Mitä teet nyt

VAROITUS: Avaudun/kerron kuulumisia tässä vähä samal :mrgreen:

Odottelen täs,et pyykit tulee valmiiks ja saan ne laitettuu sit kuivumaan. Kärytän jolperoa raivokkaasti. Unohdin ostaa foliota, muuten olisin polttanu iltasavut älystä. Tuli eilen poltettua älystä ekaa kertaa 7 vuoteen . Ei saakeli, onko siitä oikeesi jo 7 vuotta? Miten aika on voinu mennä näin nopeaan?!? :open_mouth: ← Mutta siis pointti oli, että muistan nyt varmasti miten äly tehdään ja miten siitä piti polttaa ja paljon :mrgreen:

Yritän kovasti toipua pöhinän kiskomisesta. Meni jokseenkin överiksi! Siltikin oli hauskaa, pakko myöntää… Odotan, et mies soittaa niin pyydän vielä kerran kyllä anteeksi hölmöilyäni :blush:

Ja nyt alan jumittamaan… Peace…Huomenna reissuun ja edessä on päihteetön päivä!

Mietin millä lähden kohta korjaamaan oloani: Lonkerolla, vai Rivoilla.
Molempi parempi tietty. Hieno ilma!

Syön.

Pesen ( vaihteeksi) pyykkiä ja jumitan naamakirjassa vaikkei siellä mitään tapahdukkaan. Kohta puoliin kömmin sänkyyn kera hauskan kirjan. Menossa Juha Vuorisen Kristian Siviilipalvelusmiehenä. Kiitokset Joulupukille :heart: :laughing:

Jees, mieheltäkin tuli pari viestiä ja nyt on hyvät yöt sanottu puolin ja toisin :slight_smile: Mulle se on tosi tärkeää, etenkin jos se on tyyliin ainut viesti mitä saa koko päivänä toiselta :smiley:

Nyt pistän röökiksi. Olen nyt iltaisin 21.00 jälkeen polttanut tässä koneella ollessani sisällä. Muuten parvekkeella… :sunglasses:

Tein uunimaggaraa ja kasan leipiä nyt vois mennä tuijottaa tota näköradiota hetkeks
ennenku nukkuu. aamul pitää olla virees kunnos jne. nyt: :arrow_right:

Lähden juomaan alkoholia.

Juon vitusti kaljaa ja meen tsiigaan salkkarit.

Ensin tommy tabermann, kiitti vitusti:
youtube.com/watch?v=mHdHu5FZTJU

Oon päivystäny täs koneel nyt 15tuntii, vois mennä välil koittaa nukkumista. tai vaihdan
jumittamisen näköradiota kohden.

Toivun lääkärin käsittelystä,ei siinä että olisi huono lekuri vaa noi kortisoni+puudutuspiikkien pistäminen suoraan tulehtuneisiin hermopäätteisiin sattuu jonkin verran,ja nautin buprenorfiinin tuomasta kivun lievityksestä ja olotilasta.

Istuskelen koneella spliffi huulessa kahvia juoden :sunglasses: Tänään otan rennosti ja löhöän. Huomenna siivoan kunnolla ja tiskaan. Onneksi sain vietyä kaikki roskapussit parvekkeelta ja kylppäristä pois :smiley: Rekku takas kotona ni pitää viedä heti pois, ettei synny kauheaa tuhoa ja sotkua :smiley:

Oon uusi täällä, vihdoin reggasin sisään itteni.
Teen nyt viestiä tänne ja olutta valitettavasti kiskon.

Ainii ja pyykit pitäs pestä, noh menee illasta ku varattu aika, takin taisin pestä, ellen väärin muista, ja laittaa jopa kuivaa.
Noh, eka viesti tänne, ongelmaisten sekaan (luultavasti olen aika härö teihin verrattuna, mut katotaan ???).

Hirvee sosiaalisen vuorovaikutuksen puute, ei kavereita, ei ketää joka tulis juttelee, vituttaa.
Paitsi netti ja känny… kiiittiiii…

Tulin just treenaamasta ja tsiigaan telkkaria + jumitan koneella. Väsyttää, muttei ihan vielä voi mennä nukkuu, kun sit herään puolilta öin valvoo…

Hiisaan ja sen jälkeen ajattelin syödä ja mennä nukkumaan päikkärit :slight_smile: Ja pyykit laitan jossai välis kuivumaan kans.

Huomenna taas reissuun, sisko tulee hoitamaan koiraa yön yli. Edessä siis suht päihteetön päivä. Hiisaan varmaan vähän ennen kuin lähden reissuun ja yötä varten otan pamit mukaan. Pitää mennä olkapääksi abortin tehneelle fredille ja hän on päihdevastainen henkilö vaikka itselläänkin rauhoittavat kaapissa. Kyllä parilla pamilla pääsen hyvin uneen yöllä :sunglasses:

Mut joo nyt meen laittaa pyykit kuivuu ja sit mässyn possun :laughing:

No mitäköhän mä ny mahtaisin tehdä… Ei pitäs olla vaikee päätellä… Kirjotan tänne herrankiesus. Kohta nukkuun… Pitäs vaan valkata joku hyvä unikirja.

Kävin suihkusa, laitoin pesukoneen pyörimähän ja kohta lähden ULOS.
Jännää pukkaa taas.

Tuskailen ku pitäs lähtee kauppaan :angry:

Ikävä kun sinuun sattuu. Kipu on paha.
Mitä teen nyt? Laitan pyykit kuivumaan.

Laulan. Ai ai ku tekee hyvää. “Ei rakkaus soita viuluaan, ei juota lemmenjuomaa, ei taivaan kuuta se anna, vaan enemmän…”

Hyvä pöllö :slight_smile:

Tack, tack! :slight_smile: Täytyyhän sitä harjotellakin, kun mä meen viä sitä karaokea laulaan, ja e h o t t o m a s t i selevin päin :slight_smile:. Dusty Springfield vai Maarit…? Jälkimmäinen ois helpompi. Täs sitä riittää kuulkaa pohtimista!