Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Tällainen on Murha.Info -foorumilla ja ajattelin laittaa samanlaisen tännekin… eli esitän kysymyksen tämän viestin loppuun ja joku vastaa siihen, sitten hän esittää seuraavalle ketjuun vastaajalle… sama tyyli kuin Sana-assiosiaatiossa…

K–> PANKKITILISI SALDO JUST NYT?

1 116,93 €, vuokra maksettu heti kuukauden alussa eikä muitakaan laskuja rästissä, joten olen olosuhteisiin nähden yllättävän rikas jätkä. :sunglasses:

KYSYMYS: Mikä on peniksesi pituus erektiossa?

(Ellei satu löytymään kyseistä värkkiä niin voi kertoa vaikka kuppikokonsa)

60G/H. :laughing: :laughing:

Kyssäri: Lempivärisi?

Musta, koska olen niin synkkä ja mystinen hahmo

Klitoriksen pituus

Oman klitoriksenko? Pysty- vai syvyyssuunnassa? Onko ihan okei vastailla kysymykseen kysymyksillä?

En mitannut, mutta sanotaan nyt n. puoli senttiä.

Mikä on elämän tarkoitus?

ihmetellä maailman menoa ja kuolla pois.

onko onnea olemassa?

On.

Tuleeko tänä vuonna vielä kunnon intiaanikesä?

Ei tule, tänä vuonna tulee kunnon ROMANITALVI :laughing: :smiley: :laughing: se alkaa ensi viikolla… :laughing:

Voiko Jumala luoda niin hirveän taudin, ettei itsekään kykene sitä parantamaan?

Jos uskoisin jumalaan, vastaisin: ei. Sen sijaan jumala voisi kyllä luoda aivan hirveän taudin, jota ei haluaisi parantaa :smiling_imp: .

Lempivuodenaikasi?

Syksy, ehdottomasti.

Mikä on paras asia mitä sinulle on koskaan tapahtunut?

Ihan hirmuisen vaikea kysymys :neutral_face: . Meinaan, että mulle on tapahtunut useampia todella hyviä asioita, joista on äärimmäisen vaikeaa valita sitä parasta. Jos kysyttäisiin pahinta, mitä on tapahtunut, vastaaminen saattaisikin olla paljon helpompaa. Johtuneeko jostakin peruspessimistisestä luonteenlaadusta, että tuohon voisi vastata ihan heittämällä vaikka viimeisimmän vittumaisen tapahtuman, vaikkei se oikeasti mikään maailmanloppu olisikaan :mrgreen: .

No, vastaan nyt kuitenkin; Mielenterveyteni saaminen sellaiseen kuntoon, että elämä tuntuu elämisen arvoiselta kaikkien vaikeiden vuosien jälkeen :smiley: .

Pahinta, mitä sinulle on koskaan tapahtunut?

^ Varmaankin sitten sellaiset asiat, jotka ovat johtaneet mielenterveyden paskoutumuseen osaltaan, vaikka toki geenitkin tekee. En nyt viitsi suoraan kirjoittaa, kun ei oo ihan foorumimatskua, mutta jotkut ihmissuhteet ja niissä tapahtuneet asiat.

Ihmissuhteista puheenollen, minkä ikäisenä seurustelit ensimmäisen kerran?

12-vuotiaana, jos sitä nyt voi laskea :confused: . Kyllä mä silloin kovasti tosissani olin ja muutenkin mielestäni niin hemmetin aikuinen, mutta olisi silti siinä iässä voinut vielä jättää väliin monta muutakin juttua :confused: .

Uskotko jumalaan ja jos kyllä, niin millaiseen?

En usko, mutta uskon, että täällä on jotain, mistä ihminen ei ole vielä perillä, jota ei välttämättä paljaalla silmällä näe, eikä se jokin ole mun mielikuvissani tosin jumala Raamatun mukaan kuvattuna.

Lempiruokasi?

Poronkäristys & pottumuussi + uunijuusto, kerma, sokeri ja hillat

Mikä on sinulle tärkein kirja?

Torey Haydenin Auringonkukkametsä. Vaikka fiktiivinen onkin, aihe liippaa läheeltä.

Pahin pelkosi?

Kitumalla kuoleminen :open_mouth: (Esim.vanhainkodissa… :angry: )

Suosikkisarjakuvahahmosi?

Pahkeinen.

Onko sinulla autoa ja jos on, niin onko se sinulle enemmän ns. välttämätön paha liikkumisen helpottamiseksi vai nk. peniksen jatke?

Minulla on peräti kuorma-autokortti, mutta autoa tulen silti tuskin omistamaan, koska luotan niin paljon joukkoliikenteeseen ja omiin jalkoihini.

Myöhästyin tuosta edellisestä kyssäristä, sillä oma sarjissuosikkini on tietysti 90-luvun Myrkyn Kokonainen ja Puolikas. :laughing:

Suoritetaanko Suomessa vielä tämän vuoden puolella uusi terroriteko? :confused:

^ Joukkoliikenteessä on tunnelmaa ja jalankulku on terveellistä, ympäristöä säästävää, halpaa ja piristää mieltäkin :smiley: . No, riippuu toki vähän siitä asuuko lähellä tarvittavia palveluita ja hyviä joukkoliikenneyhteyksiä vai jossakin keskellä metsää :confused: :mrgreen: .

Vastaus kysymykseen: Ei enää tämän vuoden puolella, mutta ensi vuonna ainakin pienimuotoisesti :frowning: .

Oma kysymykseni: Onko koolla väliä?