NYT oli sellasta tarinaa, että meikä diggaili !! Narkkis ja nykyinen geimimaasteri. ja illanvietto Stadin öises sylis.
HYVÄÄ LÄPPÄÄ ja jouhevan notkeeta ilmaisua, kaivattua nostetta pimeän keskeltä suoraan ohimoiden hermokeskukseen ja mieltä liikuttavaa tarinointia, jota olen haikeena kaivannut tännekin valoa tuottamaan.
jatka samaan malliin vaikka parin merimailin matkan ja anna vetisen tajunnanvirran viedä, sillä tänne kolkkoon marraksen plinkkiin viihdeshittii tarvitaankin, kun kelailut päihdekeskeisessä elämässä ovat synkkiä toisinaan ja
toisilla karmivat rapulat, eivätkä pääse ees koisimaan, aye.
ja se vesi on kova elementti. vertaansa vailla ja tottakin se on aina ollut ja joustava ja kiintoisa muodoltaan, vaikken ite kunnolla pysy edes pinnalla, mutta naiseni senkin edestä kauhoo menemään vaikka rintaa uiden, ja sillon aina synnytyksessään saadut luontaiset potoksivapaat kiinteet ponttoonit messissä hätäkeissei varten, jos vaikka happi pääsee loppumaan matkalla syvään päätyyn kiihdyttäessään tai tulee kuviokelluntajengiä eteen tai vesipallokarjuja reitin tukkeeksi mouhoilemaan…
koskaan tajunnu kuin akropaattisia ne naiset on niis liikesarjoissaan, saapi mielen vilkkaaksi ja se laji onkin kuin permantopunnerrusta vedenalaisiin oloihin siirrettynä ja taitaa ferraritkin olla tarkoituksella torpedoituja, ettei allas muutu yhdeksi japanin lipuksi…
ja wodaa menee itellä sisäisesti päivittäin ja raakana suoraan ykkösellä kaikista pakatuista muodoistaan aivan tolkuttomia määriä, ettei siinä vanhat holistiset densoajat pääse likellekään ja mittayksikkönä käytetään tollasta lämminvesivaraajaa tai esson tankkiautoa, kun vedän saskiaa ja monia purkkivesiä ja tuhtia ja tuimaa tokmannin tölkkikamaa ja käytän tietenkin sekaisin, mutten ehdi kraanalle ollenkaan, vaan jätän sen munanpesukäyttöön.
Mutta Mr Narkkitehdista ei ole kuulunut mitään lauantain jälkeen vai oliko se perjantain. Ettei olisi lipsunut juopotellessa haudan syvyyksiin? Sen verran aktiivikirjoittaja on, että heti poissaolon huomaa.
Ei kai nyt sentään haudan syvyyksiin vaikka kieltämättä erittäin diipeissä vesissä taidetaan liikkuakkin. Kyllä se alkaa vissiin kovemmankin kaverin kuuppa himmeneen kun tarpeeksi dexmiä kiskoo
Tai sitten Gamemaster tosiaan on jokin sellainen hahmo joka kannattaa laittaa tiiviiseen seurantaan koska en jaksa uskoa vielä saagan päättyneen :mrgreen:
Jumalauta järjestää niin hyvä näköstä notkeeta puutteessa elävää naista että joogatunnit on kyllä semmoinen salattu aareaitta josta ei kannata kavereille vihjaista… panee itte parhaat paksuksi ja kaverille ei jätetä!
Nokun on ollut niin vitun kiirettä jä mä oon seilannut Järvenpään ja Stadin väliä eestaas perjantai lauanta ja sunununtaikin vielä ja välillä piti nukkua vielä yhen hevarimiminkin sängyssä että enkaimä ehdi muuten raportoimaan kuin vasta maanantaiaamuna kun tässä töihin päästään…
joo sä et tiedäkään, mutta mä kanssa kun vihaan spoilereita niin mä en viitti kertoa sulle IHAN kaikkea, mutta aika pajon mä voin paljastaa mitä mä oon saanu selville tästä kulissien takaisesta elämänroolipelistä ja noppien heittelystä…
Muistaahan arvon Gamemaster, että se mikä menee ylös niin sen on tultava myös alas :mrgreen: Poikkeuksiakin tietysti on mutta ne taitavat olla aika harvassa…
Meni minulla pari päivää tajuta, mutta ne kuvat, kirjoitustyyli, ja VESI ja baarit ja stadiin kutsut saivat jäljellä olevat aivosolut raksuttamaan ja lopputuloksena oli päätelmä, että
a. olen saamerin vainoharhainen hullu ja pitääkö vetää loput ketipinorit kerralla
Hehheh, et sä tota Ketipinorin myrkkkyä tartte loppupelissä, jos et enää koskaan hanki krapulaa. Kas kun tuo krapula on semmoinen mikä aiheuttaa niitä olotiloja joita parhaillaan lääkitään Ketipinorilla. Ja jos ei ole krapulaa… ei ole olotiloja… eikä tartte myrkyttää enää itseään koskaan. Kaikki voittaa ja loppuelämä hyvin!
Ehkä en tarvitse sitä myrkkyä kohta. Nyt viime torstaista on jo lähes viikko. Kuusi päivää. Yritin nukkua yöllä ilman sitä myrkkyä ja nukuin ensin tunnin. Klo oli 0:15, kun heräsin. Otin sitten 25 mg ja nukuin klo 7:30 saakka. Yhteensä nukuin siis noin 8 tuntia. Ensimmäiset kunnon yöunet kolmeen viikkoon ja on kyllä mahtava olo, kun sai nukuttua.
Tuo juopottelu tosiaan sotkee minun nukkumisen päin persettä jo yhden illan juopottelusta, jonka sanoin olleen kohtuullinen. No taisin hiukan valehdella. Se oli varmaan semmoisen 17 annoksen ilta, en vaan viitsinyt heti paljastaa. Muisti ei mennyt ja seuraavana päivänä otin pari tasottavaa ja yhden pamin eli ei ihan normi ilta ollut se viime torstainen verrattuna oikeisiin kohtuukäyttäjiin, mutta nyt tosiaan sain lopulta nukuttua ja jos sen juopottelun lopettaisi nyt kokonaan, niin se uni palautuu pian normaaliksi. Menen sen päivän kerrallaan ilman juomista, mitä kerroin tuolla toisessa ketjussa.