Masentaa vituttaa ahistaa ja maailma sortuu päälle, jospa tänne avautuminen parantaisi oloa
Oon teini-iän loppupuolella oleva mies/poika ja olen nisti.
Peruskoulun loputtua en ole tehnyt mitään oikeasti elämälleni merkittävää, Kouluissa yritin käydä mutta kun blossea on niin kiva poltella kouluaikanakin ja blosseissa sinne kouluun on aika vaikea päästä niin meni selälleen koko touhu, Koulunkäynnin epäonnistumiseen voisi myös vaikuttaa keskittymishäiriöni mutta syytän mielummin itseäni koska kun minulle ADD todettiin niin huomasin laittavani kaikki epäonnistumiseni keskittymishäiriön piikkiin enkä hyväksynyt karua totuutta: olen vain laiska saamaton narkkari.
N.13 vuotiaana pilveä kadulta ostaessani myyjä tarjosikin vauhtia (Amfetamiinia), oli huono päätös ottaa vauhti vastaan koska tälläkin hetkellä olen valvonut 4 vuorokautta pirin voimilla ja psykoosi kolkuttaa jo ovella.
Viimeisen vuoden aikana huumeiden käyttö on räjähtänyt käsiin, enään en käytä huumeita vaan huumeet käyttävät minua, en osaa hallita käyttöäni ja itsekurini on olematonta.
Ennen minulla oli vielä periaatteita esim. ikinä en koske piikkiin ja nistiksi en ala, Nurattaa miten naiivi ajattelutapa minulla oli silloin, ehkä vuosi sen jälkeen kun olin vannonut etten ikinä koske piikkiin olin istumassa kaverin kellarissa verinen spigu kourassa.
Sain kokea elämäni ensimmäiset pirivedot. tunne oli mahtava, keho tuntui kevyeltä elämä tuntui yhtäkkiä elämisen arvoiselta ja olo oli muutenkin sanoinkuvailematon, n 5 minuutin aikana ennenkuin nousut loppuivat nauroin hysteeristä naurua kellarin lattialla vaikka ei ollut mitään naurettavaa olo oli vain niin hieno, ois mukava nyt päästä siihen aikaan takomaan vähän järkeä päähäni.
Nykyään melkein kaikki roina mitä käsiini saan menee ruiskulla suoneen lääkkeitä lukuunottamatta, itse luokittelisin itseni ehkä enemmän sekakäyttäjäksi kuin pirinistiksi vaikka vauhti onkin saanut jo liian ison osan elämästäni kiinni, ainut mitä ei ole tullu vielä vedettyä on heroiini.
Pilveä tietysti tulee poltettua joka päivä ja pilveä en edes huumeeksi luokittele se on lääke, jonka olen jo monta kertaa huomannut.
Ainut asia mikä pitää minussa edes jonkinlaista elämänhalua on toivo tulevasta, se että vuonna 2012 tapahtuu niin suuri muutos että tämän muutoksen varjolla pääsen irti kaikesta tästä paskasta mitä itselleni olen tässä vuosien varrella keittänyt, töihin menoa en aijo edes ajatella ennenkuin olen varmistunut ettei mitään maailmanloppua tulekkaan. Mutta mitä jos silloin on jo liian myöhäistä? 2 vuotta kun tykittää amfetamiinia päivittäin ränniin ei tee hyvää kenellekkään, pahimmassa tapauksessa olen silloin jo kuollut tai nipahtanut niin pahasti ettei ole toivoakaan normaalista elämästä.
Onko tää mailmanlopun(alun) unelmointi vaan naiivia nistin kuvitelmaa jolla kehitän itselleni pakoreitin pois tästä narkkareiden asuttamasta ja pirin syövyttämästä kaupungista.
Mitäköhän tässä nyt keksisi, “normaalit” ihmiset kenen kanssa olen aiheesta keskustallut usein kehottavat vaihtamaan kaveripiiriä ja aloittamaan uusi elämä mutta he eivät käsitä ettei ole mitään mihin vaihtaa, tänään kännykkää selailessani tajusin että 90% ihmisistä kenen numeron omistan ovat ainakin kerran käyttänyt suonensisäisiä huumeita, loput ovatkin sitten perheenjäseniä/sukulaisia…
Voi kun löytäisin jonkun ihanan naisen jonka kanssa voisin muuttaa pois tästä paskasta suomesta, Vaikka jonnekkin lämpimään, jos vaikka tätä kautta saisi elämänhalun takaisin.