Miten aamut alkaa?

heräsin, olin ollut eilen suhteellisen sekaisin, joten päätin keskittyä tähän päivään ja miettiä eilisen tapahtumia juotuani kupin kahvia ja otettuani darra ryynit. jossain vaiheessa kaverini ilmoitti jääkaapissa olevan pari bisseä tempaisin saman tien yhden turpaani ja menin aamu savuille, tulin koneelle ja kirjoitan nyt tätä tekstiä. the end

Aamupala on paskaa poytaviinia ja hasista ja illalla sama…

Kahvilla ja tupakalla sitten kun kahvi on tippunut nii dataamaan

Se perus kahvi + tupakka ja sit mietitään mitä tekis.
Tai sillon ei tarvi miettiä tekemisiä kun on putki päällä. Nyt selvänä.

…mulla on aina nova päällä…sitten se tuoksu, jota silloisena päivänä eninten rakastan - kahvia ja sinistä äl-ämmää…monta…nettiii…Äidin kaa puh puhumista… - AVAUTUMISELLA UUTEEN AAMUUN…

Mulla alkaa GANGSTA_RAP soimaan heti… vedän päälleni FUBU-farkut ja sitten rotsaan Bongin ja laitan sinne panokset kukkais-hatseja. Sitten avaan myös bissen…

Herään ja lähes poikkeuksetta koitan nukahtaa uudelleen. Sitten herään uudellen ja löryän tietokoneen ja sohvan välillä. (Aamut on pahimpia, silloin tuntuu että pitäis saada helvetisti aikaan muttei pysty). Sitten käyn suihkussa ja löröän lisää. Kun nälkä yityy tarpeeksi pahaksi lähden kauppaan. Syönnin jälkeen soitan parille kaverille ja puhutaan mahdollisista säädöistä ja tekemisistä. Jos kaikki natsaa vietetään hauska ilta meillä/baanalla. Jos ei mitään viihdykettä päiväksi haen siwasta mäyrän kaljaa ja löröän seuraavaan päivään →

“Nukun liikaa. Silti vituttaa herätä”

Päiväohjelma menee arkisin suunnilleen niin, että kello herättää kuudelta, lyön herätyskellon kiinni, herään melko tarkkaan tunnin päästä eli seitsemältä, totean lujaa mielessäni “voi vittu”, hilaan perseeni ylös, pistän musiikit soimaan, pesen hampaat, nappaan vitamiinit naamaan, meikkaan, vedän kuteet päälle, varmistan että laukussa on kaikki tarvittava, hyppään ferrarinpunaisen ratsuni kyytiin ja ampaisen liikennesääntöjä uhmaten kohti opiskelun ihmeellistä maailmaa.

Viikonloppuisin herään useimmiten vasta kun joku ymmärtää minua puhelimitse kaivata, eli useimmiten välillä 0800-1200. Kiitos sosiaalisen verkostoni, että niinkin ajoissa. :slight_smile:

Aamulla herätys aikaisin, Venlafaxin 75mg turpaan ja kiireellä fillarilla paska töihin kun on toi ajokortti possujen hallussa.

Nykyään se on: tupakka-> paskalle → puuroa ja joskus kahvi. Ennen se meni ton alle kirjoituksen mukaan.

aamulla siis jos nukkunut yöllä, niin ylös, tupakalle, tavaroiden tsekkaus laukusta, aamu töötteröiset hihaan, vettä huiviin ja perseen hilaus autoon, autolla päristellen tuusulaan, välillä nopeusrajoitusten mukaan välillä taas ei todellakaan rajotusten mukaan riippuu vituttaako vai ei… duunissa sumppi huiviin , meikit naamaan ja työpäivä voi alkaa tietysti viel tupakan kautta vasta :laughing:

Ellen ole töissä eli ei tarvi herätä 5:55, herään siinä viiden kieppeillä ja tod näk otan vielä yhden Sirdaludin ja yhden Zopinoxin ja nukun ysin. Enaimmäinen tuntemus on hillitön jännitys ja ahdistus, haluaisin nukkua vielä lisää ja nukkua vaan että aika kulkis nopeammin. Ahistaa että pitää taas rämpiä yks päivä tylsäillen telkun ääressä kun en mitään aikaseksi saa. Ja sit kun lapsi on kotona mulla (joka toinen viikko) niin pitää olla erikoistsemppinä hyvänä äitinä ja ruokaakin pitäis olla. Nyt elelen leivällä ja jugurtilla yms. Aamupala ei oikein amita täl hetkellä (kodeiinivieroitus) eikä tosin mikään ruoka muutenkaan kauheen hyvin. Onneks olen läskipallero joten tällä rasvakerroksella elelee :blush:

youtube.com/watch?v=4SsgwtpQ … re=related
How High - Wake Up Time

Joskus myös näin. Siis paukuilla. Kärjistettynä juuri näin ku silmät aukee ni paukut, silloin ku sattuu oleen.

aamut alkaa armottomalla vitutuksella, päänsäryllä ja ahdistuksella…jotka ei päivän jatkuttua ainakaan katoa mihinkään… pahenevat vain…

Mun aamu alkaa kahvimukillisella ja puolen litran energiajuomalla. Kahvia menee pari kuppia, energiajuomaakin saattaa mennä litra :open_mouth: (olenko koukussa???). Sitten aamulääkkeet kun niiden aika on. Näillä mennään. :laughing:

Heräämällä,aamupala ja töihin nopeasti fillarilla.

Vedot->paskalle (kiitos suboxonen)->pami naamaan->röökilleö->paukuille->takas sänkyyn.

Jos joskus oon sattunut nukkumaan yöllä, herään yleensä vasta puolilta päivin. Heti musiikki päälle, aamurööki ja piristäviä hihaan. Koskaan en herättyäni syö. Yäk. Sen jälkeen suihku, meikit ym., kylmä bisse jääkaapista ja odottelemaan milloin joku tulee huutelemaan parvekkeen taakse.

Mä ihan heräsin.(vissiin…) aloin keittää puuroa. En ikinä tee niin. varsinkaan aamulla. toi on jotain ihmepuuroo…et pitää keittää 40min. outoa.

Herätes on muutaman sekunnin jees olo, sit pelko kouristaa massussa:kuinka selviän tästä päivästä… Ray Lorigalta :“En jaksa nousta ja kohdata täydellisyyden tyranniaa…”. Joskus aamut ei ala millään,kun nukun iltapäivään. Parhaimpia on ne aamut, kun nousen ajoissa, keitän puurot ja kaffet ja nikotiinipurkat nassuun ja meen het paekal suihkuun ja alan toimiin. Aiemmin tänä vuonna oli hyvä herätä, kun oli töitä. Tiesin heti herätes päivän hommat. Ja ikävä myöntää, kaikesta sinnikkäästä kuivattelusta huolimati tämä ja eilinen aamu alkoi masislääkkeiden lisäksi bentsoilla…