Räpsin taas kuvia ja päätin pistää pari kuvaa tännekin virtuaali nisti kavereideni iloksi.
Tässä on juuri otettu kuva, jossa on minun tämän illan menu, eli 8 mg Subutexia ja kaikki tykötarpeet mukana . Huomioi, että aina uudet klikki, neula ja ruisku. Lisää turvallisuutta tuo IV-käyttöön tarkoitettu neste sekä sterilointilappu. Tärkein varmasti on Sterifilt filtteri, jolla Subutex nesteen saa aivan kirkkaaksi IV käytössä!!!
Tässä kuvassa taas näkyy hyvin kuinka kirkasta 8 mg Subutex neste on ruiskussa! Ero on aika merkittävä verrattuna ilman filtteriä käytettyyn Subutexiin… Käytä aina filtteriä piri ja subu vedoissasi!
Seuraavat kuvat tältä illalta on sensuroitu, kun pistän suoneen Subutexiä …
Laittakaa muutkin omia huume otoksianne tänne forumille. Niitä on kiva katsella .
Terveisin hyvissä fiiliksissä oleva
VH
PS. 8 mg Subutex IV:n lisäksi nyt vaikuttaa 0,5 litraa Kossua 38% :mrgreen:
PSS. Sopiva kuva forumille 800x600 JPG ja koko noin 50-70 kT.
Vielä ihan suht tuore Subukin sulla näytti olevan…oliko 07/2011. Harmi kun monesti saa jotain samassa kuussa vanhenevia levyjä… Miks ne ei säily niin kaun ku esim. Xanor säilyy 5 v?
Minusta näyttää, että Subutex tabletit vanhenee 12 kk kuluessa tehtaalta lähdöstä. Minun ostamat Subutexit yleensä vanhenevat noin 8 kk kuluttua. Koskaan en ole saanut wanhoja Subutex-nappeja.
Olenko ylpeä käyttämisestäni? No, en ole! Olen pudonnut todella korkealta alas. En kuitenkaan halua kertoa kuinka korkealta, koska sitten minut tunnistettaisiin. Huumeet tulevat valitettavasti vaan pysymään kuvioissa vielä pitkään …
Minun suonet ovat niin paskana, että joudun käyttämään hiussuonia. Kun otan 10 ml vedot, niin 2 ml menee väkisin aina IM:ksi ja vain 8 ml IV:ksi. Kun käytän isoa pumppua saan suuremman osan IV:ksi. Jos käytän 2 ml pumppua voi koko 2 ml mennä IM:ksi vahingossa … 10 ml pumpulla näen paremmin, että aine menee sinne minne pitääkin. Muuten on iso pallo kädessä…
Aika jännä.
Luulis että hiussuoniin etenkin ois parempi mitä vähempi sitä nestettä laittaa. Eiks ne voi posahtaa vaikka kun verenpaine nousee niin paljon, kun lisää 10ml nestettä sinne? En tiiä onko logiikkani ihan hakoteillä sitten…
Ei pidä ihan kaikkea ottaa todesta mitä lukee, ei se VH hiussuoniin pistä yhtään mitään ihan vaan vaikka sen takia, että hiussuonten halkaisia on huomattavasti pienenpi kun injektioneulan, että se on kyllä sitten 100% IM jos yrittää…
En ole koskaan palstalla puhunut palturia. Ei minulla ole tarvetta. Enkä koe prassailevani missään asiassa. Se ei ole ainakaan tarkoitus missään viestissäni. Huumemailmaa kun on tarpeeksi elänyt, niin yleensä kaikkeen suhtautuu niin, että onko tämä kusetusta? Ja sitten ihmisestä tulee turhan kyyninen. Minulle on tehty huume maailmassa seuraavat syyhkyt Subutexin ostoissa: 800€ + 800€ + 500€ + 400€ + 220€ = 2720€. Silti luotan moneen ihmiseen maailmassamme kunnes toisin todistetaan. En kuvittele heti, että joku on heti oletuksena kusetusta ellei toisin todisteta… Jotenkin moinen ajattelu olisi hirveän raskasta!