Mitä teet nyt

Aattelin kipaista muffen kanssa iltalenkillä. Sen jälkeen voisin syödä ja hiisata. Tai sitten hiisaan ensin ja vasta sitten syön… Valintoja valintoja valintoja… :laughing: Ajattelin myös roikkua netissä ulkoilun jälkeen…

Mut joo… Nyt ulos :arrow_right:

Kuuntelen Loirin Ivalo-levyä ja syön rusinoita. Kaveri löhöilee patjal ja lukee. Me ollaan joskus vähän niinku joku vanha pariskunta, vaikkei olla pari lain. Tai miks vanhat pariskunnat ois samanlaisia keskenään…? Nään mä semmosia, jotka puhuu ilkeesti/kärttysästi toisilleen ja sit niitä kun kulkee käsi kädes ja on tosi kilttejä ja arvostavia toisillensa. Vaan mistä mä tiedän millasia ihmiset on kahen kesken kotonansa. Jopa oli mielenkiintosta. Mut on ihan rauhaisa olo… Eijo kiire eikä hinku mihkään. Musa on kyl taivaan lahja. Ja ystävät. Kiitos jonnekin.

Kävelin justii koirankaa sysi-pimeessä metkiössä pururadalla 8km. tosi mahtava fiilis
kävellä, ku ei kylmyyskään tunnu :sunglasses:

Nyt kutittaa, ja pähkäilen polttasko vielä blossit …

Kuuntelen hyvää musaa ja lojun lattial jalat auki seinää vasten. Aukasee treeniä varten, mut sit ku venyy, alkaa sattuun…

PÖLLÖPÄÄ,TAIDAT OLLA VUOLIJOELTA?

Orvikselle, mitä väliä mistä me ollaan? Tai joo eiköhän laiteta kaikki kotiosoitteetkin tänne ja puhelinnumerot…
Mitä teen nyt? Söin mustikkapiirakkaa ja nyt on violetit huulet. Goottimeininkiä :smiling_imp: Haaveilen alkaa kirjoittamaan runoja ja novelleja johonkin salaiseen pöytälaatikkoon eli vaikka vaatekaappiin. Öh?

Tuskailen väsymystä :open_mouth:

Luulisi olevan itsestään selvää. Kirjoitan päihdelinkkiin…

:laughing: :laughing: :laughing:

^Ollaampas sitä vitsikkäitä, no niin pitääkin! :slight_smile:

Itse topikkiin vastaan että mä tapan aikaa kunnes aika tappaa minut.
Ajattelin viedä ton piskin pesulle seuraavaks. Ensin nautin musiikista, tovin jos toisenki.

join juuri iltateen ja nyt valmistaudun nukkumaan

Odottelen elokuvan alkamista. Vartti vielä noin.

Neloselta
00.15 Elokuva: Spun - syöksykierteessä

Todella hyvä elokuva metanvetäjistä.
Realistisuudesta en sitten tiedä, kun noita pirijuttuja en ole ikinä kokeillut :wink:

^Kiitti tiedosta, taidan sunistaa eteläsiipeen tv:n ääreen hetken kuluttua.

Ruohosätkä mukana tietty :wink:

Siivosin tänään koko päivän, nyt on hyvä mieli. pitäis kohta hakee jukkelia,
ja tulla mahdollisesti takas kämpille tsiigaan toi joku 3D-leffa.

Siin on oikeen 4 kpl 3D-laseja mukana, voi kattoo isommalki porukal pajareis toi.
Toiminta/kauhuu :astonished:

Menen katsomaan leffan “PUSHER II” ( kotisohvalle siis ) :wink:

Kuuntelen musaa (yllätys), kohta menen suihkuun ja sit rupeen kyhään parinkymmenen egen
moniveto lappua.

menen ostamaan kaupasta lisää lonkeroa. ehkä vähän olutta. ehkä päihdyn tänään, ehkä en.

mietin mitä tekisin

:sunglasses: Alotan just pelaamaan FarCry2:sta PS3:lla…

Vittuunnun ja koitan oppia uuia kätösmalleja hankalien tilanteiden varalle.