Tää on muuten hyvä topic PP, kiitti 
Mä en nyt suoranaisest tarvi tsemppiä tai tarvin, mut tilanne on mulle sekava ja oon sopin asioit jotka ei aivan kriittisiä ole, mut jotka ilm. ei voi tarkottaa kovin hyvää mun “raittiuden” kannalta.
Oon polttan savuu äskee ja ainakii eilee, muistaakseni toissapäivänä (eiku silloin vedin bubre-vedot, mies tietää retkahuksest ei et löysin vermet) ja aika usein lähiaikoina tot savuu tullu poltettua, pieniä määriä alkoa otettua ja sit jyviä välil vähä liikaa… Maanantain ja Tiistain sekoilin jyvien kans, en ees muista kunnol.
Tänää oon kuitenkii ollu ilman vermei, kolme sitä aiempaa päivää valitettavast en. Olin melkee 4vkoa ilman vermei, sit piikitin 3-4pv ja sit lopetin n. 5 päiväks. 5 tänää arttua ottan, samoin eilen, mut en lainkaa tramboi ottan. Silti liian iso annos, tiiän.
Nyt sit asiaa, mä ihan vakavissani eilen sanoin et voin ostaa subutexiä tänää. Kaikki tietää et mä en rahal osta, olikii osittain vaihtamisest kyse eli piuhalle osittain ottaisin (=syön sit ens viiko lääkkeit jo nyt kuormast) Eli pitäis tulla soitto tänää. Samoin tein huomen xonen kans. Ööö, täs on vaa sellanen ongelma et mä aikasemmin jo retkahin. Ku piti olla ilman. Oon ilm. handlan et töis voi olla sekasinkii ja pistää kaiken pölöttämisen adhd:n piikkii kunhan on ajois ja muuta sellast.
Voisko joku kirjottaa jotain järkeviä perusteluita et miten mä asian hoidan, laitan luurin kii ettei mulle voi soittaa?? Ei mun kannattais retkahtaa, mut nyt en lääkevähennyksis ja muutenki liikaa ollu pää sekasin. Menee taas koko parisuhdekii pilalle ja just ku koitin miehelle soittaa et “oon muuten sopinu et vedän tänää JA ainakii huomen bubree, (kaks kh-potilast on tarjoutun antaa mulle huomen bubree, joten vois riittää jokskuu aikaa) et kait se käy sulle?” ni meil on taas parisuhde koetuksel… Mä en taaskaan oo miettiny asioit ja niiden seurauksia… PRKL ja oven taakse voi tulla ja oon nostan oikee setelinkii pankki-automaatilt ettei tarvii lähtee kävelee jos saa tekkeniä tänää. En siis oikeestaa enää todellakaa taho ottaa, must ei oo vaa yksinää välttämättä tosi paikan tullen sanoo sit. Eli toisinsanoen oon aika kuses, jos en osaa sanoo “EI” sekä huomen kahelle tyypille et tänää yhelle… Ei kiva 
Sanokaa te vanhemmat ja fiksummat jotaa järkevää ja mil kieltäytyy, tarviiks siihe verukkeita? Entä jos huomen ei oo sellanen fiilis et tahtois kieltäytyy, mä ku tuppaan välil unohtaa et oon lopettaas? Onneks huomen pääsen sentää klinikalle, omahoitaja vaa on lomil 
Tuo tavoitehan mul on et ei ainakaa piikitettäis eikä otettais bubrea, vaik onki nyt tullu sekoiltuu jyvienkii kans enemmän ku kerta viikos kuten oli puhe. Samoin savua kulunu huomattavast enemmän…
Sori et kirjotan kuivauksee vaik en oo täysin selvä:o