Veikkaan, että se tulee jälkeen avaamisen.
Mä herään pojan kanssa. Avaan TV:n, poika katsoo pikkukakkosen aamuohjelmat. Mä menen vessaan vedoille. Jos olen tauolla, menen sinne lääkekaapille. Otan lääkkeet, bentsot ja mielialanapit. Joskus tramalit jos tarvetta. Sit mä laitan aamupalan itelleni ja pojalle. Avaan koneen, luen uutissivut ja postit.
Sit kello onkin kymmenen ja lähden pojan kanssa pihalle. Joka aamu samat kuviot. Tietysti pientä vaihtelua riippuen siitä onko ollut vaikka miesvieras yön yli niin sitten sitä ehkä nussii aamusta ennen kun lapsi herää ja vetäsee ne vetikat/lääkkeet ja teet/kahvit vasta vähän myöhemmin… Enimmäkseen mun elämä noudattaa pikkupojan tarvitsemia rutiineita. Koulu alkaa iltapäivällä joten aamut on aina vapaita: lukaalia.
Mä tykkään siitä että vanhemmiten ei tarvii lähtee heti aamusta juoksemaan kaduille vaan jemmat on valmiina kaapissa. Mulla on enimmäkseen rumia muistikuvia joistakin aamuista nuorena nistinä. Kun heräsi ja lähti vaiheisena värkit taskussa piritorille pyörimään. Tietysti tilanne oli toinen kun teki hyvää tiliä.
No, nyt kun on sunnuntai niin me katotaan viel muumit ennen uloslähtöä. Ja on sillai poikkeuksellinen päivä että mul on 31-vuotissynttärit tänään joten tarjoilen kakkua ja sumppia. Että tänään aamu alkoi siivoomisella, suihkulla ja vaatteiden valitsemisella. 400mg tramadolia ja ostin junalipun Helsinkiin jo kello 7. Kun tramalit alkoi toimimaan tulin tänne avautumaan ja jauhamaan. Voisin vielä mennä meseen vaihtamaan nipafrendien kanssa kuulumiset. Adjöö, Taikaliisaus.
Lorvimalla aamut yleensä alkaa, jos alkaa. Hyvin usein aamulla kyl mennään nukkumaan, eikä sillon siis herätä. Tätä nykyä on aamut sitä et nikotiinipurkkaa suuhun, koneelta X-filesii tai joku leffa…paussi nuudelin keiton ajaks… jatkuu… paussi… kitaraa… jatkuu… jotai…plinkkii ja jossai vaihees kahvia… ja ihmettelyä et mitenköhän kauan tää jamppa tätä helvetin ajelehtimista jatkaa, ennen ku ottaa itteensä niskasta kii ja tekee jotaki uutta. Ois kiva alottaa pitkästä aikaa päivä paril kaljalla ja aamupaukuilla tai tehä joku oikeen ylläri veto ja lähtee esim 7:00 lenkille.
WC/suihku, kahvituoppi käteen,lääkkeet esiin ja suuhun paitsi teemut. sitten vähän aikaa koneela ja meikkailen siin samal jos minne menoo…
herään vedän herskaa,sumppia,panacoddia ja tupakkaa
Perus-aamu (85% aamuista)
Herään vasta kuin aivan pakko, ekaks musa soimaan, jotain up-beat tyylistä. Lasi soodaa. Vessaan aamutoimet ja tupakki (ei jaksa partsilla heti noustua tutista, ellei ole kesä). Sit kahvit tippuu, random ryynit naamaan, subuvedot odotellessa. Kovalevyltä katselen Kimmelit ja Conanit tms. Toinen kuppi kahvia ja ehdottomasti RUISleipää, ei mitään pullamössö hiivoja. Pieni aamutreeni, et saa sykkeen ainakin 20 min korkealle. Sit suihku ja henk.kohtainen huolto tyyliin Patrick Bateman ja eiku menoks Wall Streetille…tai siis duuniin
Luksus-aamu
Herään teltassa, eli tuhti stondis. Vieressä makaava eukko saa kyytiä reilusti normaalia pidempään, kun aamuisin juissit ei lennä kuin vasta perusteellisen jyystäämisen jälkeen, subukin vaikuttaa asiaan. Muuten paras aloitus päivään, mutta neidin henki haisee aamuisin, ja sen on välttämätöntä halia ja pusutella aina aamuisin. Sit ylös punkasta, musa soimaan, makea omenasiideri kaapista ja vessaan tupakille. Kahvit tippumaan, jorman perusteellinen pesu ja muut huollot. Sit joko kokaiini/amfe vedot, tai tuhti satsi bentsoja ja subuvedot. Sit musaa säveltämään tai kirjaa lukemaan
Mun aamuni: Ensin rööki, sitten kuppi kahvia ja toinen rööki. Sitten bupre-vedot. Näillä lähtee mun päiväni käyntiin. En edes osaa syödä aamulla mitään.
tuhoamalla yön…
Seuraava aamu alkaa 5x200mg tramalilla.
Aamulääkkeet + tupakka + kahvi.
[size=85](Hassua, miksi en juo aamuisin vaikka vettä kahvin sijaan,
sillä minulla tulee aamuisin kahvista aivan helvetin paha olo.)[/size]
syön lääkkeet ja painelen hioo toisten penkkejä onnettomalla palkalla.
Herätyskellon hälytykseen, jonka jälkeen makoilen pari minsaa… Tai sit nukahan uudestaan.
Tämän jälkeen aamukahvit poriseen ja tietsikka päälle jos ei oo vielä. Ryynit naamaan.
→ Tupakka tauko. Tän jälkeen vaatteet päälle, syön jotakin ja juon kahveet.
Sitten peseytymään jos kerkee/jaksaa. Sitten dösällä kouluun jumittelemaan tai jos on vkonloppu niin koneella jotakin säädän. ![]()
Ensin tietenkin avaan silmät
+ venyttelyt > Aaamukahvi ja jumitusta hetki koneella > tupakka > suihku > pukeminen ja sitten päivän rientoihin, oli se työtä tai biletystä :>
aamu alkaa lähes poikkeuksetta nykyään niin että herään aikasin, napsautan kahvinkeittimen päälle. sillä aikaa suihkuun ja suihkun jälkeen ne pari kuppia kahvia ja aamurööki. sit valitsen vaatteita niin kauan, että meinaan myöhästyä. niin ja tässä vaiheessa siis meikkaus ja tukanlaitto. varmaan tällänen perusmimmin aamu, ja se tuntuu hyvältä. mulla on hyvä rytmi nykyään, tämä yö on poikkeus.
Jos on työ/koulupäivä nousen tuntia tai kahta ennen kuin pitää olla paikan päällä ahkeroimassa.
Siivoan pöydältä bongin ja savut, petaan pedin, siivoan kissanhiekkalaatikot ja ruokin kisut, käyn suihkussa, puen, meikkaan ja laitan tukan. Syön aamupalaa ja olen samalla koneella jos netti suostuu toimimaan. Siivoilen jos on aikaa esim. tiskaan. Joka ikinen aamu imuroin kylppärin koska lattia on täynnä kissanhiekkaa ja samalla tulee impattua eteinen ja vähän köökkiäkin ehkä.
Jos on loma-aamu pumppaan savuja ja joko nousen sängystä tai en. Kuitenkin on pakko nousta kissat hoitamaan ja kusella käymään jokatapauksessa.
tietokone ensimmäisenä päälle,kahvit tippumaan,röökille ja huolestuttavan usein valkoisella vitamiinilla.
herään, juon kupin kahvia, poltan 2 sätkää, käyn paskalla, otan antabuksen cipraleksin ja risoliitin. siitä se sitte lähtee jos lähtee…
kaikkii mahdollisia opiaatteja niin paljon kun on ja benzoja sekä kaljaa…
Herätyskello alkaa pitää helvetin ärsyttävää ääntä klo. 6:50, jolloin sit yleensä nousen ylöski, vaik ei millään jaksais. → Kuselle → aamupalan tekoon/syömään. Kello tämän jälkeen n. 7:20 - 7:30 → hampaat pesee → ryynit naamaan → koneella istumista tai jotain muuta. n. klo. 7:50 lähen kaahaamaan työpaikalle, jonne saavun melkeinpä aina tyylikkäästi myöhässä. Aamuröökin poltan autossa matkalla töihin ja kahvit sit heti työpaikalla.
menen keittiöön ja keitän brzasiliaa muutaman kupin-käärin sätkän-juon kahvin-käärin sätkän-juon kahvii-käärin sätkii ja ja juon kaffetta…jossain vaihees on kyllä netti aukaistu-huomenna mietin mis vaiheessa sen teen…ja huomenta sinulle…