-Juonut niin paljon, että herätessä sairaalasta tippaletkussa. Lääkäri kysyy “muistatko paljon puhalsit tänne tullessasi”. Vastasin, että minulla ei ole mitään muistikuvia kuin aamusta. Lääkäri sanoo, että aivan tuuria, ettet saanu tappavaa alkoholimyrkytystä, puhalsit 5.9 promillee"
-Sammunut noin 15asteen pakkasessa syrjäiselle lenkkipolun tapaiselle kaistaleelle. Olisin kuollut hypötermiaan, jos satunnainen ohikulkija ei olisi soittanut poliiseja. Minulla oli vähäinen vaatetus päällä.
-Joutunut kahdeksi kuukaudeksi mielisairaalan suljetulle. Olin juonut kaksi ja puoli pulloo koskenkorvaa ja syönyt kourakaupalla lääkkeitä, PKV-lääkkeitä ja neuroleptejäkin ehkä(tätä en muista). Muutenkin minulta katosi täysin muisti. Olin viiltänyt hauikseeni 24tikkiä vaativat hengenvaaralliset haavat ja viiltänyt myös yläkehoani todella rankasti (ei tarvittu tikkejä mutta viiltoja useita, hyvin pitkiäkin). Heräsin lepositeistä aamulla, siellä suljetulla. Ja kyseisen mielisairaalan todella ahtaassa “putkassa” olin niin kauan kuin puhalsin alle 0.5 promillee
Täten sain sulkevanpäätöksen ja tahdonvastaisen hoidon. Minulla epäiltiin kaksisuuntaista mielialahäiriötä jota minulla ei ole. Minulla epäiltiin myös jonkunlaista psykoottisuutta, mutta myöhemmin todettiin vain alkoholin ja lääkkeiden avulla saatu sekavuustila. Alkoholismi tietysti myös todettiin.
-Olen ajanut humalassa lukuisia kertoja, jäämättä koskaan kiinni.
-Pyytänyt/käskenyt emäntää hakemaan minulle useamman pullon tapioviinaa vaikka hän oli viimeisillään raskaana, minä kuoleman krapulassa sängyssä.
-Ollut todella monta kertaa putkassa. Syynä tähän Lyrican ja alkoholin yhteiskäyttö. Olen yleensä sammunut ruokaravintolaan (en kapakkaan), tai ihan vaan kadulle. Pelkän alkoholin takia en ole putkaan joutunut.
-Varastanut alkosta, pyytänyt emäntää "harhauttamaan tässä “operaatiossa”. En jäänyt kiinni, varastin pohjanpoika 59% pulloja. Niitä litteitä. 2desin puteleita, mahtuu hyvin taskuun.
-Viimeinen liittyy alkoholiin, krapulan muodossa: Oli psykoosia enteilevä krapula, pitkän putken johdosta ja minulla ei ollut alkoholia. Otin 1000mg ketiapiinia. Äitini oli jostain syystä saanut virheellisen informaation, että olisin itsetuhoinen. Mutta oli kuitenkin samaan aikaan soittanut ambulanssin. Olin juuri noin 20minuttia sitten ottanut sen tuhottoman neuroleptiannoksen jotta kykenisin nukkumaan. Annos ei muuten ole lainkaan vaarallinen, se on vaan tavattoman iso.
No, olin kuitenkin ovea avatessani suht skarppi vielä, mutta sitten ne lääkkeet kohati nuppiin ja menin puhekyvyttömäksi spagetiksi. Ambulanssi kuskit syyttivät minua esittämisestä ja läpsivät poskille. Kunnes sain lapulle kirjoitettua. 1g ketiapiini.
No päättivät ottaa sitten mukaan sairaalaan ja lääkehiiltä juottivat. Heräsin myös vaipat jalassa, tosin tietenkin turhaan. Meni se krapula tietysti ohi noinkin Noin tunnin kuluttua olin kuitenkin taas humalassa, koska olin kävellyt suoraan sairaalasta alkoon, ostamaan tiukkaa viinaa
Onhan sitä sitten lukuisia pienempiäkin mutta tossa osa. On elämä hieman muuttunut kun ei kittaa viinaa