Miten aamut alkaa?

Mä herään kun kuuluu pipipipiip, pipipipiip, joka ei kuulu oikeestaan mulle ainakaan näin kesälomalla, mutta joskus(niinkun tänään) nousen ylös samaan aikaan kun ukkoni, jolle se piipitys on suunnattu.
Juon vettä ja joskus kahvia, tänään kävin aamutupakalla, usein en käy.
Kone päälle ja aamuhuutelut erääseen vakkarifoorumiini
Jos päätän juoda kahvia niin vessaan pitää mennä siitä 10 min sisällä
Lapset herää tässä vaiheessa, elleivät ole heränneet jo puoli kuudelta, mikä tietty mullistaa koko kuvion
Niille laitan aamupalaa ja lastenohjelmaa jos muistavat pyytää
Puol ysiltä katson Täydelliset Naiset ja Serranon Perheen, jonka aikana syön aamupalani-- ja sen jälkeen onkin päivä.

Tämä siis kesäloma-aamu…
Kun on pojan tarhapäivä niin menoa ja meininkiä on yleensä enemmän.

Mun duunipäivä alkaa aivan liian aikaisin, joudun heräämään n. 5.30 ja se herääminen vituttaa jokaikinen kerta.
Eli nopeasti kuppi kahvia ja fillarilla duuniin, en ehdi oikeastaan ikinä syödä mitään vaikka aamulla nälkä olisikin :frowning:
wtb paremmat työajat.

Yleensä subuvedot sit tupakkaaa kahvia ja jumimista ja yleensä lähen säätää jotain ku jaksan liikkuu. :unamused:

Tänäänkö? Kävin paskalla, sitte saatoin vieressä maanneen hupakon ovelle, avasin pullon viinaa ja laitoin blissiksi mehukattia. Mansikkaa.
Haen vauhtia kohta, jos mitenkään vittu jaksan. Vituttaa ku on valvonu kokoyön, vielä enemmän vituttaa toi turha vitutus valvotusta yöstä. Koeta ny kerätä ittes vittu.

yleensä heti ku herään xanoreita vähintää 10 milliä ja sit meen polttaa savut ja yleensä myös tramaleita heti aamust jos vaan on :unamused:

Laitan kahvit tippuu ja selailen plinkkii sillävälin. Sit takapihalle istuu kahvikupin ja röökin kans. Seuraavaks kattelen pokeripelit oisko mitään hyvii alkamassa ja meen pesee hampaat, syön ryynit ja laitan jotain aamupalaa. Sit pelaan sitä pokerii, jos ei oo muita menoja.

Laitan kahvin tippumaan, avaan tietokoneen, käyn pisulla, otan lääkkeet, otan kuppi kahvia ja tupakat ja menen parvekkeelle hetkeksi istumaan. Otan toisen kupin kahvia ja istahdan tietokoneen äärelle.

Hmm… Itsellä päivä jo ohi ennenkuin kerkiää edes herätä… Eli kahden aikaan päivällä ylös… kahvit tippumaan, kone päälle, juon kahvia kupin sen perään heti tupakkia, toinen kuppi kahvia ja samal katteln postit läpi… Sitten taas tupakkia… Klo jo 17:00 iltapäiväl… Sit suihku ja mietitään et mitä tänään tehdään… No kello jo niin paljon jotta sitä kauheena mitään enään tehdä ja sama jatkuu mut myöhemmin muutakin kuin tupakkia, tai kahvia. :unamused: helvetin tylsää. Aamul itse vasta saan unen kiinni joten sillon ei ainakaan kärsi herätä.

avaan tietokoneen, sekä kylmän oluen jonka kanssa otan muutaman lääkkeen.

Yleensä syön puuroo aamulla, mut nyt se oli loppu. :confused:

Eli tänään siis herätessä menin suihkuun, siinä ohi mennen painoin tietokoneeseen virrat. Suihkun jälkeen kuuntelin musiikkia ja keitin teetä. Nyt oon jonkin aikaa juonu teetä täs koneen ääressä. Kohta röökille parvekkeelle ja sit pyöräilee kohti soskua. :laughing:

litra vettä, vessaan, puuromikroon, concerta, vitamiinit, puuron väkinäinen syönti,(tupakka), meikkaus, koululle,tupakka koulun pihalla,tunnille

Tänään heräsin miehen vierestä töihin, olipas omituista. Ja siellä se on vieläkin kun töistä palaan! Honey I’m home!

jos aikaa enempi ni vitkutteluu sängys, sit vähä venytellen ylös, suihkuun raikastumaan, kahvii-hedelmii ja aamupalaa rauhas nauttien…
Huomen voiski järkkää rauha-aamupalat ku ei oo kiirus…aamu-uintiki ois jees, ennen harrastin…voi ku saiski intoo alottaa uudelleen :slight_smile:

“Eye of the Tiger” soimaan stereoista, suihkuun, vitamiinit naamaan, ulko-oven avaus, peruutus takaisin sisälle, biisin vaihto, kahvikupponen/snapsi ja aamurööki, postin läpikäynti, takasin sänkyyn. Muutaman tunnin päästä ylös, meikkaus ja töihin.

berserkki ootko tyttö/nainen? nimimerkkis tuo mulle mieleen miehen.

:sunglasses:

Munia mulle ei ole vieläkään kasvanu (onneksi, vaikka oisha se kivaa kusta seisaaltaan) joten kyllä mä ihan nainen olen.

edit. Perse-Erkki. Jessus :open_mouth:

Kiva tietää. Niin minäkin. :slight_smile:

Jee! Vaikka harvemmin kukaan miespuolinen liittäisi nimimerkkiinsä missään tilanteessa “liisaa”.

On sullakin erkki. :laughing: