Lopetin reilu vuos sitten kaikki reseptilääkkeet (Deprakine, Lamictal, Zyprexa). Nyt hankin “kadulta” pameja ja muita bentsoja ku en saa niit enää mistään lääkärien huomattua väärinkäyttöni. Vituttaa.
Kyllä sä nyt mistään saat. Meet vaikka jollekin yksityiselle missä et ole ennen ollut.
Oxamin 15mg 3-5kpl päivässä
Xanor Depot 2mg 1-3kpl päivässä
Tenox 20mg 1- 1/2kpl päivässä
Sirdalud 6mg Depot 1-2kpl päivässä
Ardinex 6-8kpl päivässä
:mrgreen:
mtäh erakko?
~~
Reseptissä lukee:
tabl Xanor 1mg N:o XXX
D.S. 1 tabl.x 3 kertaa päivässä
Ahdistuneisuuteen ja paniikkiin
Iter ter
tabl, kalvopäällysteinen Stilnoct 10mg N:o XX
D.S. 1 tabl. tarv.ssa illalla
juuri ennen nukkumaanmenoa.
Unettomuuden hoitoon.
Iter ter
depotkaps, kova Efexor depot 150mg N:o XXVIII
D.S. 1 kaps. vuorokaudessa
aterian yhteydessä.
Mielialalääke.
Iter ter.
Noin siis resepteissä. Efexorista ei reseptissä mainita, että se on kirjoitettu AD/HD lääkitykseksi - ei mielialalääkkeeksi. Xanor ja stilnoct on kirjoitettu efexorin sivuvaikutuksen lieventämiseksi. Resepteissä merkityt määrät saattavat ylittää todellisen tarpeen.
Dexedrineä odotellessa…
Kiva setti, kelpaisi minullekin. ![]()
ei se ole kun kunnon taustat ja oikea lääkäri ![]()
Turhaa juoksuttamista.
Antaa nyt vain 10 päivän lääkkeet kerralla. Kyllä tuossa nyt pitäisi se satasen paketti kirjoittaa kerralla.
verbaalisella taidolla hyvä ryynit ![]()
kaiken tuon herkun lisäksi laitoin sosiaalitoimiston maksaan lääkkeeni, koska opintorahani ei riitä mulle pakollisiin lääkkeisiin ![]()
Hahaa, nauran täsä omille jutuilleni, oon näköjään kirjoittanut pari päivää sitten niistä lääkkeistä, ja siitä mun tekstistä sai kuvan että ‘kaappi toimii vaan nokitettuna’ kun piti olla että ne lääkkeet siellä kaapissa toimii vaan nokitettuna…
juu piti nyt vaan tänne mainita… ei olla täydellisiä ei…
Parit lääkkeet, jotka ei mene päähän mitenkään =)
Hitto että meinaa mennä taas rahaa lääkkeisiin päivää kohden (eikä oo kelan sponssaamia edes)
laskin että seuraavien muutaman kuukauden ajan eri lääkkeet tulee maksaa 6 euroa per päivä
tolla rahallahan pitäs opiskelijan normaalisti jo elää, onneksi on tosiaan vähän ylimääräistä nyt ettei tartte sossuun mennä itkemään
onneksi noista kalleimman lääkkeen vaikutuksen pitäisi olla pysyvä ja muutenkin jatkossa pitäisi tulla pärjäilemään euro / pv ![]()
mul ei oo mitään. moon niin caca :>
Kannattais kokeilla Ixeliä sen Efexorin sijasta.
Ei niitä nyt joka päivä syödä.
Ei niitä nyt joka päivä syödä.
D.S. 1 tabl.x 3 kertaa päivässä
Erakko… Ota sillonkun “oikeesti” tarviit… Mun pitää käydä joka viides päivä tai kolmas päivä uusimassa vittu…
Ei liity mitenkään mihinkään mut mä alan vihata tätä yhteiskuntaa.
Mut jatketaan väkisin positiivisesti ajattelua. Ehkä mä saan tänään rakkautta joltain tytöltä jos mä yritän.
Osaa lääkkeistä käytän vain kausiluontoisesti mutta tässäpä ne mitä on määrätty. Yasmin, sirdalud, dolan, panacod, aerus, cirrus ja sonata.
Sanja ![]()