Näätäily

Näätä, sä peräänkuulutit tuolla varastelu-ketjussa kohteliaisuutta näissä nettikeskusteluissa. Kohteliasta olisi myös suhtautua kunnioittavasti ihmisiin, joiden keskusteluseuraan pyrkii lyöttäytymään. Mutta koska sun asenteesi onkin ihan päinvastainen, kiinnostaa mua suuresti:

Mikä oli sun motiivisi rekkautua tälle keskustelufoorumille? Mitä sä täältä haet?

Tämä asia kiinnostaa minuakin kovin. Joissakin Näädän aiemmissa viesteissä on ollut havaittavissa ihan inhimillistä pohdintaa esim. hänen oman huumeiden käyttönsä syistä, mutta nuo viimeisimmät viestit tuolla varasteluketjussa ovat olleet pitkälti toisten kirjoittajien arvostelua, omien tekojen puolustelua vertaamalla niitä toisten tekoihin ja tosiaankin avoimen vihamielistä suhtautumista niihin foorumilaisiin, jotka ovat tehneet elämässään toisenlaisia valintoja, kuin Näätä itse.

(Siirretty tänne Varastelu-ketjusta.)

Se muiden halveksiminen - oli ne sit sossupummeja, alkoholisteja, pilvenpolttajia, piikkinistejä, hormonipellejä, hurreja, homoja tai somaleja, tai ihan mitä tahansa - kertoo vain halveksijan omasta pahasta olosta. Jos on itseensä täysin tyytyväinen, ei ole mitään tarvetta etsiä se “itseä huonompi”, jonka rinnalla voi edes hetken tuntea itsensä jotenkuten kelpo ihmiseksi. Siksipä halveksijoiden jutuista ei kannata mieltään pahoittaa. Vaikka onhan se heidän itsensä kannalta tietenkin hyvin surullista.

^ Joo’o, olet ihan oikeassa. Sitä mä olen tässä miettinytkin, että omaa pahaa oloaan se Näätä täällä lähinnä purkaa :confused: . Pahan olonsa purkaminen on sinänsä toki hyvä juttu, mutta sen tekeminen muita dissaamalla ja halveksimalla ei vain taida olla kovin hedelmällinen keino.

Heh Iina hyvän ketjun aukaisit ,go sister … :laughing:

En lähde itse täällä samaan leikkiin ,ainakaan vielä ,kun tuolla varastelu ketjussa,vaikka minulta voisi ,kyllä mitä vain odottaa :wink:

Onhan minulla toki toisinaan paha olla, useimmiten kuitenkin ei. Mistäköhän mahtaa kummuta teidän varastelun himonne ja saamattomuutenne? Varmasti niihinkin joku keittiödiagoosi saadaan, kun oikein ajan kanssa pohditaan. Onhan se vakavan sairauden merkki jos ei arvosta sossupummeja, varkaita, korvaushoitolaisia, jotka vieläpä tuntuvat olevan ylpeitä valinnoistaan. Kannattaa postailla näitä hengentuotteitanne jonnekkin oikeiden ihmisten foorumille, katsotaan millaisen vastaanoton saatte.

Minulla on huumeongelma, se lienee motiivini pyöriä plinkissä. En todella ymmärrä kuinka tämä on niin herkkä aihe teille. Haluaisin taas alleviivata sitä, että jokainen huumeiden käyttäjä ei ole varasteleva, perseilevä, mistään mitään välittämätön hörhö. En missään nimessä vihaa käyttäjiä, olenhan sellainen itsekkin.

^ Minun saamattomuuteni(Oletan, että tarkoitat saamattomuudella sitä, etten käy töissä/opiskele. Saan kyllä ihan säännöllisesti mieheltäni :mrgreen: ) kumpuaa siitä, että kärsin pahoista mielenterveysongelmista, joiden vuoksi olen pysyvällä työkyvyttömyyseläkkeellä, jota en usko minulle kovin kevein perustein myönnetyn, kun sain sen jo 27-vuotiaana ja tässä maassa ei tunnetusti ole kovin helppoa päästä pysyvälle eläkkeelle niidenkään, joilla siihen ihan oikea tarve olisi. Tarkemmin en tahdo tässä työkyvyttömyyteni syitä, eli kaikkia mahdollisia siihen johtaneita diagnooseja avata, sillä se menisi liian henkilökohtaisten asioiden paljastamiseksi.

Varastelun himoni ei kumpua mistään, koska en varastele, enkä moiseen mitään tarvetta edes tunne. Korvaushoidossa en ole myöskään, vaikka olenkin opiaattiriippuvainen. En myöskään saa sossusta rahaa tällä hetkellä, sillä minulla ei ole siihen tarvetta. Eläkkeeni riittää toistaiseksi kaikkeen, mitä tarvitsen, vaikken rahassa kylvekään. Olenko minä nyt sitten kelvollinen päihdeongelmainen, kun en harrasta varastelua, ole korvaushoidossa, enkä myöskään varsinaisesti sossupummaa?

Mulla ei ole mitään tarvetta purkaa MT- ja päihdeongelmiani muilla foorumeilla, sillä tämä foorumi sopii mielestäni niiden asioiden puimiseen oikein mainiosti.

^^
Näätä . En ole korvaushoitolainen itse ,olen kyllä nähnyt ,sen monella auttavan ,tyyliin ,että ollaan hommattu pysyvä työpaikka ja lopetettu oheiskäyttö ,sekä paljon vihannoimasi sossupummeilu .

Täällä plinkin sivuilla ,olet varmasti vähemmistöä,jotka meistä huumeidenkäyttäjistä , jaksaisivat sinun ajatusmallillasi ajatella.

Ne normaali ihmiset ,eivät huumeidenkäyttämistä hyväksy ,eikä heitä täällä ,juurikaan varmaan linjoilla roiku ,paheksumassa ,moralisoimassa jne.

Olet myös rikollinen ,tukemalla kansainvälistä rikollisuutta ja globaalia ongelmaa,omalla käytölläsi,vain tämän takia ,mielipiteitäsi hyvin vaikea ymmärtää,laillisesta käytöstä (k-hoito) ja tyypistä ,joka veroja maksaa ,tällä hetkellä enemmän ja luulee ,sen takia jotenkin ,hänen oma huumeidenkäyttönsä ,ja olisi toisia käyttäjiä oikeutetumpi vetämään kamaa.

K-hoito =laillista
Käyttö=laitonta

Just think about it.

komppaan…

:laughing:

^^

Yksi veemäisimmistä huumekytistä ,joka käyttäjiä riivannut ,tunnetaan kaveripiirissäni näätänä tai kääpänä ,hänen omaa nimeään ,en halua mainita (viesti poistetaan),&koska olen taikauskoinen ja yleennsä nimen mainitessa ,hän on vuorokauden sisään ,jostain ilmestynyt,onneksi en ole vuosiin törmännyt häneen.

Ja tämä mitenkään sinuun viekas näätä viittaamatta.

tyttöjen kanssa olet nyt kyllä sellaiseen leikkiin lähtenyt ,sellaisella foorumilla ,mistä et varmasti voittajana poistu mielipiteinesi.

Tekninen ja täystyrmäys sinulle varmasti,kamppailulajien tiimoilta tuttu.?

Siihen tämä väistämättä johtaa, en toivo,että pahan mielen saat taas itsellesi ja surun puseroosi hommattua ,kannattaa lopettaa hyvän sään aikana,koska Naiset pystyvät ,yleensä paljon meitä Miehiä paremmin verbaalisesti halvalla panemaan,joudut vaan ojasta allikkoon.

Keskinäisen piikittelymme ,en toivoisi muille ketjuille ,edelleenkään leviävän.

Olen kyllä ymmärtänyt, että et ole korvaushoidossa. Pisteet siitä sinulle

Olen minäkin nähnyt KH:n muuttavan elämiä parempaan suuntaan, tosin vielä useammin olen nähnyt nuorten kundien nuokkuvan ylisuuria metadoni-annoksiaan.

En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut korvaushoidon tarpeellisuutta. Sitä vaan tulisi toteuttaa kustannustehokkaammin, hinnat per potilas ovat todella hurjia. Toki halveksin ihmistä, jolla elämänhallinta on niin hukassa että päätyy korvaushoitoon.

^^
Näätä.
Varastelu ketjun keskuisteluihin viitatakseni-

Sitä saa ,mitä tilaa. :unamused:

Niin metsä vastaa ,kuin sinne huudetaan… :angry: :smiling_imp: :laughing:

Kiitos huolenpidostasi Mikko, mutta enköhän minä hörhöjen huuteluista hengissä selviä.

Eiköhän TKO ole tämän ottelun lopputulos, vastustajalla on ylivoima. Tavoitteena saada Iina kilahtamaan toistamiseen, Winstonia ei viitsi hiillostaa, hän on kuitenkin ihan sympaattinen kirjoittaja.

Hullulla halvat,idiootilla ilmaiset.

Niinhän meistä normaali-ihmiset sanovat…

Oudot on sulla tavoitteet.

Saatko jotain outoja kiksejä ,toisten kilahduksista,muuten tasapaksuun arkeesi??

Itse en ole suuremmin jaksanut täällä pyöriä enää, ihmisten takia täällä on jo vuosia käynyt… Jotenkin oletin että V.N olisi ollut asiallinen keskustelija, mutta näköjään ei ole!

En kutsuisi näätäilyksi narsistisia nettikeskusteluja, helppo se on huudella nimettömänä nickin suojissa! Eläimillä on kuitenkin suojauskeinonsa, näätä ei ole turha eläin! Pikemminkin lintujen soihdinmenot ovat egon kasvattamista, tosin tarkoituksensa niilläkin! Tuo kääpä olisi parempi, valitettavasti symbioosissa elää puun kanssa; maapallolla kaikella on tarkoitus ja luonto pyörii minimienergialla! Ihminen on se eläin, joka ei kestä lähempää tarkastelua… :unamused: :confused:

Suosittelen kiertämään Suomea sieltä pk-seudulta, koska on kuntia joissa joka viides on työtön!

Se on hienoa halveksia tiettyjä ryhmiä! Tänään alkaa jälleen “Outo Riippuvuus”, jossa voi tuntea itsensä todella normaaliksi; mikäli kokee itsensä epänormaaliksi! Toivottavasti et vedä itseäsi pirillä psykoosiin, koska se jos mikä vasta kalliiksi tuleekin… :unamused: Kuuloharhat voivat jäädä päälle vuosiksi, tosin eipä taida koskea teitä “paremman kategorian” tyyppejä! :laughing: :sunglasses: Itseasiassa meillä on yhtä suuri julkinen sektori kuin Kreikassa; kolmannes! “Elättejä”, aivan kuten säätiöt (A-klinikka) ja järjestöt!

Kyllä on tällä foorumilla hieno yhteishenki nykyään! :unamused: Mikäli maahan puhkeaa kriisi, on turha odottaa yhteishenkeä; tuolla “olen näitä ihmisiä parempi”-ajattelulla porukka listii toisiaan… :open_mouth: :unamused: :neutral_face:

Itse olen jo vuosia aiemmin ymmärtänyt, että päihde kuin päihde… Itsekusetusta (IMHO!)
Ps. Käyttäjä on rikollinen ellei lekuri ole respaa määrännyt!
Pps. Lekuri on lääkefirman lobbaaja eli tietysortin talousrikollinen, IMHO!

Tietysti saan, samalla tavalla kuin sinäkin. Tosin minun kohdalla epäonnistuit surkeasti.

Malibuubeli-
Olen äärimmäisen pahoillani puolestani,mitä sinulle toisessa ketjussa töksäyttelin.

Antakee anteeksi…
(laitoit vaan ,kannaltani väärään väliin ,osin ihan asiallista läppää,katkeraksi juttujani luultuasi,sitä en ole harrastanut ,edes itseäni kohtaan,syytä olisi ollut ehkä-kuka tietää -minä en ,enkä välitä moisesta. Jos jollekin jotain pahaa tehnyt,ne parempi selvittää ,itsensä ja muiden tähden,viha turha rasite ihmiselle ,kuin ihmiselle)

En halua lähteä ,ketään täällä urakalla dissaamaan,koska en moista toivo itsellenikään.

V.N …
Viisaampi yleensä lopettaa,mutta tämä vain elämässä yleensä ,näistä netin toimintatavoista,en tiedä-pitääkö täällä viimeinen sana ,jokaisen päästä murjaisemaan,vaikka kuinka typeryyksiä laukoisi ja onko se yleinen tapa haistatella &isotella nimimerkin suojista iloisesti virnuillen,mihin olen kyllä itsekin syyllistynyt.

Meidän käyttäjien pitäisi vetää yhtä köyttä,vaikeuksien sattuessa vielä kovemmin.

Jatkoja teille kaikille,anteeksi vielä urpoiluni ,varastelu ketjussa,mutta jos pahin tapaus olisin ,tätäkään ketjua tuskin olisi …

Vain erittäin pahan mt-ongelman omaava ,voisi yksinään riidellä,korjatkaa toki ,jos väärässä olen-ei olisi ensimmäinen ja tuskin viimeisin kerta.

Viihdyttävää se kyllä oli,oman aikansa.

Moraaliton Mikko Mallikas-ko-kö

Winston .
Kiitos komppauksestasi varastelu ketjussa.

Koomikon uraa,en ole ajatellut ,mutta Venkulan päiväkirja tyylisen voisin ,oikolukijan, pikakirjoittajan , puhtaaksikirjoittajan yms.kanssa sanailla ,omista ja lähipiirin kommelluksista,siihen ainakin tarinoita riittäisi,sanavalmiutta minulta löytyy vielä nykyisinkin,vaikka joidenkin mielestä ,minun pitäisi aivan aivoton olla ,päihteiden kanssa leikkimisen johdosta,kieliasuni vain on erittäin karmaisevaa,jatkuvine kirjoitusvirheineen ,mutta olen iloinen ,jos ketään pystyin sekavilla sepustuksillani ilahduttamaan ,surullinen jos ,joku mielensä pahoitti ,silloin tulin väärinymmärretyksi ja niin päin pois.

Virtuaalihalauksia sylin täydeltä ,myös Iinalle&Kanteleelle.

Winston-tulee mieleen siitä koomikko,jutusta myös -älä yllytä hullua-lausahdus. :blush:

Toivon kaikkien täällä viihtyvän ja hyvää kuittailua mielelläni ,muilta kuuntelen,tässä tapauksessa luen.

Jos taas mennään jatkuvaan henk.koht.tylyttämiseen ja pilkun nussimiseen,se ei enää kovin viihdyttävää ole. :smiling_imp:

Huumori on hyvä lääke,lähes vaivaan ,kuin vaivaan ,kylkiluut katkoneet voivat toki asiasta erimieltä olla ,kun nauraminen silloin kovin tuskallista…

:question: Toistamiseen?? Multa kyllä meni se ekakin kerta ihan huomaamatta.

Kuten varasteluketjussa kerroin: sun moraalikäsityksesi on mulle auennut jo tarpeeksi, et tiedän etten näitä juttuja vakavasti ota.