Malibuubeli-
Olen äärimmäisen pahoillani puolestani,mitä sinulle toisessa ketjussa töksäyttelin.
Antakee anteeksi…
(laitoit vaan ,kannaltani väärään väliin ,osin ihan asiallista läppää,katkeraksi juttujani luultuasi,sitä en ole harrastanut ,edes itseäni kohtaan,syytä olisi ollut ehkä-kuka tietää -minä en ,enkä välitä moisesta. Jos jollekin jotain pahaa tehnyt,ne parempi selvittää ,itsensä ja muiden tähden,viha turha rasite ihmiselle ,kuin ihmiselle)
En halua lähteä ,ketään täällä urakalla dissaamaan,koska en moista toivo itsellenikään.
V.N …
Viisaampi yleensä lopettaa,mutta tämä vain elämässä yleensä ,näistä netin toimintatavoista,en tiedä-pitääkö täällä viimeinen sana ,jokaisen päästä murjaisemaan,vaikka kuinka typeryyksiä laukoisi ja onko se yleinen tapa haistatella &isotella nimimerkin suojista iloisesti virnuillen,mihin olen kyllä itsekin syyllistynyt.
Meidän käyttäjien pitäisi vetää yhtä köyttä,vaikeuksien sattuessa vielä kovemmin.
Jatkoja teille kaikille,anteeksi vielä urpoiluni ,varastelu ketjussa,mutta jos pahin tapaus olisin ,tätäkään ketjua tuskin olisi …
Vain erittäin pahan mt-ongelman omaava ,voisi yksinään riidellä,korjatkaa toki ,jos väärässä olen-ei olisi ensimmäinen ja tuskin viimeisin kerta.
Viihdyttävää se kyllä oli,oman aikansa.
Moraaliton Mikko Mallikas-ko-kö