^^
Iina. En itse tota juttua kerennyt lukemaan (sensuroitua),mutta mitä olen sinun postauksia täältä lukenut ,olisi vaikea kuvitella ,että olisit jotenkin ,erityisen alatyylisesti edes Viekkaalle Näsälle kirjoitellut,saati raivonnut ja luin myös kommenttisi ,mitä olit tyyliin kirjoittanut sensuroituun viestiin,uskon sinua,älä provosoidu noista Matti Näsän jutuista ,virtuaalisesti se ,kun ei pysty ketään pieksemään ja verbaalisesti heikosti pärjännyt leikissä ,mihin mukaan lähtenyt ja sillähän on tarkoituksena ,täällä porukkaa ärsyttää ,niin vielä enemmän ,sitä keljuttaisi ,jos sen juttuihin ,ei kommentoisi ,mitään näissä 2 ketjussa ,varastelu,näätäily.
(jos hemmolla kuittailu,ärsyttäminen,provosoiminen tavoitteena ainoastaan,silloin voisi olla paikallaan ,ettei noteerata)
Mitään täys boikotointia ,en ehdota ,vaan näitä 2 aiemmin mainitsemaani ketjua ,jos tollaisena jatkuu ,nämä jutustelut/vinoilu yritykset.
Pointtina,kun olet niin kivasti kirjoitellut,koita pitää ,toi sama tyyli,älä lähde minun tavoin ,umpi-luupäälle samaa jankkaamaan,kun se vielä lukee rivien välistä ja kommentoi välillä jotain viesteistä ,tai sitten ei. Antakaa armoa tyypille ,kun sääliksi käy jo etukäteen raukkaa ,vaikka se on mielestäni aloittanut ,ennen minunkaan mukaantuloa, noi paskasakki ,moraalittomat hylkiöt läpät.itse tajusin vasta ,menneeni liian pitkälle ,kun jo toinen ihminen ,näädän lisäksi(joka kyllä viihteeksi väitti) ,alkoi jutustelua kammoksumaan(Lucre)
(tällä en sinua tarkoittanut,että olisit jotenkin liian pitkälle mennyt,ainoastaan mulla& Näädällä peiliin katsomisen paikka.
^^
Näätä vielä sen verran,että vittuilu on taitolaji ,jota et hallitse edes kohtalaisesti ,pikkupoika tyylisillä ilmaisuillasi,voisit vaikka jonkun kirjekurssin asiasta suorittaa,tai Kato vittu Googlesta.
Itselläni ei ollut tarkoitus sinua vain ärsyttää,yritin jopa huumorin kera herjoihisi ,heittoihisi, kysymyksiisi vastailla,jos luulit ,että parastani pistin ,olet taas väärässä ,mitään juupas ,eipäs leikkejä ,en halua ,tässä ketjussa aloittaa,puuttuu vain ne tyypilliset ,meidän isillä on sellainen jne.jutut ,niin johan meille nauraisi harakat&aidanseipäätkin.
Voitit,hävisit,olet oikeassa ,väärässä -herttaisen yhdentekevää minulle.
Ps.jos saat oikeasti hauskalla tavalla ,vinoilusi naamioitua ,luen sitä mielellään,jos taas tyylillesi uskollisena jatkat(moderaattorin poistamat viestit sinun kohdalla ,syy henkilökohtaista ,yhtä lukuunottamatta)
Ei maksa vaivaa vastailla,niihin ollenkaan.
Mikko, oletko jotenkin ihastunut minuun, vai mistä tuo loputon kiinnostus ja tarve kirjoitella kumpuaa? En toki moiti sinua, olenhan sentään helvetin komea ja mukava sälli.
Hommahan nyt on sillä lailla, että minä en enään ole kiinnostunut. Pelasit korttisi niin huonosti, että en usko meillä olevan tulevaisuutta.
Mikko: Kiitos tuesta, ja erityisesti tsemistä xonepudotukseen! Se on tähän saakka mennyt vallan hienosti, enkä näe mitään syytä, miksi ei menisi loppuun asti yhtä hyvin. Juu, en tosiaan ole Näädän jutuista räjähdellyt silloin, ja niin kauan kun hänen jutut tällä tasolla pysyy, ei niin käy jatkossakaan. Modehan perusteli sensuuriaan henkilökohtaisuuksiin menemisellä. Syy siis ei tosiaankaan ollut mikään asiaton raivoaminen. Näätä on itse varastelu-ketjussa kertonut erään omaan päähänsä liittyvän asian, jonka toistin postauksessani. Kehoitin siis Näätää popsimaan sen xxxxxxxxx päänsä, ja tämän kuvauksen vuoksi mode päätti sitten poistaa koko postaukseni. Myös sen asiallisen osion, jossa vastasin Näädän ihmettelyihin, että miksi ihmeessä häneen liitän sellasen asian kuin väkivaltaisella käyttäytymisellä uhkailu/lesoilu.
Näätä: Jos siis ehdit postaukseni lukemaan ennen sensuuria, niin mistä sä sen kilahtelun repäisit?? Kuten itsekin kuvailet, niin myös mun mielestä kehotus syödä päänsä on nimenomaan hassunhauska. Siksi en oikein ymmärtänyt moden päätöstä poistaa koko postaus - vielä vähemmän tätä sun kilahtelu-juttua.
Sä myönnät sulla olevan päihdeongelma, ja paha olla. Ok, niin suurimmalla osalla meistä muistakin tällä foorumilla, joten siinä mielessä sä olet löytäny ihan oikeeseen paikkaan. Mutta niin kauan kun sä käytät tätä paikkaa pahan olosi purkamiseen meidän viattomien sivullisten niskaan syystä, että näet meissä konkretisoituvan sun omat henkilökohtaiset häpeän ja pelon tunteesi - niin kauan sä myös tulet saamaan täältä tämän kaltaista palautetta. Vai mitä sä sit odotit?? Tuut päihteilijänä päihteilijöiden keskelle, vain korottaaksesi itsesi meidän muiden yläpuolelle! Sun tulee ottaa vastuu teoistasi, ja kohdata ne sun tunteesi. Se on ainoa keino sulle päästä niistä joskus yli. Tällä hetkellä sä siirrät ne meihin muihin päihteilijöihin, halveksit meidän “itsekurin ja moraalin puutetta”. Se on sulle keino pitää silmät kiinni omilta ongelmiltasi. Ajatella, että sä olet jotenkin näiden “nistiongelmien” koskettamattomissa. Mutta sä koko ajan vaan siirrät eteenpäin sitä tosiasiaa, että jossain vaiheessa sun on pakko nöyrtyä, ja hyväksyä ne asiat myös itsessäsi. Toivottavasti sulle ei tarvii pamahtaa sitä piripsykoosia, ennen kuin sen tajuat.
Ai niin! Minähän en aikoihin ole sitä varastelua enää harrastanut, ja kun matkakortinkin menin lataamaan, niin eihän mua enää edes kaameeksi pummimatkailijaksi voi syyttää. Laittomia aineitakaan kun en ole käyttänyt ikuisuuksiin, niin tässähän ollaan niin lainkuuliaista kansalaista, että! Vielä kun muutama kuukausi vierähtää, ja saan verenkiertoni bupresta puhtaaksi, niin tämä nainen on muuttunut täysin puhtaaksi pulmuseksi.
Hui kamala! Toivottavasti mun kauppareissullani sitä kauppaa ei vaan ole vartioimassa mitään rikollisiin puuhiin hairahtanutta hjUUmevartijaa! Miten tässä kunnon ihminen voi enää edes rauhassa ruokiaan käydä ostamassa, tai ravintoloissa käydä, kun ei tiedä minkä sortin ihmisiä sitä on vartijoiksi tai pokeiksi oikein päästetty?? :mrgreen:
En missään vaiheessa ajatellut,että lähtisimme huonekaluja ostelemaan ja kihloja katselemaan ,epäilen kyllä sellaista kuvaa antaneeni.
Korttini olen kyllä pelannut mielestäni -vallan mainiosti.
Olet moneen kertaan lähtenyt all in ja sinut on mielestäni ,moneen kertaan putsattu ,kun olet yrittänyt nokitella.
Homo hommiasi en jaksa enempi kommentoida ,syystä että minulla ei ole kaltaistasi ongelmaa vähemmistöjä kohtaan.
Siitä mukavasta sällistä ,voidaan olla hyvin montaa erimieltä,komeudesta en osaa sanoa ,näin heterona muutenkaan mitään,enkä tykkää kundeja katsella sillä silmällä.
…Mutta Mikko on siisti ja turvallinen ,Mikko on yhteiskunta kelpoinen ,systeemin vartija se Mikon on työ …
…Mitä enemmän nostatte kohua,sitä enemmän lapsenne rakastaa Mua…
Näin Eput meistä Mikoista hoilottaa.(rääväsuita ei haluta Suomeen -kipaleessa)
Hei sun heiluville -nyrkkeilysäkeillesi -Mallikas ei ovimikko
Iina: Päihdeongelma löytyy ja joskus myös on paha olla, jälkimmäistä varmasti joskus kaikilla, joten mitäköhän mahdat yrittää todistaa? Mikä tässä nyt on näin ylitsepääsemättömän vaikeaa? Suurin osa ihmisistä ei nyt vaan arvosta esim. varastelua, käytti päihteitä tai ei. Se ei liene mitään pahan olon purkamista.
Ei minulla ole tarvetta korottaa itseäni kenenkään yläpuolelle, varastelevat verkkarinistit ovat jo valmiiksi minun ja monen muun alapuolella. Sinä Iina taidat olla sellainen naispuoleinen verkkarinisti.
Minä halveksin heikkoutta tasapuolisesti, siis myös itsessäni. Monet plinkkiläiset vaan omaavat tällä alalla itseäni kovemmat meriitit, en ymmärrä miksi ansaittu kritiikki olisi jotain itsensä nostamista.
Nistiongelmat johtuvat rahan puutteesta, tämä ei minua kosketa, joten nähtävästi olen niiden ulottumattomissa.
En tosiaankaan muista mitä siinä viestissä oli, mutta varmaan se ihan syystä poistettiin
Tämän otan talteen! Et voi tietää tulevaisuutta ja lähtökohta on väärä! Huumeongelma koostuu fyysisestä-, psyykkisestä-, sosiaalisesta-, sekä vuorovaikutus/ympäristö-riippuvuudesta. Kaikkea ei tarvitse täyttää ja itse en esim ihannoinut sitä VARASTAMISTA, huoraamista tai vankilakierrettä! Itse et koe psyykkistä mielihyvää tai halua tietyssä porukassa vetää piriä?
Kh:n tarkoitus on saada lääkkeet, jotta pysyy erossa huumetyypeistä ja rakentaa elämänsä uudelleen hankkimalla “normaali-elämän”. Tarkoituksena on saada veronmaksaja! Systeemiä väärinkäytetään paljon, mutta oheiskäyttö ei saa enää Käypä Hoidon mukaan kh:oa!
Itseäni ihmetyttää työvoimapula vs työttömyys; viidesosa työttömiä luk ott ilmaistyöläisiä! Huumeita löytyy ja kh-kynnys on matala! Myös kunnat, jotka otavat vastaan maahanmuuttajia; saavat rahaa valtiolta! Täällä puolilandella on jatkuvia 2-3v:n kokeiluja esim addikteille, tukityöllistämiseen, laitoshoitoon… Th pyörii pätkäpaikoilla! Periaatteessa potkutkin ovat valtion kannalta bonusta, jos aloittaa dokaamaan ja kroppa kestää vain alle työttömyysturvan ajan! Tässäkin lamassa valitettavia esimerkkejä löytyy! Et näe kh:oa tai “jokaiselle diagnoosi”-mentaliteettiä poliittisena välineenä? Eläkepaperit saa kaksoisdiagnoosilla 2-5v:ksi todella helpolla, osa uhkaa vetää ranteet auki… Tilastoissa ei tuolloin näy työttömänä!
Kh:ssa oleva lääkkeidenmyyjä uskoo kusettavansa järjestelmää, mutta tilastollisesti hänet on merkitty saattohoito-osastoon! Tuota nimeä ei käytetä, mutta pomo itse sanoi että “kyse on ihmisistä, kenen elämänlaatua voi vain parantaa”. Halvemmaksi tulee laskelmien mukaan, koska ei elinikää lasketa saman kaavan mukaan!
Kuten joka kerta tätä rajantarkennusta kysyn, entäpä ylipainoiset, syömisestä aiheutuvat kulut (sydän- & verisuonitaudit)? Valtiolle ideaali olisi, jos koulusta suoraan töihin ja töitä eläkkeelle asti teet, kuolet seuraavana päivänä… Ei amfe vaaratonta ole, pyörätuolissa istuva tulee maksamaan paljon kh:sta enemmän vuodessa… Seuraavaksi varmasti sanot, ettet ikinä tule piikittämään; olen kuullut satoja kertoja ja tunnen ehkä 1 tai 2 ihmistä; vuosiin en ole kuullut joten vaikea sanoa käyttävätkö iv vai eivät…
Järkevämpiä ihmisiä ovat ne, ketkä ovat kokeneet asioita mutta palanneet palanneet kertomaan niistä (IMHO)! Itse elät uskon voimalla, usea kykenee käyttämään pitkiäkin aikoja satunnaisesti; mutta kun se kristallipallo puuttuu yhä!! Mielestäni katsot asioita todella kapea-alaisesti ja luotat liikaa itseesi; ei kukaan päätä alkaa narkkariksi! Usea kuitenkin päättää lopettaa elämänä, koska ei usko pääsevänsä yhteiskuntaan mukaan… Ei syy ole ihmisessä jos järjestelmä ei toimi! Jutan “lojaaliusvero” aiheutti 30% enemmän yritysten osinkojen jakoa; miksi maksaa veroa jos massit saa ulos eri muodossa?! Mikäli pitäisi arvata ikäsi, saisit juuri ja juuri kirkasta viunaa alkosta…
Tottakai se addiktio on monien asioiden summa, mutta kyllä tietyillä asioilla on suuri painoarvo tuossa asiassa. En tunne/tiedä yhtäkään räkänistiä kenellä ei olisi taustalla mt-ongelmia. Nämä henkilöt olisivat ilman huumeitakin paskana/ongelmissa. Kokemukseni mukaan normaalilla päällä varustettu sälli, pystyy hallitsemaan käyttönsä, ja viimeistään lopettamaan silloin kun haitat ylittävät hyödyt. Jos sinä et tällaisia ihmisiä tunne, ei se tarkoita ettei tällaisia olisi olemassakaan. Olen ottanut amfea ensimmäisen kerran -03 tai -04, aika helvetin monet kokeilevat jossain vaiheessa elämäänsä piriä.
En ole kiistänyt kh:n tarvetta. Se on vaan aika älyttömän kallis systeemi, tosin eipä se jarrunisti kadullakaan ilmainen ole. Kaikki metadonille, heti kotilääkkeet ja kaikki turha juoksutus pois. Ei niitä oheiskäyttöjä ja nappien myyntiä saada koskaan kitkettyä, turha siis tuhlata resursseja. Vastuu hoidosta sille potilaalle.
Lihavat ihmiset ovat ihan samaa tahdotonta paskaporukkaa, kuin nistit ja juopotkin. He tosin maksavat lihavuudestaan kovan hinnan verojen muodossa, ja näin ovat oikeutettuja saamaan hoitoa elintasosairauksiinsa.
Kyllä minä olen piikittänyt, mielestäni esim. IV kokaiini on helvetin hieno kokemus kerran vuodessa. Olen piikittänyt kymmenen vuoden aikana max 20krt. En asiasta mitään tarkkaa kirjaa ole pitänyt, enkä myöskään tuntenut käyttötapaa kohtaan mitään erityistä himoa.
Mukava kuulla että pidetään nuorekkaana, viinaa olen saanut ihan luvan kanssa kyllä jo useamman vuoden
Kai kaikki plinkkiläiset tietävät, mitkä huumeet ovat sallittuja kunnon kansalaiselle? Ainoastaan kannabis ja stimulantit, ja tästä ei tingitä! Kaikki muu on hippi- tai hörhökamaa. Vastenmielisin variaatio on viinaa ja bentsoja käyttävä subunisti
^
Näätä. kuinka sä kehtaat???
Minunlaisten rikoksia tehneen ,yleisen halveksunnan vielä ymmärrän sinulta.
Noi MT ongelmaiset,lihavat ,kh,oikeutus kaman vetoon ,benzot subut viina rapanistit ym. Juttusi edellä mainituista ihmisistä/ryhmistä…
Jos luulit ,että sua oikeasti pidetään nuorekkaana - voin kertoa ,että sua pidetään lapsellisena ,itsekkäänä jne.
Jos olet pelkästään jengiä ärsyttämässä ja vihamielistä käyttäytymistä hahmoasi kohtaan hommaamassa -onnistut paremmin ,kuin uskoitkaan.
Kiittää pitäisi k-päisyydestäsi,maalaat kokoajan parempaa kuvaa,minun kaltaisistani ihmisistä ,jatka samaa rataa vaan,kaivamalla tota samaa kuoppaa ,sinä siihen lopulta lankeat kuitenkin (vielä nykyistä syvemmälle,jos se ylipäätään mahdollista,sun tapauksessa -mikäään ei kyllä enää yllätä)
ps.äläkä vedä iv.nä koksua ,polta sitä beissinä tahi crack muotoisena ,ei ollenkaan niin koukuttavaa ja vaikka olisi -sinähän et ,siihenkään koukkuun jäisi -suosittelen lämpimästi,ihmetellen ,miten noin rautaisen itsetahdon omaava ,voi kärsiä minkäänlaisista päihdeongelmista.
Mt-ongelmaisia en ole herjannut millään tavalla, sanoin monilla nisteillä olevan taustalla mt-ongelmia.
Miksi en saisi sanoa mielipidettäni lihavista? Aika käsittämättömän tekopyhää sinulta, jonka panos tähän keskusteluun on ollut tiettyjen ammattien lokaaminen. Ylipainoiset nyt vaan ovat epämiellyttävän näköisiä, heikkoja ihmisiä.
Lapselliseksi en tunnustaudu, mutta itsekäs olen ihan avoimesti. Pidän sitä ehdottomasti hyväni ominaisuutena. Itsekkyyden avulla olen saavuttanut monia asioita, ja kaikissa tuntemissani menestyneissä ihmisissä tunnistan tämän piirteen enemmän tai vähemmän. Ei minua häiritse negatiivinen palaute jossain nettifoorumilla, jonkun täytyy vähän ravistella käsityksiänne
Kiitos varoituksistasi, mutta en usko olevani kovinkaan akuutissa vaarassa. Olen ottanut iv kolaa viimeisen kahden vuoden aikana muistaakseni kolmesti.
En ole väittänytkään etteikö mitään syytä olisi ollut, vaan sanoin, että syy ei ollut se sinun keksimäsi kilahtelu.
Vaikeaa tuntuu olevan sun ymmärtää mun kirjoituksia. Kirjoitin kyllä ihan selkeällä suomen kielellä mitä pahasta olosta halusin sanoa/ todistaa. En jaksa avata jokaista postaustani sinulle erikseen, sillä on ne täällä kaikille muille tullut ymmärretyksi.
En muutenkaan enää jaksa tätä älyttömyyttä, joten parempaa jatkoa sulle tässä ketjussa. Jatketaan muissa, jos jatketaan.
Kauhistuksen kanahäkki .
Tämähän on aivan totta ,mitä kaikkea me kunnialliset veronmaksajat joudumme kauppareissuillamme vastaavista tapauksista ajattelemaan …
Ei muuta kun me joudumme moraalinvartijaksi hiippailemaan lähikauppaan -ovatko ihanne veronmaksajia käy töissä ,ajaa autolla ,polttaa tupakkaa ,juo viinaa ja syö lääkkeitä =ihanne kansalainen ,joka valtiolle tuottoisin ,verotuksen muodossa.
Vai kansalainen ,joka käyttää huimauspulvereita ja saattaisi vielä väkivaltaiseksikin ryhtyä ,pienimmästäkin provosoinnista … Joo-o tarkkana kuin porkkana ,pitää näinä aikoina olla ,varsinkin kun olemme eräiden mukaan ,niin erillaisia ja eriarvoisia…
(syöksylaskijoita kaikki tyynni)
^ Eihän se läheskään kaikkia ketjuja ole floodannut. Lähinnä varasteluketjua ja sitten tätä, joka on kaiketi ihan Näädän floodailuille ja trollailuille tarkoitettukin. Kyllä mullakin alkavat väliin keittää ja pahasti monet Näädän mielipiteet, mutta kaipa hänelläkin niiden esittämiseen on oikeus. En mä tiedä, kuinka monet noista Näädän jutuista ovat puhdasta trollausta, mutta ei pelkästään sen perusteella pidä banneja antaa, että joku ei pidä kirjoittaja X:n mielipiteistä tai kirjoitustyylistä.
Jos multa kysytään henk.koht. mielipidettä, niin täältä voisi bannata ne, joilla ei ole koskaan mitään muuta sanottavaa, kuin kertoa Mikä vaikuttaa nyt -ketjussa, että mikä vaikuttaa nyt, koska mun mielestäni se on ihan tyhmää, mutta vittuakos mun tarvitsee sitten koko ketjua lukea ja repiä persettäni siitä, että joku haluaa vain ja ainoastaan pitää täällä jotakin helvetin lääkekirjanpitoa .
Tuli tänään ihmeteltyä lihavia nuoria naisia. Kuinka joku päästää itsensä tuohon kuntoon parikymppisenä? Tästä varmaan seuraa taas intohimoisten puolustuspuheiden tulva, itseäni nyt vaan sattuu oksettamaan tuollainen heikkous ja välinpitämättömyys