Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Ai millä koolla? Kyrvän? Vai ajattelenko mä nyt liian kaksimielisesti. Jos, niin on. En mä tykkää liian isosta, koska se sattuu monta päivää jälkeenpäin, ja liian pieni nyt, noh, ei sekään hyvältä tunnu.

Vai ruumiin koolla? En mä halua liian lihava tai liian laiha olla myöskään.

Onkohan tissien koolla oikeasti väliä?

On, jos ovat niin suuret, että aiheuttavat kantajalleen mm. niskavaivoja ja muutenkin vaikeuttavat käytännön elämää. Muuten ei, koska kaikenkokoisille tisseille löytyy kyllä tykkääjänsä.

Kissa vai koira?

Koira (ei kauheen iso, ja pitää olla nätti ja kiltti)

Mistä juomasta tykkäät eniten?

Varmaankin siitä Jallu, Kossu&Kalja -kombosta :mrgreen: . No ei, jos ihan maun vuoksi, niin valkea tee jotenkin hyvin maustettuna ja itsetehty sekahedelmämehu.

Suurin haaveesi?

(No tietty sen “bentsot reseptivapaaksi ja kioskeihin”-ykköshaaveen lisäksi :mrgreen: )
“Suurin” haave…ups. No ainakin se oma koira voisi olla haave. Jos ei ny äkikseltään juohdu mieleen muita haaveita, nii sit se o see suurin haave… :mrgreen: .

Syksy vai kevät?

Kevät, TIETENKIN!

Ahdistaako enemmän yksinäisyys/yksinolo vai sosiaaliset tilanteet?

Riippuu hieman sosiaalisesta tilanteesta ketä siellä on… Joskus yksinolon jälkeen ahdistaa sosiaaliset ilanteet ja sosiaalisen elämän jälkeen ahistaa yksinolo… mihin on sillä hetkellä orientoitunut…

Millaiset Pikkarit sulla on jalas nyt.??. hahahahahaha…?

Hieman liian isot ja lököttävät, kusenpolttamat mummomallit, väri: myrkynvihreä, johon kirjailtu suuria, paskanruskeita elefantteja. Toivottavasti tämä vastaus tyydytti :mrgreen: .

Uskotko jonkinlaiseen jälleensyntymiseen vai oliko se tässä, se yksi ja ainut elämä?

Minä(kin) luulin, että kaikki naiset tepastelevat täällä 24/7 15 sentin piikkikoroissa, joten Iso W meni taas pilaamaan yhden illuusion. :cry:

Minä uskon olleeni edellisessä elämässäni mahlakärpänen, tai sitten olen sitä vasta seuraavassa. :smiling_imp:

(Mikäli missasitte taannoisen eläinten juomakulttuuria käsittelevän dokkarin, niin imekää persettä.)

Onko isovanhempiasi vielä hengissä?

^ On isän äiti ja äidin isä.

Kaunein tuntemasi/tietämäsi nainen?

Marilyn Monroe.

Tee vai kahvi?

Tee

Muna vai kana?

kanaha mie

sokeri vai suola?

Minä en makeasta välitä, joten suola ilman muuta.

Oletko koskaan homoillut/lesboillut?

En.

Arkkuhautaus/polttohautaus/joku muu: mikä?(Jos siis itse saisi tuohon vaikuttaa)

^Tulessa tuli synnyttyä, kasvettua ja varmaan kuoltuakin niin eiköhän sitä mennä myös sinne sen jälkeen eli polttohautaus sekä tuhkat taivaan tuuliin tai kosken kuohuihin. Jos olisi kamalasti valuuttaa niin voisi ne varmaan ampua vaikka avaruuteenkin tai haudata pohjoisnavan ikijään alle. Olen muuten pohtinut minkähänlaista olisi nukkua joka yö arkussa, kai siihen tottuisi :smiley:

Midatsolaami vai triatsolaami?

Ei kumpikaan. Ainut “ilo” noista on kaamea rebound-ahdistus :angry: . Jos pitää valita, niin triatsolaami. Saattaa selvitä pelkällä rebound-vitutuksella.

Vaikuttaako täysikuu sinuun?

Ei muuten kuin kirkkaudellaan.

Raiteet vai meri?

Meri. Raiteilla voisi pilata veturikuskin koko loppuelämän :frowning: .

Aamuvirkku-iltatorkku vai toisinpäin?

Toisin päin. (Ainakin tykkään yövalvomisesta ja päivänukkumisesta -välil vaan pakko siirtää “normaaliksi”; sitten taasen takasin ittelle parhaiten sopivaan nukkumis- ja valvomisaikaan).

Jazz vai rock?