Mitä teet nyt ?

Nyt on kyllä vaikea antaa mitään syömäkelpoista aamiaisohjetta. Vois tonnikalaa kokeilla laittaa siihen proteiinipatukan päälle. Hiukan vierastaisin kyllä suklaan makua siinä. - Dippaat sitä proteiinipatua raejuustoon.

Kannattaa kouluttautua niin pitkälle, kuin sen kokee järkeväksi ja hyöyty tulee kuitenkin omanapääomana itselle.
Ei se sen kummempaa ole. kaikilla ei ole siihen jostain syystä poltetta, jos on alhainen kunnianhimo tai ei vaan pysty keskittymään. pätevät voivat aikanaan valmistua ja elämässä sitten tulee kaikille kaikenlaista vastoinkäymistä. ja unelmat tai tavoitteet ei aina täyty ja toteudukaan. Akateemisia tyyppejä tunnen kauttaaltaan, eikä sittenkään voi yleistää ketään koulutustaustan pohjalta. vaikka toki oon niin ironisesti kirjoitellut. mä vaadin ja oletan akateemiselta ihmiseltä enemmän, hänen on ratkaistava ongelmat heti ja myös kerrottava minulle, miten tulee toimia. (älkää nyt perkele ottako joka sanaa todesta).

Elämänhallinta arjen tasolla voi olla täysin päin helvettiä, vaikka ois sata loppututkintoa. sen olen huomannut tuplamaisterinaista katellessani. kas, se arki ruohonjuuritasolla on myös se juttu elämässä. tiskaus, pyykkaus, safkanlaitto, raha-asiat, kaupaskäynti ja perheellisillä ne omat ruuhkavuodet ja loputon organisoiminen ja delegointi, jotka itse korvasin ruuhkadokaamisella ja hankin juomingeille sponsorin silloin pultsarin kultavuosikymmenenä, ah ah…

Ei kai se iästä oo kiinni, milloin lähtee itseään kouluttamaan. nyt on yhteishaut päällä maaliskuulle asti,
mutta kuka 15 v kloppi voi tietää, mitä se oikeesti haluu tehdä ? ei kaikki “välkyt” mene lukioon. tunnen ex-
heroinistin, joka veti kamaa useita vuosia ja pääsi korvaushoitoon ja kävi lukion ja jatkoi töihin päihdekuntoutukseen.

Okei, tän kevään nuorukainen voi palata myöhemmin lukemaan jotain muuta, jos sähkärinä ei hommat kiinnostanutkaan. etenkin kun tajuaa, ettei käy koulussa koulun takia, vaan oman itsensä takia. sitten on näitä lukion ekalla olevia, jotka näkevät itsensä kymmenen vuoden päästä oikeustieteellisessä ja toteuttavat sen. mutta, tulevaisuuden ennustaminen on melko vaikeaa, voi tulla tielle ja heilahtaa eteen sellanen asia kuin tosielämä. siinä ei teoriaopinnot oikein auta.

Tässä maassa on aika paljon myös työttömiä filosofian maistereita. (ja kokkeja yms. ammattilaisia)
ja koko termi on niin vanhentunut, että oisko jo aika muuttaa se joksikin realistisemmaksi. suurin osa tuosta maisteriporukasta ei ole lukenut filosofiaa sivuakaan. mut se on sivuseikka.

Itse arvostan ihmistä, joka on naamatustenkin mun kans samaa mieltä. hei, ihan oikeesti ei ollut vitsi vai oliko

nyt elekää olko niin vakavia, mun elämä on jo tarpeeksi vaikeeta muutenkin näinä aikoina.

happy saturday, let´s have a party right now, people ! [size=50]no alcohol or other poisons[/size]

==> sitä toista kuppia juon edelleen, mut oon tehnyt uutta kahvia eilisestä.

mikä on sopiva ajanmukainen nimike filosofian maisterille ? realismin maisteri, perusmaisteri ? en keksi.

kyl tohtorit ja proffat on vaan ihan kunkkuja. ja kenraaliksi sotinut ja lukenut on erittäin koulutettu the man :bulb:

kysyin helikopterilääkäriltä ketkä on alan huippuja, onko ne teho-osastolekureita ?
hän vastas mulle, samanikäinen äijä kuin minä, että tavalliset terveyskeskuslääkärit :exclamation:

Juopottelen kohta päiväkahvia. Päikkäreiltä heräsin väsyneenä. Satelee lunta ja ulkona on kolkon oloista.

^ luin tuon sun kokemusperäisen viestisi ja keitänpä kans kaffet, ja sitten varmaan lähen alepupiin, kuten joka ilta.
eiku ei sitä viimeistä sittenkään. mähän lopetin siinä spurgumestas käymisen keväällä 2010. otetaas sille. kahveet.

toinen kuppi juotu, pohja puhtaaksi nuoltu. laskiaissuntain viettoon eli koiralenkille ja sitten safkaa tekemään.
ehkä reenaan, mutta en voi valitettavasti imuroida, siitä herkät naapurustot voivat siitä pahoittaa mielensä,
onhan tuplasunnuntai… laskiaistiistaina sitten. tai päästiäisenä viimeistään, katotaan nyt, ei hosuta :smiley: , :arrow_right:

Heräsin tänään harvinaisen myöhään. Sain nukuttua jopa puoli ysiin, yleensä heräilen kuuden jälkeen. Flunssa vaivaa, johtunee väsymys siitä.
Puristin just tuoretta mehua, veriappelsiineista, verigreipistä ja sitruunasta. Nyt siis päivän vitamiinipommin kimppuun samalla tätä lueskellen.
Mukavaa laskiaissunnuntaita!

Mä suunnittelen aikaista leipälounasta, sillä pyyhkäisen täältä torpasta autolla möksälle ulkoilemaan. Hirvee nälkä, johtunee liiallisesta aamukahvista.

^^ myös kivaa eilistä laiskiaisunnuntaita. jengi ei sitä muuten noteerannut, vaikka se on tärkeä paalu almanakassa.

toka himoittu kahvikuppi kaadettu nenän alla olevaan entiseen kaljaviemäriin, ja toimet voivat alkaa, käyn sarviin.

Mä toimitan yhtä kuskausjuttua, koska odotus venyy pitkäksi, tulin kämpille päivystämään.

^ luin sun kuskausjutun, lähden kuskaamaan karvasta, nelijalkaista ihkua beibeäni tohon kauniiseen kevätsäähän.

Kuuntelen juutuubista kappaletta nimeltä Kids in America, ja yritän painaa päähäni sen manuaalia.
youtube.com/watch?v=YNrZxUOPhU0

Tikkarien versiota vain siksi, että se on rosoissaan lähempänä sitä mihin kellaribändikin voi yltää simppelillä kitara-basso-rummut-laulu -kombinaatiolla, kuin Kim Wilden alkuperäinen diskopopahtava versio.

Vakaa aikomuksemme on kokeilla tätä kappaletta lauantain treeneissä brand new kokoonpanomme kanssa, jolla ei ole vielä edes nimeä eikä tarkkaa toimintasuunnitelmaa. :slight_smile:

Olen aina halunnut kuitenkin versioida Kimin biisejä, ja olen aatellut miten kivalta myös joku “Young heroes” voisi kuulostaa hieman nopeutettena ja ripauksen punkimpana versiona.
youtube.com/watch?v=-F5n_sRXkFU

Aiempien aikojen lainapiisivalikoimaan onkin kuulunut Clashia, Hanoi roxia ja jopa Ebba Gröniä, joihin en enää halua koskea metrin kepilläkään.

(“Kas, mikäs tuossa on? Metrin keppi! Koskempa sillä niihin nyt tästä näin” - Rauno Repomies)

Eikun nyt menen suihkuun ja sitten lähden kohta töihin.

Mä kerään inspiraatiota mennä kylppäriin tyhjentämään lakanapyykki koneesta, joka on täynnä vettä. Koneen linkous ei toimi, jotain kamalaa siellä tapahtui kun äänet oli niin omituisia ja kone stoppas. Täytyy tyhjentää koko kylppäri kun poika purkaa sen koneen ja tekee jälleen omia korjausvirityksiään kiroilun saattamana.

Aamukahviin tuli uutta säväriä kun maustoi sen kardemummalla!

Oi kiitos muistutuksesta ^, kardemummakahvi on hyvää!

Jostain ne energiat aina levon jälkeen taas kumpuaa. Sain yhtäkkiä imuroitua koko kodin, astiat on pesty, pyykit myös ja kävin pesemässä äsken matonkin! :laughing: Mäntysuovan tuoksuisilla käsillä alan vääntää nyt opiskelutehtävää.

^ Kardemummia voiskin aatella kokeilevansa. Debbie Harry on sopivan ikäinen, täyttää seiska1 tänä vuonna
ja on vieläkin kova rokkimimmi ja näyttää aina hyvältä. hällois niitä oikeita rokkitarinoita. painaisin pääni isoille
tisseillensä ja kuuntelisin ja kyselisin stoorei iki popista ja pili aidolista ja muista rokkaavista kukoista bäkkisteitsin tunkiolla. lauluääni ei enää mummelidebillä nouse taivaisiin, jonne hän on monet miehet “Blondin” aikoihin silloin
antiikkisena 1970-luvulla saanut sillä enkelin laulannallaan ja alati heijaavalla luonnollisella olemuksellaan…

Äly+Kauneus+Lahjakkuus ja mukava naapurintyttömäinen tavismukavuus = Tyrmäävä Debbie Harry. Paras Nainen.

jaa mut kaardemummaa en ala kaatelemaan tai voishan sitä kokeilla. jos ensin ostais. mut kahvi kahvina,
kerma on poistettu syksyllä, pieni loraus jonkin väristä maitoa ja viidesosa teelusikasta sokeria ja lusikka.

[size=200]NYT[/size] käytän ja vietän frendinpäivää ilman anniskelurajoituksia ja valohäiriömerkkiä.

[size=200]SE[/size] toinen kahvikuppi ei oo vaihtumas kolmanneksi, jokin tolkku tonkin aineen dokaamises.

Pahoin pelkään, että onkin suojakeli. koirailut tehdään kyl aina kaikil keleil, eipä sen puoleen tai vastaan.
taidan silti olla masentumatta, mut joku vois tääl kyl imuroida, en viitti häiritä naapureita tänäkään sunnuntaina.

Päikkäreitä ei tänään oteta! Sain tekemättömien töiden listalta tehtyä yhden homman, upeeeeeta hienooo hyvä hyvä nyt papukaijamerkkejä mulle. Mä lähren nyt shoppaamaan aivan tavallisii ostoksii, ostarissa tulee käveltyä mukava lenkki.

Kiitos kysymystä. Koitan saada tota saatanan uutta langallista sinituuttinäppistä toimimaan. se on pullarasvaton, pakasta eilen kiskastu sileäihoinen ja houkuttelevan paljaana levällään ja valmiina mun pöydällä, mutta perkeleen ikkunakymppi, ei siis 7kymppi, ei saa siihen yhteyttä - haluun selvittää tän sovinnolla, tulla nopeesti ratkaisuun. mullon haluja uuteen näppikseen, mutta onhan tää vanha turvallinen, ja tiiän, etten voi molempia mitenkään saada, eikä niiden käyttäminen ole teknisesti omien hallintaresurssieni rajoissa, olenhan vain pieni ihminen, enkä mikään tekaistu älytön kone tai konevallankumouksesta puhuva aamulääkkeensä ottamisen unohtanut vajaapää…

[size=200]JÄNNÄ[/size] aihe muuten. että tehdään kone, joka ohjelmoi ittensä ihmistä älykkäämmäksi…
varmaan on mahdollista. oisko. jospa kohta on niin fiksui autoja, että ne ajaa itte minne haluuvat.

älyvibraattori valitsee itse duunipaikkansa, vaihtaa koloa kuin tiger woods
ja on töykee kuin eminem femakkopileissä ja yhtä varma kuin meidän sipiläättöri.

taidan palata siihen sulkakynäelämään tai kaivaa tussin taskusta ja alkaa sillä skriivaamaan
lopettamon ja Saunan vessan seinään, sinne invapuolelle. tulevaisuudessa tasa-arvoa
ajetaan siihen pisteeseen, että on vain henkilövessoi, sukupuolettomia paskaamoja.

NYT ootan toisen kahvikupin vuoroa. se tulee tän ekan, vielä kesken olevan,
tulevaa edeltävän, ekan kahvikupin jälkeen rånålåkises järjestykses,
sitä ei voi uskottavasti juoda vaikkapa salaa keittokomeron kätkös ykkösellä…

Juon aamukahvin jälkimmäistä puoliskoa ennen päivän toimia, joihin kuuluu pyykinpesu taloyhtiön koneella. Vaarana on nähdä joku naapuri, kamalimmassa tapauksessa joutuu vaihtamaan jonkun sanan hänen kanssaan.

Paskaamoista puheenollen tohtorin väitöksiä on taas tehty. Joku on kuulemma väitellyt aiheesta: Ostavatko ostoskeskuksen paskaamoa käyttävät asiakkaat enemmän kuin paskaamoa käyttämättömät? Väittelikö tutkimuksen tekijä paska-alalla vai minkä tiedekunnan edustajana? Juttu ei ole kattava, sillä tutkimus olisi pitänyt aloittaa ruokavaliosta. Mikä oli aktiviajogurtin syönnin vaikutus paskaamon käyttöön ostarissa ja sitä kautta käytetyn rahan määrään ostarissa?

Mä heräsin vähän aika sit pirteenä. Nukahdin ennen aikojaan kun netti alkoi tökkimään ja tallennusten katsominen keskeytyi. Täs sitä nyt sit köhkitään, taidan painua jääkaapille…