Kovinpa kuulostaa Miltsun ja Iinan aamut tutuilta

Mä oon nyt sitä “uutta elämää” yrittämässä aloittaa (aloitin jo ennen hoitoon lähtöä, mut nyt vielä tarkempana), tai siis jatkaa toista päivää jos ei hoitoa lasketa mukaan. Eikä sitä voida laskea, koska siäl joku tulee repii sut sängystä ja tiiät lentäväs pihalle jos et nouse, eikä sitä muun ryhmän kiusaamista (=ku he ei pääse ulos jos et ite lähe) kestä etenkin ku hoitsut siitä syyllisti; joten oli paljon tsemppiä lähteä just tiettyyn kellonaikaan johonkin määrättyyn paikkaan.
No enivei nyt on kaikenmaailman velvollisuuksia suoritettavana, esimerkiks tää et käydää eka kk joka päivä klinikal hakees se pien xone-annos. Oon joutunu viskaamaan roskakoriin tuollaiset paljon “mukavammat” aamut ku mul ennen tai joita Iina ja Miltsu harrastaa.
Mä herään 1½-2½h ennen sovittua tapaamista. Oon illal jo päättäny et käynkö suihkus aamul vai illal, joten on hiukan vaihtelua. Aamul suihkus käyminen tarkottaa etten mitenkään ehi kuivata ja laittaa tukkaa, vaikka aikaa ois 5 tuntia ja heräämistä aikasemmin ku muuten. Välil oon jopa kattonu jo illal vaatteet jotka laitan päälle
.
Herään joko miehen herätyskelloo, ennen herätyskelloo (sisäinen kello on yhä laitos-olosuhteissa) tai sit mies tulee repii mut ylös ku sanon et pitää herättää ennen ku oma kello soi. Nousen yleensä samantien. Aamulla on jo siinä vuoteen vieressä mukavat kotivaatteet ja ylimääränen villatakki, ku mua yleensä jo illal alkaa paleltaa. Heitän vaatetta päälle ja ellen oo muutamaa tuntii aiemmin käyny yöl vessas; käyn vessas. Sit vedän aamu-dexen ja femman pamin naamaa ja meen röökille.
Käyn ehkä koneel, ellei mies oo siin; petaan ku huomaan et sänkyä ei oo pedattu, laitan korut ja yleensä teen jotaa aivan muuta ku käyttäisin aikani järkeväst laittaakseni itteni lähtökuntoon.
Sit ku on vartti-20min aikaa ennen kuin dösä lähtee, alan miettii et pakko meikkaa vähä. Ripsarii, meikkivoidetta, poskipunaa ja ehkä vähä nopeest luomivärii sekä puuterii. Kello on jo sen verran et kandeis lähtee pysäkille; 5 minsaa ku dösä on pysäkil (matkaa menee 1min). Sit käy laukun viäl kerran läpi; ei prkl, mis avaimet? Jäi eilen farkkujen taskuu, mut mis farkut? Juoksen ympäri taloa ja sit tajuan et vein ne jo vaatekaappiin…
Nopeest avaimet mukaa ja rööki kädes pysäkille (tosin usein en ehdi sitä sytyttää tai etsiä tulta tai sit ei vaa oo tulta ees mukan) ja ehin just ja just. Välil jää puhelin, mp3:nen, dosetti tai jotaa muuta tärkeetä himaa; etenkii jos laukkua on vaihdettu, joten pyrin vaihtamaan jo illalla dösäkortin, avaimet, sytkärin (joka jää liian usein kotiin tai ei muuten vain löydy), röökit ja lompakon toisee laukkuu. Sit luuri pöydält ja mp3; välil uutta paristoa viime hetkil ottaas tms.
En oo vielä myöhästyny, mut jos tätä menoa jatkuu, ni myöhästyn kyl! Ja pari päivää vast menny näin. Nyt oon sentää tajun et valitsen vaatteet ennen meikkiä, koska voi meikata bussis ihan helpost ja meikit on helppo kuljettaa mukaa. Välil kenkien tai jopa sukkien valinta tuottaa älytöntä ongelmaa! Ei oo lainkaa kivaa et jos oot illal valkan vaatteet ja aamul ootkii jollaa ihan eri fiiliksel, ni joudut lähtee jossaa koulutyttö-vetimis, vaik ois sellanen fiilis, et pitäis olla pääl risat farkut, joku räväkkä paita ja risa farkkutakki sekä hirvee kasa koruja… 
Ehkä mä valkkaan tästälähin kolmen eri vaatetyylin vaatteet illal valmiiks ja siirrän loput kaappii :mrgreen: . Ei oo varaa myöhästyä ku nyt etenkii vkloppuna jos ei oo paikalla ku ovet avataan; ei enää pääse sulattamaa…

Nii ja molempina aamuin oon unohtan syödä aamul, koska ei oo laitettu etee aamupalaa, kuten oon tottun hoidos olles