Miten aamut alkaa?

:sunglasses:

kahvinkeittoon—>hotelli-helpotus---->röökille—>suihkuun---->ihmettelemään.

Viva la Internet. Yleensä siinä vaiheessa ihmiset lakkaa keskustelemasta kun paljastaa joko sukupuolen tai IRL, oman ikänsä.

Viva la Internet!

Tai oman ulkonäkönsä… :confused:

:sunglasses:

Oot niin ihku! Saisit ison pusun, jos olisit toi soittaja tuolla ikkunan alla!

PS. Kyllä mäkin sua joskus ajattelen…

yleensä kahvi ekax tippuu, suihku,teemut nokkaan, rivat,lyricat ja xanorit kahvin kans ja sit röökile…

Tuntuuko hassulta kun jätät lääkkeesi ottamatta? Oot monesti jättänyt lääkkeesi ottamatta ja tullut plinkkiin selittelemään jotain aivan käsittämätöntä ja järjetöntä.

Mä avaan silmät, kävelen jääkaapille ja sit lääkekaapille ja loppu meneekin sitte “Go With The Flow”

[size=85]Arkiaamuisin ensin koiran kanssa lenkille, sen jälkeen[/size] ISO [size=85]mukillinen mustaa vahvaa kahvia ja eikun tien päälle kohti työpaikkaa…[/size] :unamused:
[size=85]Viikonloppuna nukutaan päivät pitkät, jos suinkin mahdollista, unohtamatta aamukahveja…[/size] :mrgreen:

Röökille ja kahville. Muut tekemiset riippuu ihan alkavan päivän ohjelmasta, jos on jotain tärkeempää menoa, niin aina on huono olo ja hillitön kiire. En ole aamuihmisiä.

:unamused: eipä voi vielä tietää…ekax pitäs tetsata ittensä ylös ja ulos.himppeen kait ja milälie on lopputulos.rips auta muuta ku mennä kaappiin tahi knaappiin…Onnex buditusta viel vaik älyämpäriin, hiukka lisää intoo mennä…out of the order ja spöd :confused: :confused: :astonished: very much,nada friend trying to touch or call…or maybe I don´t have any friens,ökra. now I run to thr forest :open_mouth: :frowning:

lääkkeet ja kahvii et saa ittesä toimintakuntoon.sit röökille vähän väliä. sit suihkuun ja vaatteet pääle ja menox…

Poltan aamupaukut mahdollisimman nopeesti aina ku sitä vaa on ( eli yleensä joka päivä). Jos jaksaa edellisen iltan nii täs sängyn vieres pöydäl on kaikki kamat valmiina kyhäystä vailla. Sit nopee koneelle joku biisi soimaa ja takas peiton alle polttaa. Siitä se päivä lähtee käyntii. Ilman niitä jotenkin orpo olo :smiley:.

Joo, kahvii, liikaa röökii → paskalle. sitte ehkä jokunen bentso naamariin ja kavereiden luo huumehia “säätäämään”.

Nii jasveja pitää toki ihastella se 1/2 tuntii.

No sidukalla. Valitettavasti. Myös vähän urkkaa koitan kattoa tv:stä…

Kun olen kunnossa otan luutun käteen ja vedän asteikot. Se toimii hyvin. Sitten Niitsille(jos se nyt yleensä on edes hereillä aamusella)kahville ja sit olenkin kahvilla.

Onneks mä en tarvii mitään aineita aloittaakseni päivää. Mulle riittää lämmin suihku ja aamupala

ai tämmösenki oon joskus perustanu :astonished:

noh sillä samalla se alkaa eli kahvilla ja tupakilla ja joskus pajoilla jos niitä on, tai muilla poltettavilla jutuilla.

heräämällä,kahvilla ja tupakalla.