muskottipähkinä

mikä on annostus ja vaikutusaika?
söin just puolikkaan pähinän.
pitäiskö edes toimia?

no empä usko :smiley:

Kyllä muskottipähkinäkin vaan huumaa :smiley: Puolikas aikas lightdose. Suositukset on siinä 1-5 pähkinän hujakoilla. Krapulaoireet monien kertomuksien mukaan sietämättömiä ja pitkäkestoisia (jopa 3 päivää). Vaikutuskin monen mukaan siinä rajalla, että kannattaako edes ottaa.

Tietääkseni nuo lähinnä vain nukuttavat/väsyttävät, sitä pidempään mitä enemmän syö. Vaikutushan voi kestää useita päiviäkin, joten enpä suosittelisi.

Niin ja saattavat aiheuttaa hallusinaatioitakin annoksen osuessa kohdalleen (lähde: erowid experiences). Vaikutuksia ollaan usein kuvailtu kannabiksen tapaisiksi, että kyllä taitaa olla niin että vaikutukset eivät sentään ihan väsymykseen rajoitu =) http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/data/soma/soma.html#uudella osasi kertoa, että vaikutus kestää n. 6 tuntia.

Pelkät nousut kestää 6 tuntia. Sitten pikkuhiljaa laskee seuraavat 6 tuntia. Sitten nukut 16 tuntia. Sellaisia nuo muskottipähkinät. On jo vuosi viime kerrasta, pitäisiköhän taas maistella…

Muskottipähkinän vaikutuksethan siis alkavat vasta useita tunteja nauttimisen jälkeen, ja kestävät siis myös aikast kauan. Puolikkaasta pähkinästä tosin tuskin mitään tapahtuu, mutta annostukset voivat olla myös hyvin yksilöllisiä.

Kaiken kaikkiaan sanoisin että on sitä kyllä paljon miellyttävämpiäkin päihteitä olemassa. Päällimmäiseksi tunteeksi muskottipähkinöistä on jäänyt huonolla tavalla sekava olo, joka ei mene ohi kovinkaan helposti.

Ne ovatkin siis vain jälkivaikutukset, jotka saattavat kestää päiväkausia. Pahoittelen virheellistä viestiäni. Tässähän tuntee itsensä ihan suomalaiseksi huumevalistajaksi :smiley:

Joo,joskus aikoinaan tuli pari kertaa syötyä niitä kokonaisia,pussissa oli muistaakseni 3kpl? 4 pussillista tuli syötyä senjälkeen kun vasaralla paukuteltiin niitä pienemmiksi :slight_smile: Olotila muistutti aika paljon kannabisoloja,eikä mitään monen päivän kankkusia tullut…

Nuo muskottipähkinät on kyll itellä ollut yhtiä niitä harvoja päihteitä joita en kyllä ole, enkä aijjo kokeilla :unamused:
Sen verran paskamaisia kokemuksia tosta on saanu lukea että empä tiiä mitähän järkeä noita on ees mennä syömään. Monet kokemukset mitä lukee tuolta nii kuulostaa lähinnä joltain myrkytystilalta.

Juups…Myrkytystila kuvaa oloa hyvin. Tiettyihin kasviaineksiin en itekään ENÄÄ koske. Hulluruoho ja Punakärpässieni aiheuttaa kans VAAN paskamaisia myrkytysoloja MINUN MIELESTÄNI.

On olemassa “järkevämpiä” vaihtoehtoja kuten kannabis.

Joo eipä toiminu…nukuin kyllä ihmeen hyvin,mut olin kyllä ottanu alkoholiakin

Alkoholi voimistaa muskottipähkinän vaikutusta.

Itse pariin otteeseen syönyt kaksi kokonaista, ja molemmilla kerroilla olo tosiaan muistutti pilveä kovasti. Eikä minullekkaan tullut mitään kankkusia.

Mitäs mitäs? :open_mouth:
Oon olettanut muskottipähkinän olevan vain maustekäyttöön. Vai oletteko trolleja jokainen :open_mouth:

Vittu muskotti pähkinää rivatrilejä ja risolideja pidetäänkö bileet?
Tää palsta on menny aika vammaseks…

Eihän sitä kaikkea voi tietää =)

kyllä se vaikutus ihan mukava on, mutta ei kyllä sen maun ja krapulan kärsimisen arvoinen. yööörgh :blush: en koske enää ikinä

Itse söin muutaman kerran muskottia laitosaikoinani. Seurana oli oikein loistava kaveri, ja niillä kerroilla se kyllä toimi. Aivan älytöntä toimintaa ja hillitöntä naurua koko ajan. Pää ei toiminut, ja telkkariohjelmatkin menivät rankasti yli ymmärryksen. Mutta se oli se paikka ja seura, jotka siinä varmasti boostasivat vaikutusta reilustikin. Kerran koittanut siviilissä, eikä seurauksena ollut muuta kuin väsymys. Se on niin kiinni fiiliksestä, niinkuin niin monen muunkin jutun kanssa.

En oo ikinä ymmärtänyt miksi aineen x käyttö olisi jotenkin säälittävämpää kuin aineen g käyttö. Moni ihminen tuntuu ajattelevan esim. kärpässienen käytöstä näin.