Narkkitehdin Hauta

Nyt se on kaivettu! Viinapirulle on kaivettu jo monta hautaa, mutta olen minäkin osani viinasta juonut, jotta oman kuoppani olen ansainnut! Tämä haudan rauhaa rikotaan aina halloweenina (tai tarpeen vaatiessa) ja kurkistetaan mitä kaikkea kauheaa siellä piileksii! :smiling_imp:

Tulee mieleen elokuva “The Crow” tuosta kuvasta. Narkkitehti; oletko siis jo haudassasi ja kampeat huomenna ylös vai makaako haudassa nyt joku muu, jonka kanssa vaihdat vuoroa? :open_mouth: :laughing:

Yhtäkaikki, huomennahan voi vähän kuulostella, tuntisiko lähistöllä poismenneiden läsnäolon… Mutta se ei ole kovin heikkohermoisten hommaa se. Omalla kohdallakin vähän siinä ja siinä. :wink:

Ihan notkeana, terveenä ja raittiina tässä eteenpäin puksutellaan. Tänään tulee 2 päivää ilman pisaraakaan, ja nyt sinnitellään taas, kunnes multaisa käsi tarttuu nilkasta kiinni ja alkaa raahaamaan alaspäin… :smiling_imp:

Aiheeseen liittyen, ajattelin alunperin josko muksun kanssa perustettaisiin mummolan takapihalle ihan oikea “Viinapirun Hauta”. Semmoisen ison puun juurelle kaivettu kuoppa, johon lasketaan laudoista tehty pieni arkku, ja arkkuun Iskä sitten laittaa symbolisesti ja konkreettisest viinapullon ja pääkallonaamarin.

Joka vuosi halloweenin aikaan tuo arkku sitten kaivetteisiin ylös, iskä laittaisi pääkallonaamion päällensä, ja lähtisi jahtaamaan muksua pitkin pimeää metsää. Jos jotain traumoja muksulla iskän alkoholinkäytöstä olisi, niin tuollaisilla leikeillä ne ainakin saataisiin hävitettyä. Vai tulisikohan niitä traumoja vain lisää? Ehkä kuitenkin vasta ensi vuonna, kun on isompi! :unamused:

No kuitenkin, nyt halloweenina iskä tosin aikoo laittaa kallonaamion päällensä mustan kaavun kera, mutta ilman viinapulloa ja ihan raittiina mennään. Valosapelitkin on hankittu, jotta saadaan vähän Star Wars -henkiä yölliseen taisteluun hyvän ja pahan välillä! :wink:

Vuosiluku kivessä oli aika vanha eli taisi olla lavastettu juttu.

Tänä viikonloppuna kaikki viinakset kaadetaan Narkkitehdin hautaan. Toivottavasti sieltä ei nouse mitään… eriskummallista! :smiling_imp:

Hyvää Halloweenia kaikille! :smiley:

Halloweenin jälkeen Narkkitehdin haudasta nousee… levännyt ja viidettä päivää tipattomalla oleva hyväntuulinen otus. Kyllä on yhtä juhlaa kun ei tarvitse kärsiä kankkusesta. Toista se oli viikko sitten kun piti töihin mennä tutisevin jaloin, oli portaidenkin kävely vähän haasteellista kun jalat pisti vastaan. Heti töiden jälkeen piti tuskanhiki otsalla kumota pari lonkeroa pikatahtiin alas, että pääsee markettiin ostamaan korjaussarjaa. Yäks mitä juopon elämää! :laughing:

Hieno saavutus. Kun on noin rauhallista, niin kohta hauta kasvaa jo umpeen.

Way to go, Narkkis! Jatka samaa rataa :slight_smile:.

Kiitos kiitos! Huomenna tuleekin sitten jo kokonainen viikko tipattomalla. Jääkaapissa on tuolloin säilynyt viikon ajan pari isoa greippilonkeroa. Ihan siltä varalta jos sattuu tulemaan janoisia vieraita. Toistaiseksi puteleiden elinikäodote on ollut yleensä max 12 tuntia, mutta tällä kertaa niitä suojaa jokin selittämätön… no, jokin ihme välinpitämättömyyden aura! :smiley:

Hyvä! :smiley:
Mullakin on tällä kerrallani selvä ero alkoholin lähellä olossa. Aiemmin nimittäin, kun muut joivat, oloni oli yhtä kärvistelyä ja vaikka pystyin näissä tilanteissa juomatta, olin mielessäni jo suunnittelut itseni yksin kotiin juomaan. Nyt ne juomat ei jotenkaan hetkauta mua lainkaan! :open_mouth: Tai no välillä tulee sellainen inhon puistatus, mutta pääosin oon välinpitämätön. Mä kun oon aina ollut sosiaalisissa tilanteissakin sellainen ylisuorittaja ja hauskuuttaja, niin nyt opettelen luopumaan niistäkin vahingollisista rooleista (koska kenenkään ei tarvitse aina olla jaksava saati hauska :sunglasses: ) ja lähinnä pyrin vain pysymään rentona. Ja siinä riittääki niin paljon työsarkaa, etten varmaan ehi ees siks ajatella juomista :laughing: . No, meni jo sivuasian, mutta jatka samaa rataa siis! Sinuna mä kyllä silti heivaisin ne “harmaat” sieltä kaapista pois :wink:.

En ehkä menisi hehkuttelemaan tipattomuuksilla jos ressua juodaan siihen pahinpaan janoon ja sitä paitsi siinäkin on etanolia :mrgreen:

Hyvä pointti. Tehdäänpäs matematiikkaa: 200ml Resilaria sisältää etanolia 50mg/ml, eli 10 grammaa. Yksi alkoholiannos taas sisältää 12 grammaa etanolia. Täten yhden 200ml Resilar-pullon sisältämä alkoholiannos on alle yhden. Käytännössä tämä vastaa yhtä pientä keskiolutta tai siideriä. Voidaan siis todeta, että Resilar-pullon juoja ei aivan täytä tipattomuuden kriteereitä niinä päivinä kun hän kumoaa Resilaria, vaan häntä voidaan pitää ennemminkin kohtuukäyttäjänä.

Oh dear, toivottavasti saan kuitenkin jatkaa Me Lopettajat -palstalla…? :wink:

Niin no jos tavoitteesi on kuitenkin kohti täysraittiutta, eikä päihtymistä ilmene niin ehkä lupakriteerit täyttyy juuri ja juuri… Voi aivan hyvin olla olemassa näitä saunassakin tarkemmin kuvattuja “supersotilaita” vaikka kieltämättä olenkin hieman skeptinen. :mrgreen:

Noniin, viikko viinattomutta[*] on tosiasia. Takana tiukka viikon kuuri Resilaria (6 * 600 mg DXM), josta nyt pidetään tauko. Nyt kaffea ja teetä naamaa, niin jaksaa naputella maagisia ratkaisuita kapitalistiriistäjien yhteiskunnallisiin tarpeisiin! :wink:

[*] Resilarissa on 1 annos alkoholia per pullo, joten ookei, 6 annosta etanolia viikossa. No, ei huono sekään! :laughing:

Onneksi olkoon, kun etenee se raittius.

Tadaa, viimoinen alkoannos korkattu tasan 3 viikkoa sitten. Sen jälkeen kuivin suin, eikä edes napsuta… =)

^Hieno juttu!

Valoa kohti vain vesimiehenä ja valosoturin asenteella niin raittius on taattu.

Mäpäs vietin eilen perjantaina 13. päivä 5 tuntia stadin PRKL Clubissa pelkän veden voimin kuunnellen hevimusaa ja livebändin tykitystä. Vittu että se jyrinä buustasi mun energiakanavia… Oli ihan vitun kivaa… ei ees korvatulppia tarvinnu kun mä olin ekstaasisssa matalien värähtelyiden ravistelussa…

Mä olin siis ainoo koko paikassa joka EI juonut mitään… ja paluujunassa oli kyllä niin kännistä porukkaa että tää vaan syvensi mun vakaumusta olla ottamatta pisaraakaan. Hyvässä nousuhumalassa olevien naisten kanssa oli kyllä aika kivaa jutella… Kohta Narkkis kumoo notkeesti humalaisii naisii veden voimalla niin että sutina vaan käy… :wink:

Paluujunassa oli kanssa yks tosi söötti parikymppinen lesbotyttöpari jonka kanssa heitin läppää koko matkan Keravalle asti… ne oli tanssimassa DTM:ssä ja olivat hieman laitamyötäisessä… no narkkishan suunnilleen hurmas tytöt alta aikayksikön ja sovittiin treffit josko nähtäs uudesta yhdessä Keravan yökerhossa nyt tänään lauantaina klo 23 alkaen… saas nähdä mihin taas vie Narkkiksen tie… ei ne varmaan kyllä jaksa tulla… niillä voipi ollla hirvee darra! :laughing:

Ainii… en mäkään nyt senään IHAN kuivin suin ollu. Pullo Resilaria (DXM 600 mg) katosi huiviin heti töitten jälkeen klo 17, jonka jälkeen hiihdin stadiin yksile meditaatiojoogatunnille… no se sattu oleen espanjaksi ja mä olin siellä ainoo mies niitten espanjalaisnaisten kanssa, ja niitten kanssa jutskattiin henkisyyksiä kovasti… ja toki hurmasin nekin siellä… ja sainhan mä aika saakelin monta lihasjumia ja hermopuristusta nipistettyä poies kun joogasin kuin Kuningaskobra… notkeesti… letkeesti… arvokkaasti…

Huh huh, mähän saan vielä liukasta pillua teinilesboilta ja latinojoogeilta ennen joulua… vittu tätä raittiin miehen elämää! Kannatti vaihtaa pullo pilluun… paluuta entiseen ei oo… :laughing:

Jotta jos hei haluutte nähdä Narkkiksen livenä niin tulkaa perjantaisin perkeleeseen… prklclub.fi <— Tuolla vesilasi on ilmanen, vessat on siistejä… ilmapiiri loistava… jengi mahtavaa… mustaa maastopukujengii… kinkyy… pervoo… siis jos Narkkis saisi valita Helvetin niin se ois just tommonen, ja siellä mä tahtoisin viettää ikuisuuden!!! :smiling_imp:

Voitais siis ihan sikailun vuoksi vaikka järjestää Päihdelinkki-livemiitti aina perjantai 13. päivä tonne stadin PRKL Clubille… mä oon siellä AINA silloin… mulla on päällä musta pääkallopaita ja oon kalju ja kallo on komia… sitten mulla roikkuu kaulasta semmonen merirosvokapteeni Morganin maaginen pääkalloamuletti… :smiley:

Mä voin tarjoo koko Päihdelinkin mahtiporukoille juotavaa koko illaksi… VETTÄ sillee siististi viileesti muovituopista nautittuna jääpaloilla kiitos… =)

Mä meen kanssa ens perjantaina sinne perkeleeseen klo 20 jälkeen… kun eka käyn duunin jälkeen joogaan niitten latinoleidien kanssa… sitten kiskon kraanavettä navan täyteen ja kuuntelen hevii kuus tuntii… sit meen himaan nukkuun ja aamulla punttikselle naurattaan naisii… =)

Ja hei, mikä oleellisinta, mun ei enää enää IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN tarvitse käyttää DXM/Resilar -psykedeelistä tajunnanpuhdistajaa… ei edes yskään… sillä mä en ole enää Narkkitehti… vaan Valkoinen Velho… mut pssst pidetään tää meidän keskisenä salaisuutena, ja feikkaan että ooon edelleen Narkkitehti vaikken oo, mut ei ne muut sitä tiä, joten annetaan niitten luulla että kaikki on niinkuin ennen, vaikkei oo, muta antaa olla vaaan, kyllä ne ressukat sen jokupäivä hiffaa kun mä teen siitten edessä sen mahtiloitun joka lopettaa NIIDEN huumeidenkäytönkuin seinään ja ne joutuu vetään ainoona huumena niitten loppuelämän ajan KRAANAVETTÄ… ajatteles kuules, siinä on moni narkkari ihmeissään kun huomaa että just samat vaikutukset saakin kraanavedestä mitä huumeista ennen… aika moni on sit high forever, mut omapa on vika jos ei todellisuus kiinnosta! :laughing:

Aivan mielipuolisen mahtavaa ikuisuutta Päihdelinkkiläislle toivottaa…
- VALKOINEN VELHO JA KOKO UNIVERSUMIN VÄKI! :smiley:

ja Narkkitehti nous 3 päivää myöhemmin

Narkkitehti nous tänään puoliltapäivin, kävi paskalla, pyyhki perseensä, laitto kalsarit jalkaan ja alkoi smämmäämäään nettiä täyteen maagisia ratkaisuita ihmiselämän jokapäiväisiin tarpeisiin… :smiley:

^ Lopullinen ratkaisu joka tekee lisäongelmien kehittämisen tarpeettomaksi… :laughing:

Ai vittu! Tänään sitten vietetään juhlan kunniaksi VESIPÄIVÄÄ - Aion vetää tänään vain kraanavettä enkä syö yhtään mitään! Enkä syö mitään huomenakaan! Syön vasta maanantai-iltana kunhan olen käynyt duunin jälkeen joogameditoimassa stadin keskustassa siellä newage-muijien keskellä, sielä tiiviissä ja ihanssa puristuksissa, värähdysten varmasti nostaessa stondista uuteen lukemiin… niin niin niin niin HAHHAHAH jooooo-o… huh tota joo… siis niimitä vittua mä olin sanomassa…? :laughing: