Miten aamut alkaa?

Mun aamu alko sillä että rupesin syömään suklaata ja lukemaan. Sitten en jaksanukaan enää sitä, ja kun en keksiny mitään tekemistä ni otin sirdaludin ja menin takas nukkumaan pariks tunniks.

Jos en kävis töissä ni tekisin aina niin että alottasin aamun pari kertaa ennen kun oikeesti nousisin. Läkkeiden avulla vielä niin mukavasti ja lepposasti onnistuisi moinen, ainoostaan sitä ois sitten jatkuvasti vielä väsyneempi ku mitä normaalisti.

MITEN ALOITAT PÄIVÄN - VAI - ALOITTAAKO PÄIVÄ SINUT… :unamused: Mutt mitä jos ei elbaa, eikä enää kaiffareille sellaisenaan kelpaa… :cry:
Aloitathan päivän - ilolla eteenpäin - niin ja näin -poistat huolen häivän… :sunglasses: miksei kukaan kyssää, tähänkö tää hela elo tyssää,jos päivän aloittaa, ois kiva jos sitä vois valoittaa :wink:
aamukahveettahan ei liikkeelle lähde typy tää, rölli huuleen ja vaikk juoksisin vastatuuleen----onnellinen olen päivästä jokaisesta :smiley: aamusta uudesta, tilaisuudesta ja why not kurjuudesta… :unamused:
MUTT¨KUKA KERTOIS MITEN PÄIVÄN LOPETTAA, vai voiko loputon päivä aina vaan jatkuu, onko sillo elämiseen onnelliseen mahkuu…SKÄ`DÄMÌT :confused: :unamused:

Kyl aamupala on just spessu. Tosin sillon, kun ei ole nälkä, en syö sitä.

^Aamupala on luksusta. Siis jos pystyy syömään ja jaksaa ruveta väsään. Tahi sitten napauttaa piritöötin pohjaan. Tai miksei olut tai paksut savut. Savut ku polttaa heti herätessä niin sitä joko nukahtaa uudelleen tai sitte on koko päivän vähä jumijumi. Uni tulee muuten parhaiten sillon kun on just heränny. Varsinki jos herää herätyskelloon.

Ekaks kuumaan suihkuun ja siellä istua möllötän lattialla niin kauan et herään, sit sen jälkeen aamukaffe ja aamupalaa, sen jälkeen puen ja lähden minne ikinä siinähetkessä pitääkään.

Tän päivän ajattelin alottaa nukkumalla… :smiley:

Just! :sunglasses:

aamupalaa (kahvia ja leipää) ja musiikkia. kohta juoksen junaan.

Samalla tavalla ku eilenkin, ovikello soi, revin nopeesti peiton alastoman vartaloni suojaksi ja ryntään postirouvaa vastaan, pakettia satelee. :slight_smile: Tuli naistenlehti ja ihana keltanen neuletakki. Jee… :slight_smile:

Propralia 20mg. Toisaalta kahviaki tekis mieli…

Ohhoh, meninki uudestaan nukkumaan ja heräsin just puhelinsoittoon. Mm, mitähän sitä tekis…

Hakemalla päivän metadon annoksen ja päivän lääkkeet. Yleensä :laughing:

Eikös se tuossa tapauksessa ala mukiin kusemalla?

Mä alotan päivän AINA samalla tavalla. Herään eka joskus 3-10 aikaa ja katon et kandeeks viäl nousta ylös. Jos päätän, et vois alkaa nousee, otan dosetin yöpöydält ja heitän 1½ vitosen dexeä, 0,25mg santtua, 100mg Tramalia ja 5mg Diapamia naamaa, et ehkä piristyis vähän aiemmin.

Sit joko jään sänkyy nukkuu (jos kello on tarpeeks, ni otan lääkkeet et herään ku ne on jo vaikuttanu) tai nousen ja meen kattoo onks edellisen iltan/lähiaikoin tullu mitää hyvii ohjelmii telkust; jos on, ni otan actimelin ja ehkä banskun jos on kova nälkä ja meen kattoo sen ohjelman. Sit laitan puolikkaan niksa-laastarin ja jos on kova maitti, ni otan puolikkaan niksa-purkan. Tämä siis sen jälkeen, ku tiedän onko katsottavia ohjelmia; oli niitä tai ei. Kuitenkin ennen minkään ohjelman katsomista. Jos ei oo telkust tullu mitää katottavaa, ni saatan käydä uudellee nukkumaan; sohvalle sil kertaa. Toisaalta jos kello on 6, saatan hyvinkin vaihtaa jossain välissä takaisin sänkyyn, mut makoilen kuitenkin.

Joinakin päivinä käyn myös vessan kautta jossain välissä, eli ei toi täysin rutinoitunut toi mun aamu ole. Sit ku lääkkeet on vaikuttanu ja olo on parempi; laitan kahvinkin tippumaan. Se on aina valmiiks ladattu illal, mut en kuitenkaa viitsi juoda sitä, ennenku lääkkeet on vaikuttan. Oon tiputtanu tuon bentso-annoksen niin minimiin, et on lievää vapinaa aina aamusin, toisaalta alkoa vaik oisin kitannu kahdel kädel; ei minkäänlaisia krapulanoireita tuu, joten sen kestää :smiley: . Ennen kävin suoraa lääkkeiden oton jälkee röökil, mut nyt ku oon 5pv lopettan, en meekää enää partsille :unamused: :smiley: .Tosin oon niin tapoihini pinttynyt et 2 ekaa lopetuksen aamua kävin 5minsaa istumassa siäl partsilla, mut nyt oon jo pystyn jättämään sen tavan pois… :laughing:

käyn kusella ja otan bentsot tyhjään mahaan… ja subuu jos sattuu olee… ja syön tunnin päästä sen jälkeen aamupalan… mutta bentsot on se ensimmäinen teko aamulla… :slight_smile:

Jaah, mikä on päivä?

Kuppi pari kahvia.vitamiinipore.2mg xanor depot.400mg tramadol depot.36mg conerta.15-20mg levozin.4kpl panacod pore eroteltuna.sirdalud 12mg.40mg tenox

Parit savut äly-ämpäristä ja 5 mg xanoria näin duuni aamusin välil kyl mitä vaan :smiley:

Kahvia olla pitää ja jotai syömistä. Paitsi jos oon ryyppäämässä niin tavallisemmin kone käynnistyy kaljalla tai viinalla :sunglasses:

Herättyäni juon aina 0.5l tuopin vettä ja kuselle, 2kuppii kahvii ja röökille. 4t tuosta syön aamupalan kellon ollessa 10-12, joka käsittää yleensä 2palaa ruisleipää juustolla ja kurkulla.

Talvisin vedän beroccaa ja multitabsia aamupalaks.