Näätäily

Miksi juuri naisia? Itsekin ihmettelen kyllä sitä mikseivät ihmiset pidä itsestään huolta, olivat sitten minkäikäisiä tahansa… Enkä nyt tarkoita mitään ns. normaalia ylipainoa vaan sellaista joka estää monia tekemästä normaaleja asioita. Kun multa meni jalka paskax enkä pystynyt nousemaan rappusia, hölkkäämään tai edes vähän ponnistamaan toisella jalalla vitutti kyllä aivan käsittämättömän paljon ettei pystynytkään tekemään suunnilleen yhtään mitään. Toisaalta suurin osa nuorista joita näkee on kyllä imo aika hyväkuntoisen näköisiä ihan sukupuolesta riippumatta :unamused:

^^ Kun itse katson parikymppistä selkeästi ylipainoista naista ei minulle ainakaan tule ensimmäisenä mieleen heikkous tai välinpitämättömyys? Miksi sinulle tulee?

Minulle tulee mieleen, että mitä ilmeisemminkin kyseisellä ihmisellä on jotakin “traumoja” tai muita ongelmia elämässä jotka sitten mahdollisesti heijastuvat syömishäiriönä (masennus?). Tietysti ihan puhdas sokeriaddiktiokin voi olla taustalla, mutta usein senkin syy on jossain ihan muualla kuin niissä leivoksissa.

^
Tosiaan, Näädällä tuntuu olevan kovin kompleksinen suhde tähän itsensähillintä- ja selkärangattomuus-asiaan.

Paljon oudomman näköistä on, jos keski-ikäisellä naisella on ilmiselvä anoreksia… Joskus joku tällainenkin tapaus kävellyt kadulla vastaan. Mutta eihän ne naiset ole olemassa pelkästään miellyttääksen miesten silmää, eihän?

^Mun mielestä Nainen on kauniimpi hieman ylipainoisena ,kuin sellaisena ,jolla jalatkin on yhtä paksut kuin pulkan narut .

Jos taas fitness pimuista kyse ,silloin silmääni miellyttää enempi hoikempi ,kuin mallia itä-Saksalainen kuulantyöntäjä mörssäri.

Mutta joo yleisesti lievästi överi on parempi ja terveemmän näköinen ,kuin tosi hoikka vajari .(ei mental tapaus) vaan mieluummin överit kuin vajarit tyylisesti mainittuna

Tämä toki vain minun mielipide ja mielestäni jokainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa.

Siinäkin on jotain perää ,että lihavat on leppoisia ,kun eivät yleensä ole mitään tosikkoja.

Feministit kohta repivät meidät kirjaimellisesti palasiksi kirjaimilla ja pitävät oppitunnin tasa-arvosta ja siitä onko miehissä heidän objekteja (ja pitävätkö he meitä objekteina)ja millaisia pitäis olla luetellen hyviä ja vähemmän kiinnostavia avuja -onko /pitääkö olla yön musta ,keltainen vai valkoinen ,juoppo,nisti vai streitti ja tietenkin laihaluikero ,sportti/lihaskimppu vai sopivasti lihava.

Iina jotain perää tossa voi olla ,syitä siihen en halua lähteä arvailemaan;)(miksi Näädän mielestä,se maha ym. Mikä oli ennen elintason merkki ,ei silmää miellytä)

Mutta joo,se kauneus on katsojan silmissä ja niin päin pois ,tämä on vain minun mielipide ja luulisi ihmisluontoon kuuluvan ,että mieluummin yliravittu kuin aliravittu (selviytymisvaisto) tiesiväthän jo muinaiset Kreikkalaiset ravinnon heijastuvan kropasta psyykkeeseen ( aliraviksemuksen vaikutukset psyykkeeseen) enkä tarkoita sellaisia tapauksia ,jotka syönyt itsensä täysin sairaaksi ja joilla suuria terveydellisiä ongelmia lihavuuden takia ,sekä liikkumisesta lähtien kaikki vaikeaa -ne on ihan eri kategorian ihmisiä ,kuin mistä aiemmin mainitsin.

Enpä hirveästi muiden painoa vahtaa. Olen kuitenkin huomannut, että teinit on nykyään lihavampia kun silloin kun itse olin nuori. Johtunee siitä, että kaikki taskurahat sun muutkin ovat isompia.

Itse olen koko elämäni ollut laiha tai normaalipainoinen. Mutta enpä katsele lihavia miehiä ja mieti miksi he ovat lihavia. Tai että he ovat jotenkin selkärangattomia. Kuten en naisiakaan. Ihan sama, mulla on normaalipainoinen hyvä mies, jos tuosta lihoo joskus niin lihokoon.

Mies saa mielestäni olla mielummin vähän pyöreähkö kun anorektinen. Perus normaalipaino on tietysti miehellä paras, ihan sairauksien ehkäisynkin takia.

Miksi ei tulisi? Onhan itsensä muodottomaksi möykyksi syöminen selkeä merkki heikkoudesta, tyhmyydestä ja välinpitämättömyydestä, joita nyt vaan satun pitämään halviksittavina ominaisuuksina.

Selkeästi ylipainoisia nuoria ja nuoria aikuisia näkyy tuolla toreilla ja turuilla niin paljon, etten todellakaan usko kovinkaan merkittävän määrän johtuvan mistään “traumoista”, vaan juurikin noista aiemmin mainitsemistani seikoista.

Tarkoituksena ei ollut osoitella erityisesti naisia, ihan samalla tavalla tuolla näkyy sairaalloisen lihavia nuoria kundeja. Hetero miehenä en vaan heihin kiinnitä niinkään huomiota. Edelleen tarkoitan selkeästi ylipainoisia, oma ihanteeni ei todellakaan ole mikään ylikireä ja suonikas

Niin no, miksi ylipäänsä yhteiskunnassamme on alkoholisteja ja muita päihderiippuvaisia, mielenterveysongelmaisia, syrjäytyneitä (vihaan tuota sanaa mutten parempaakaan nyt keksinyt), tapaturmaisesti vammautuneita yms myms. Ajatus siitä, että ihmisen elämä on täysin hänen itsekontrollinsa varassa on vähän, no, jännä. Ei kukaan synny heikoksi tai vahvaksi, toisilla on monilla mittareilla katsottuna paremmat edellytykset menestyä elämässä kuin toisilla. Tokihan jokainen on vastuussa teoistaan, mutta en oikein näe millä tavoin se parantaa kenenkään elämänlaatua ja sen parantamismahdollisuuksia että tuomitaan, halveksitaan, syrjitään ja luokitellaan johonkin valmiiksi määriteltyyn muottiin :unamused:

Toisaalta, kyllä muakin vituttaa esim. keskustelupalstoilla viihtyvät trollit eri muodoissaan ihan huolella, eikä se niihin vittuuntuminen ja provoon meneminen varsinaisesti auta yhtään mitään juuri koskaan :unamused: Tällä en nyt siis viittaa Näätä sinuun.

Komppailen gripiä. Lisätä voisin vielä, että aika murheellinen kuva maailmasta ja ihmisistä täytyy olla, jos oikein erityisesti pitää kanssaihmisiä halveksia ulkonäön tai muiden ominaisuuksien perusteella. Siinä lihavuudessakin voi taustalla olla kaikenlaista, ja vaikkei olisikaan, niin mitäs sitten, eipä tuon pitäs omaan elämään kauheesti vaikuttaa. Että mitäs jos antaisit olla, ja keskittyisit vaikka sellaisten ihmisten tsiigailuun, jotka esteettisesti sua miellyttää? Itekin välttelen esim. bodattujen miesten kattelemista, koska moinen näyttää meikäläisen silmään naurettavan typerältä. En nyt kuitenkaan erityisesti halveksi tai koe tarpeelliseksi toitottaa, kuinka tyhmiä, rumia ja vastenmielisiä ko. ihmiset ovat, koska meitä on moneen junaan ja kateltavaa riittää kaduilla kyllä joka tarpeet täyttämään.

Edit. Taas kerran jotku automaattituplat. Koneet sekoilee, plinkki prakailee.

Mielestäni on täysin ok halveksia ihmisiä ominaisuuksien perusteella, joihin he itse voivat vaikuttaa. Mielipiteitä, ei mitään sen vakavempaa. Kokemukseni mukaan elämä on täysin itsekontrollin varassa. Lähtökohtia on monia, mutta ei ketään ole syntymässään tuomittu ostarin spurguksi tai suurin pudottaja-kilpailijaksi. Jos joku on murheellista, niin vastuun välttely ja siirtely.

Rapakuntoisten ja epävarmojen naisten bodari-viha on ihan peruskauraa. Ikinä en kuitenkaan ole nähnyt vastaavanlaista kysyntää, kuin tuttavapiirini parilla kilpailevalla kehonrakentajalla.

Näätä, sä kerroit, että - väkivaltaharrastuksistasi huolimatta - sulla ei juurikaan niitä lihaksia ole. Voisitko Ystävällisesti ottaa ittees niskasta kiinni, lopettaa toi tyhjäpäinen laiskottelu, ja alkaa bodaamaan, ettet enää pilaisi meidän naisten esteettisiä näkymiä??

Esim. viime viikolla tuli kulutettua väkivaltaharrasteluun 10h ja duunit päälle, ei oikein kerkeä bodailemaan. Meikäläisen missio on satuttaa kanssaeläjiä mahdollisimman tehokkaasti, ja kuten tiedät kovat jätkät saa aina naisia.

Nostan myös penkistä 100kg, eli olen takuulla kova jätkä. Yksi viikonloppu joku känninen haaska sanoi minun näyttävän joltain hunksien kundilta, eli olen ilmeisesti myös helvetin komea.

Jos osoitit tuon minun kommentiini vastauksesti, niin älähän pupulainen yritä virtuaalisesti tietää yhtään mitään a) minun kunnostani/ulkonäöstäni tai b) itsevarmuuteni asteesta, ellet nyt ihan höppänää kuvaa yritä itsestäsi antaa. Etenkään, kun bodarivihasta en puhunut, vaan esteettisistä mieltymyksistä. Ymmärtänet mieltymysten ja vihan eron kuitenkin. Ja yhtään en epäile, etteikö jollakulla kaveripiiristäsi saata olla kova menekki jossakin. Parilla tuttavapiirini läskärillä on myös ihan hiton kova saanti aina, aivan sama missä liikutaan niina aina olisi ottajia. Mistä lie johtuu, tuskinpa lihaksista, tuskinpa läskeistä.

:smiley: Voi sua! Ikävä särkeä sun illuusiosi, mutta sä oot nyt käsittänyt kuule ihan väärin. Kaikenmaailman hunksit on ihan helvetin ällöjä limanuljaskoja.

Siis jokaisella sanansa sanottavana ,ennen kuin se fläsä leidi laulaa… :confused:

Pakko kompata Iinaa, mua kans repeilytti kun luin ton Hunks-vertauksen, koska musta ne on nimenomaan just luokkaa lipevä limanuljaska- noin ulkoisesti. Kyllä lihakset jossain määrin on hyvännäkösiä, mutta jos pään sisällä on pelkkää paskaa, niin se tekee ihmisestä aina vastenmielisen. Enkä nyt tarkoita että Hunkisen päässä sitä olisi, se liika ulkonäöllä uhous antaa vaan vastenmielisen vaikutelman. Oikeasti sisältä ja ulkoa hyvännäköisen/kauniin ja itsensä kanssa sinut olevan ihmisen ei tarvitse brassailla ulkonäöllään.

Mutta Näätä vaan provoaa.

^ Niinhän se tekee. :slight_smile:
[size=85]Tosin Näädän puolustukseks pitää sanoa, et välillä pitää vähän provota, että lähtee keskustelu liikkeelle.
(Itse tosin en tekis sitä asettamalla älykkyyttäni ja empatiakykyäni epäilyksen alaisiksi…)[/size]

Ja siis sitäkin piti vielä pahoitella, että jos täällä nyt joku hunksi tätä ketjua lukee, niin anteeks vaan, jos pahoitin mieles! Kyllä jotkut niistäkin varmaan siviilielämässä voi ihan kivan näköisiä olla. Mutta se mielikuva, mikä mulla tulee öljytystä bodarista ketkuttamassa lantiotaan jonkun yökerhon stagella, lipevä ja omahyväinen virne naamalla, on vaan jotain niin vastenmielistä - mulle! Varsinki kun se mitä mä oon nähnyt, niin pelkkien lihasten perusteella on ne kokoonpanot luotu. Esiintyjillä on vain välttävä tanssitaito, ja karismaattisen esiintymistaidon sijaan löytyy pelkkä itserakkaudesta pakahtuva omahyväisyys. Jos hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja vähäpukeisia miehiä haluaa nähdä, suosittelen mieluummin nykytanssia. :wink:

^Itsellä sama homma! Lisäks esim Salkkarien Ossin tatska; yök! Fyysistä puolta voi ehostaa, mutta henkisesti “tyhjä” ihminen on itselleni kuori…

Hunkseista yksikään ei ole bodari, kuten joku kirjoitti. Ihan tavallisia kovaa treenaavaavia kuntosaliharrastajia näyttävät olevan, kun heitä työni puolesta olen melko läheltäkin päässyt/joutunut seuraamaan. Kehonrakentajan massat tuskin olisivat kovinkaan optimaaliset tuota “tanssia” ajatellen.

Tuntuvathan ne naisia kovasti villitsevän, eivätkä he omaankaan silmään mitenkään pahalta näytä.