Oma sikalistani pyörii päässä, kirjoitin sen jo kerran tähän.
Totesin, että en ole valmis sitä vielä julkaisemaan.
Mutta ainakin herätti taas miettimään ja vahvisti tätä vielä kapeaa raittiuden polkua. Tää on ollut mun pelastus.
Oma sikalistani pyörii päässä, kirjoitin sen jo kerran tähän.
Totesin, että en ole valmis sitä vielä julkaisemaan.
Mutta ainakin herätti taas miettimään ja vahvisti tätä vielä kapeaa raittiuden polkua. Tää on ollut mun pelastus.
Terve,
SW10n toilailuja, ei missaan aika/”paremmuus”jarjestyksessa :
Huh huh! Eikohan siina ollut tarpeeksi listaa yhdelle elamalle. Raitista viikonloppua kaikille.
Mokista.
Niitä riittää.
Käsittämättömintä on että kaikesta tapahtuneesta huolimatta jatkoin juomista kieltäen ongelmani.
Olen muunmuassa;
Menettänyt hampaan
Ollut poliisien kanssa tekemisissä ERI MAISSA mm. Aasian maat
Ollut vatsahuuhtelussa 2 kertaa
Pissannut sänkyyn 4 kertaa, yleensä muiden
Pissannut housuuni myös muualla
Vienyt kämpille jonkun joka on ryöstänyt minut, kahdesti
Virittänyt hirttoköyden
Ollut itsemurhan partaalla useita kertoja
Kaatunut pyörällä
Ajanut autoa humalassa
Kaatunut
Harrastanut seksiä niin miesten kuin naistenkin kanssa, joskus porukalla
Kuollettanut korttini 11 kertaa
Varastanut viinaa baarista
kussut hotellin sisätiloissa matolle
Valehdellut
Ollut poissa töistä, luennoilta ja muista tärkeistä tapahtumista krapulan takia
Munannut itseni ystäväni häissä ja monissa muissa tilanteissa
Ottanut ja antanut turpaan
Puhunut täysin pimeitä
Kertonut asioita, joita ei todellakaan pitäisi
Juonut muiden laseista
Herännyt milloin mistäkin
Ollut todella vaarallisissa tilanteissa
Kaatuillut
Pettänyt exääni
Satuttanut itseni
Melkein joutunut suljetulle
Nussinut puistossa uuden tuttavuuden kanssa
Uhkaillut itsemurhalla
Ja kaikki lukuisat hukatut laukut, takit, puhelimet
Ja kaikki tuhotut parisuhteet ja ystävyyssuhteet
Ja kaikki se huoli/häpeä ja paha-mieli mitä kaikki tämä lähiympäristölle on aiheuttanut.
Et siinä joitain mitä mieleeni tulee.
[i]Re: Mokailutopikki!
ViestiKirjoittaja Dave
» 25 Marras 2012 22:37
Kun näitä lukee ja toki olisi itselläkin vastaavaa esitettävää, niin tulee vaan taas mieleen tuo ihmisten valitus siitä, että elämä on tasaista ja tylsää kun ei dokaa.
Edelläkuvatun laista vaihteluako ja jännitystä sitä silloin kaivataan ?[/i]
1970
Juurikin niin ja onhan tää ketju jo itseltänikin unohtunut,
enkä oo tänne mitään asiaan littyvää omakohtaista kirjoittanut.
Jotain näköjään 2½ vuotta sitten oon kynäillyt, mutten saanut
siitä vitun tekstistä mitään selvää kun olin niin sekaisin silloin
valvomisesta ja pameista ja naisesta, jota luulin rakastavani.
Aika kammottavia tarinoita, mutta oon ne itsekin kaikki tehnyt ja paljon pahempia, joita en tule koskaan kertomaan, eikä siitä mitään hyötyä olisikaan kellekään, enää. Ne elämän tuhonneet tapahtuneet kasvaa kuollutta hämysettiä ja koiranputkea, perkele. Lukasin äsken täältä jotain ja muistin myös nämä viestit aikanaan “livenä” lukeneeni pienissä erissä ja kyl kannattaakin tutustua tähän ketjun sisältöön ja miettiä, että miksi etenkin juovana ja sekoilevana haluaa jatkaa tällasta ja sellasta elämää. Nimittäin ne loppuu kuin seinään selvinpäin ollessa.
Ja kuin bensa autosta, siis se vanha elämä mokineen ja putsina on kiva sekoilla ja mokata oikein kunnolla,
mutta sekin pitää sitten kokea ja opetella omakohtaisesti.
Kiitos ketjun nostaneelle Nannalle, jos tää ei janoa sammuta, niin mikä…
Armahdan nyt tällä erää itteäni, tässä moodissa en tartte yhtään lisää tuskasta häpeää, mutta lupaan palata tunnustamaan tekojani, jos jossain vaiheessa alkaa suu napsaamaan.
[Tuskin niissä mitään uniikkia ja erityistä, yksityiskohtien tasolla korkeintaan.]
Jotakin tulee mieleen…
Teininä:
-Kyykkykussut keskellä vilkasta Aleksanterinkatua raitiovaunujen ja turistien vilinässä
-Haukkunut ratikassa vartijaa luuseriksi, joka ei koskaan päässyt poliisikouluun “äitis on varmaan tosi ylpeä”
-oksennellut poliisiaseman edessä yksin
-juossut kiinni suutasoittaneen miehen ja potkaissut perseeseen
-kaatanut aamuyöllä erään terassin kaikki tuolit
Aikuisena:
-Yritin ottaa baarista juoman mukaan lähtiessäni ja juoksin ovimiestä karkuun. Hänen saatuaan minut kiinni pistin kaikin voimin vastaan, jotta saisin pitää juoman
-harrastanut paljon irtoseksiä
-harrastanut seksiä saman sukupuolen kanssa, vaikka olen hetero
-pettänyt
-lähtenyt baarista yksin seitsemän tuntemattoman miehen kanssa jatkoille, jonkun kotiin jossa vetänyt ekstaasia. (olen huumevastainen) Tämän jälkeen selvisi, että kyseinen huume on hengenvaarallinen lääkitykseni kanssa
-oksentanut baarissa lasiin
-provosoinut tappeluun heittämällä lasillisen vettä toisen päälle
-oksentanut bussiin
-jäänyt krapulan takia pois jo maksetusta festarilta
Lisaanpa viela “ansioitani” - varsinkin viime ja toissavuodelta, jolloin Olin todella syovereissa ennenkuin aloin pistaa korkkia kiinni:
Kertoisin, jos muistaisin. Vinoista hymyistä päätellen olen tehnyt jotain.
Viime vuosina, jolloin olen siis ottanut erittäin harvoin:
-sammunut bussipysäkille keskellä päivää
-soittanut umpikännissä exälleni, joka oli uudessa parisuhteessa
yök
Olen itse kännissä mm.
Terve vaan kaikille,
nostan tämän ketjun juhannuslukemiseksi siltä varalta, että jussina alkais viinahammasta kolottamaan. Tässä ketjussa on paljon hyviä esimerkkejä siitä, mistä kaikesta “hauskasta” jää paitsi, jos viettää juhannuksen(kin) selvinpäin.
Raitista jussia kaikille.
On se vaan hienoa tosissaan kun saa olla ja elää ilman sitä korventavaa ja sisäänsä sulkevaa häpeää. Nokka pääsääntöisesti elämässä kohti tulevaisuutta, eikä enää mitään menneisyydessä piehtarointia. Nyt kun esimerkiksi taas tässä juhannuksen alla ollaan, niin olen vain tyytyväinen siitä että minun ei tarvitse enää olla 3 päivää putkeen umpitunnelissa ja nimenomaan kun on päässyt siitä pakkomielteestä eroon, mitä se dokaaminen mullekin oli. Puoli kartsaa röökiä, makkaraa, viinaa ja laatikkokaupalla kaljaa. Tuotahan se oli. Mulla on se listakin tähän ketjuun joskus tehtynä ja luulen että niistä pari “saavutusta” on nimenomaan juhannuksena hankittuja.
Hyi helvetti, kiitos ei enää sitä.
Yritin keksiä jotain omaperäistä jota ei olisi vielä sanottu; en tiedä onnistuiko.
Luulin olevani helvetissä. Se oli amfiteatterin muotoinen yökerho Italiassa. Hain PIrtukirkossa pitkätukkaista miestä tanssimaan. Hän kysyi onko tää joku vitsi vai. Poislähtiessä jalat eivät kannattaneet, vaan kaatuilin pihassa holtittomasti eteen- ja taaksepäin. Onneksi oli talvi ja pehmeä hanki peitti maat ja mannut.
Voikohan tähän ketjuun enää lisätä mitään uutta? kaamean paljon on tullut samoja mokailuja tehtyä kuin muutkin.
Tässä meikäläisen listaa niistä, mitkä muistan:
Henki siinä meinasi lähteä muutenkin, ihan vaan juomalla. Onneksi nuo ajat ovat takana päin.
-Alasti julkisella rannalla koikkelehtiminen päiväsaikaan vaikka en ole “nudisti” ja siellä oli lapsia jotka nauroivat
-Useat syvää myötähäpeää aiheuttavat sosiaalisen median julkaisut esim. kuvat
-Uhoaminen sosiaalisessa mediassa
-Ihmisten pelottelu julkisilla paikoilla ja meluaminen
-Typerät ja nolot viestit läheisille ja tuntemattomille esim. haukkuminen
-asioiden varastelu josta kiinnijääminen
-Mennyt kirkkoon ja huudellut jotain omaa
-hävittänyt tavaroita
-tuttujen huijaaminen
Moi
Tää ei ole moka, mutta luulin tietäväni, mutten tiennyt luulevani.
Tosiaan mokailin minkä ehdin. Alkuunsa kykenin kääntämään kaikki mokat jonkinlaiseksi hauskuudeksi, nuoruuden piikkin,
humalan piikkiin, muiden syyksi jned, kunnes en kyennyt ja siitä alkoi se lopun alku.