^Ainahan on liikuttava, eikösjuu !
ja joka päivälle voipi jonkin kipaleplätyn jostain valita tai yksittäisen piisin kuvamaan tunnelmia, mitä ne kulloinkin ovat.
Tarantinon kaikkien yhdeksän leffan soundtrackit sopii useimpiin päiviin ja iltoihin kans.
Juu, on myönnettävä tässä ihan vaan pienessä Interneetterin piirissä, että olen katsonut efter nio:a usein taustalla, kun olen puhelimessa sen tunnin joka viikko ja tykkään kovasti Sonja Kailassaaresta, hänessä on jotain tutun turvallisen täyspäistä.
Kontrasti oli erittäin suuri, kun Krista Siegfrids pamahti kylään puhumaan täydellistä ruåttiaan.
Ei sillä, erittäin hyvä esiintyjä ja todella kova laulaja, jonka pitäis olla haliwuudissa, eikä vain tarjoilijana.
Piinalliset paljastukset jatkuvat: Ennen viime vuoden maaliskuista muuttoa eri kaupunginosaan katsoin taustaohjelmana
puoli seiskaa, tuota sillisalaattien äitiäjaisää ja vain Susanna Laineen vuoksi, mutta sittemmin on muutkin missit mun
elämästä jääneet, eikä se automaattisesti tarkoita, että tilalle ois tullut mikään kompromissi.
Naismakuni on aikalailla näiden kahden naisen yhdistelmä, huomasin vasta nyt…
Hyvin kauniit ja kauniit ja komeet ihmiset on usein ongelmallisia. Ja kaikkihan me kauniita ja komeita ollaan, emmä sillä.
Muttei kaikki ihan sinne miltei tieteelliseen prosenttiin yllä. Näin eräänä päivänä Finlaysonin Lidlissä hyvin kauniin nuoren tytön,
joka sinällään ei ole näin naisvetoisessa kaupungissa harvinaista. Hänen elämänsä ei kuitenkaan ole tavallista,
eikä siitä tule sellaista. Se on julkkiksen elämää ja pääpaino on ulkokuorellisessa habituksessa ja sen
myöntäminen on vaikeaa, mutta äänen sanominen ja kehuminen alkaa hyvin varhain ja
vanhemmat ovat ensimmäisiä faneja, sitten ikätoverit, luokkakaverit ja
harrastuspiirit ja ehkä kauneusalan tyypit, poikakaveri - tai tyttökaveri
ja niin edespäin aina hautausurakoitsijaan asti, toivottavasti.
Kauneus on katsojan jne, mutta sellanen aika lailla täydellistä kokonaisuutta hipovat kasvojen pikselipiirteet on se virallinen kantani.
Sisäinen kauneus sitäjatätä, joo, mutta oikeestaan kahden ihmisen välinen kemia on vain se merkityksellinen asia ja kaikki muu ei ole.
Taviksena on mahtavaa ja ei-julkimona on upeeta, kun saapi olla rauhassa, eikä kokoajan lenkkareiden nauhat irtoile fanien vuoksi.
Eilen pari mummåa kokoontui kaupan lehtihyllykölle äimistelemään Jörkan aikuisen pojan ja isänsä välistä skabaa tai mikäseonkin.
Mitä ne siitä tietää !! Mitä kukaan muu tietää, kuin asianosaiset ?? Sanoja on sanottu ja tekoja tehty jo silloin vuosikymmeniä sitten.
En halua isolle skriinille, oon just näin oikein tyytyväinen, tässä oman elämän loisteputkien alla ja pienes piiris palvottuna sankarina.
Ja sade tästä vielä väistyy ja alkaa pouta ikuinen, jota me plinkissä ja sen ulkopuolella tulemme kaikki isolla kauhalla saamaan
n let´s be happy now or die trying
jouza