VAROITUS: Avaudun/kerron kuulumisia tässä vähä samal :mrgreen:
Odottelen täs,et pyykit tulee valmiiks ja saan ne laitettuu sit kuivumaan. Kärytän jolperoa raivokkaasti. Unohdin ostaa foliota, muuten olisin polttanu iltasavut älystä. Tuli eilen poltettua älystä ekaa kertaa 7 vuoteen . Ei saakeli, onko siitä oikeesi jo 7 vuotta? Miten aika on voinu mennä näin nopeaan?!? ← Mutta siis pointti oli, että muistan nyt varmasti miten äly tehdään ja miten siitä piti polttaa ja paljon :mrgreen:
Yritän kovasti toipua pöhinän kiskomisesta. Meni jokseenkin överiksi! Siltikin oli hauskaa, pakko myöntää… Odotan, et mies soittaa niin pyydän vielä kerran kyllä anteeksi hölmöilyäni
Ja nyt alan jumittamaan… Peace…Huomenna reissuun ja edessä on päihteetön päivä!
Pesen ( vaihteeksi) pyykkiä ja jumitan naamakirjassa vaikkei siellä mitään tapahdukkaan. Kohta puoliin kömmin sänkyyn kera hauskan kirjan. Menossa Juha Vuorisen Kristian Siviilipalvelusmiehenä. Kiitokset Joulupukille
Jees, mieheltäkin tuli pari viestiä ja nyt on hyvät yöt sanottu puolin ja toisin Mulle se on tosi tärkeää, etenkin jos se on tyyliin ainut viesti mitä saa koko päivänä toiselta
Nyt pistän röökiksi. Olen nyt iltaisin 21.00 jälkeen polttanut tässä koneella ollessani sisällä. Muuten parvekkeella…
Toivun lääkärin käsittelystä,ei siinä että olisi huono lekuri vaa noi kortisoni+puudutuspiikkien pistäminen suoraan tulehtuneisiin hermopäätteisiin sattuu jonkin verran,ja nautin buprenorfiinin tuomasta kivun lievityksestä ja olotilasta.
Istuskelen koneella spliffi huulessa kahvia juoden Tänään otan rennosti ja löhöän. Huomenna siivoan kunnolla ja tiskaan. Onneksi sain vietyä kaikki roskapussit parvekkeelta ja kylppäristä pois Rekku takas kotona ni pitää viedä heti pois, ettei synny kauheaa tuhoa ja sotkua
Oon uusi täällä, vihdoin reggasin sisään itteni.
Teen nyt viestiä tänne ja olutta valitettavasti kiskon.
Ainii ja pyykit pitäs pestä, noh menee illasta ku varattu aika, takin taisin pestä, ellen väärin muista, ja laittaa jopa kuivaa.
Noh, eka viesti tänne, ongelmaisten sekaan (luultavasti olen aika härö teihin verrattuna, mut katotaan ???).
Hirvee sosiaalisen vuorovaikutuksen puute, ei kavereita, ei ketää joka tulis juttelee, vituttaa.
Paitsi netti ja känny… kiiittiiii…
Hiisaan ja sen jälkeen ajattelin syödä ja mennä nukkumaan päikkärit Ja pyykit laitan jossai välis kuivumaan kans.
Huomenna taas reissuun, sisko tulee hoitamaan koiraa yön yli. Edessä siis suht päihteetön päivä. Hiisaan varmaan vähän ennen kuin lähden reissuun ja yötä varten otan pamit mukaan. Pitää mennä olkapääksi abortin tehneelle fredille ja hän on päihdevastainen henkilö vaikka itselläänkin rauhoittavat kaapissa. Kyllä parilla pamilla pääsen hyvin uneen yöllä
Mut joo nyt meen laittaa pyykit kuivuu ja sit mässyn possun
Tack, tack! Täytyyhän sitä harjotellakin, kun mä meen viä sitä karaokea laulaan, ja e h o t t o m a s t i selevin päin . Dusty Springfield vai Maarit…? Jälkimmäinen ois helpompi. Täs sitä riittää kuulkaa pohtimista!