Mitä teet nyt ?

kirjoitin ja luin tämän <=

^ :smiley:

Mä alan lukea tenttiin, mitäpä muutakaan :sunglasses:. No, eipä siinä mitään, asioilla ja kaupoillakin jo kävinkin. Nyt on ihan sopiva hetki rentoutua ja alkaa opiskella.

mietin miksi mietin.

^ että mitä alaa oot antsu ottamassa haltuun tai onko liian uskaliasta kysyä… tai korrektia kysyä,
jos ei ei voi epäexäktisti vastata… suuripiirteisesti - onhan siinä pitämässään alassa tai tutkinossa
pakosti jotain myönteistä oltava, jos on sitä alkanut pänttäämään.

onko aikuisopiskelu hankalampaa, kuin sillo parikybäsenä ?? noin yleisesti tähän asti kysyn vaan.

toisilla tosin sujuu kaikki luontevammin. ja mä oisin varmaan vieläkin yliopistossa, jos toisin ois menny :laughing:

joo nyt lähden, tietäkää tämä - ja toivotan viikonloppuja.

Aamukahvit ja uutiset ohjelmassa juuri nyt.
Minäkin päätin opiskella jotain uutta. Nimittäin viikkaamaan kunnolla. Kumma juttu, tähän ikään en ole oppinut sitä kunnolla ja siististi tekemään, vaikka armeijakin on käytynä. Saas nähdä, mitä tästä tulee.
Jos tämän taidon opin, niin seuraavaksi opettelen paketoimaan. Se on kans sellainen mystinen taito, mikä tuntuu lähes kaikille naisille tulevan syntymälahjana. Meillä miehillä taitaa olla hieman toisin…

Huomenta Sorb. Paketointiongelmasi pisti hymyilemään, allekirjoitan täysin! Minä luistan koko paketoinnista koska se menee aina pieleen. Jos lahjoitan jotain, esittäydyn ympäristöaktivistina ja annan paketin ilman lahjapaperia. tai runttaan lahjan alumiinifolioon jota on helpompi rutistella sopivaan kuosiin! :laughing:
Nyt lähden ostamaan pari lahjakynttilää. Kahvit juotu ja nikotiinitaso kohdallaan.

Mä täällä olen vehdannut tietynlaisen elämäntyylin mukanaan tuomia pakkomielteitä vastaan. Tänä aamuna päätin vihdoin mennä uimahalliin sellaisena aikana kun siellä ei ole ruuhkaa eli aamulla tai päivällä. Aamukahvittelun jälkeen olisi ollut hyvä mennä, vaan nälkä mourusi vatsassa. Aloin pohdiskelemaan välittömästi aikataulua. Enhän mä nyt sit pääse sinne kun ruoka on puoliltapäivin jne. - Kuka on määrännyt, että ruoka on puolilta päivin kun mulla ei ole mitään aikatauluja? Joo, tuli aivan turhaan tätäkin ongelmaa vatkattua päässä. Mä laitoin ruoan tulemaan ja odotan nyt kypsymistä, sen jälkeen syön, odottelen vähän aikaa ja lähden polskimaan!

^^^ Viikkaaminen on khuulia. eikä tarvii olla nainen. mut paketointi on eri juttu, eikä siinä ole sitä herkkyttä.
jos teollisuuspaketointia tekee, niin ei tarvitsekaan olla nenäliinatunnelmissa, mutta lahjapakkaaminen on sitä.
ja oon vaatteiden kanssa ollut sen verran tekemisissä jo kasarilta mutsin yrittäjyyden kautta, että se (siis vaateviikkaus) sujuu, mutta ei niistä aamukasoista ja läjistä nättei tule. karmeita ovat. ja armeijassa keskityin vain toisten pinkkojen hajottamiseen, enkä osannut kunnolla hiplata sitä kaappii kuntoon. nythän se touhu on kaiken kaikkiaan varsin lapsellista, mutta alta aikuisiän pitää se fakin armeija käydäkin, jos käy. lähtipä taas offiksi.

^^ suurin lahja on antaa itsensä ilman pakettia, mutta eihän niin voi jokaiselle tehdä ja käy toistoksi joka pyhä…

^ omia rajoja rikkomaan ja päivärytmi voi olla joillekin kuin veteen tai jäätelöön piirretty viivakoodisymboli.
mulla tosin aika säntillinen, kestän tylsyyksiä ja rutiineja ja toistojen pakkåtoistoja, siksi jaksoin juodakin.
pelot tylsästä elämästä ilman alkoholia ovat täysin tosia, siksi kannattaa pysyä mäiskeessä, jos epäröi. or not,
en minä tiiä. mitä se mulle kuuluu, jos joku haluaa juoda. mulle kuuluu vain se, miksi mun ei tänään tarvitse.

Ruoan jälkeen oli tarkoitus levätä vähän aikaa, tosiasiassa lepäämiseen meni useampi tuntu syvässä unessa. Ulkona sataa suuria kylmiä pisaroita ja on synkkää. Uimaanmeno taitaapi jäädä huomiselle, tänään sensijaan siivoan tän mun huoneeni perusteellisesti.

Uni on aina tarpeen. Voi, kun osaisin itsekkin päikkärit ottaa. Niin ei yleensä käy kuin hyvin sairaana.

Itse tässä rentoudun musiikkia kuunnellen. Velvollisuudet on pulkassa ja sen pulkan voi potkaista kauemmaksi muistuttamasta.

Mä luen toisten ketjuja ja kasaan rivejäni.
Paketointi on haastavaa ja viikkaus kanssa. Juutuubista löytyy opettavaisia videoita viikkauksestakin :wink:

Hei,
en tiedä onko tää oikea areena mun viestille. Ajattelin jotenkin, että olis ns. chattiryhmiä täällä. muutenkin tuntu kauheen sekavalta tää sivusto.
kysymykseni koskee kuitenkin hoitolaitoksia; onko kukaan teistä käynyt Tuhkimossa? jos olette, kertokaa kokemuksistanne, jos jaksatte.

Tämä ei ole ihan chatti, vaan ihmiset vastailee hitaaseen tahtiin. Joskus heti ja joskus huomenna. Täällä on eri ketjuja, joissa keskustellaan eri aiheista.

Voit esim. siellä me lopettajat sivulla, jossa on eri ketjujen otsikoita, valita uusi aihe ja siinä alkaa keskustella toisten kanssa esim. mainitsemastasi aiheesta.

Teen puolestasi sen ketjun. Linkkaa seuraavaa viewtopic.php?f=42&t=36566

:arrow_right: lähtöä. me viattomat synnyimme poistumaan. ennenkuin aletaan liikaa syynäämään taskuja. mut oon niin rehellinen aina ollut, että jos jotain katoaa, niin kyllä se multa löytyy. no ei kai sentään. aurinkopäivä meni vähän kuin luikaus ohi vaan - niitä on vielä loppuvuodelle yksi hallituksen myöntämänä. se voidaan silti leikata tarpeettomana ja lähettää kreikkalaisille huomenna aamulennolla, joten toivoni on jo valmiiksi suunnattu vuoden 2016 kesään. tuolloin teen varmasti myös samoja asioita kuin tänään, mutten notku piitsillä tai baareissa ja
dokaa puskassa - enää. lisäksi vietämme koiran kymmenennen itsenäisyyspäivän jälkeistä maanantai-iltaa

• lenkkeillen rutiininomaisesti ja säyseän rennosti vastaantulijoita morjestaen valjaissa ja nakuna. :arrow_right:

Mä huilin täs välissä kun kyökkipuhteet ottaa niin voimille. Tää hellin yläpuolella oleva poistoilmastointisysteemi pitäisi nyt vihdoin putsata. Se reikä on tuolla katon rajassa ja meil ei oo keittiöjakkaraa. Joten tuolilta pitäis nousta hellan vieressä olevalle keittötasolle ja sieltä jotenkin kurkotella rätin kanssa. Ei perkele vaikuta hyvältä systeemiltä!

dokaan lloydin kanssa

youtube.com/watch?v=60WR8dB0H-s

Hämmästelen keventymistäni, sillä taas lähti kilo veke ja marraskuulta läks femma, kun jäi sokerimehut veke. 79.10
Palauttelen mieleeni näin aamu-usvassa, olenko lopettelija/kohtuukännääjä/jokin muu, mikä. joogimouoho-åliå.

Hämmästelen raskaantumistani. Vuosi sitten joulun jälkeiset rääppiäiset alesta ostin ihaihaihanat byysät, no olivat silloin vähän silleen sopivan löysät, ny ne on silleen vaan sopivat. Nukuskelin aamupvä unoset ja lähden uiskentelemaan.

Imuroin, tulostan muutamat sivut dokkareita, teen ruuat viidelle päivälle ja nakkelen viidakkoni kasvattikasveja mäkeen. niin läks viikunapuu, viimein. samoin jouduin päästämään irti kahdesta tuoksuköynnöksestä ja murattiaraliasta, joka kuivui puolittain kasaan. ehken mä olekaan hortonomisti. oonkin vain hortoilija.
onneksi en hoida ihmisiä. ja koira voi okei, eikä kasva putkea. puu ja kolme kukkasta olivat iso pettymys. ehkei ne rakastaneetkaan mua ja mä en niitä osannut oikein hoitaa. ja noi köynnökset luulivat mua joksikin muuksi, mitä en ole. sutipuun ja muiden delanneiden kasvien seuraksi päätyvät kasvamaan koiranputkea. en täs liikutukses viitti ees runoilla mitään… jäljelle jäi vielä 15 tapausta, jotka ehkä selviävät talven yli. ensin kuitenkin tää päivä, huominen, loppuviikko, ensi viikko, kuluva kuukausi ja loput tästä vuodesta ja sitten vasta uudenkarhea 2016.

kasvi kerrallaan.

Kävin uimahallissa, jostain syystä kotiin palatessa oli jotenkin epämääräinen olo ja palelin. Menin peiton alle vähän lämmittelemään. Heräsin vasta hiljakkoin, mitähän ensi yöstä mahtanee tulla? Käytännössä olen nukkunut koko päivän. Täytynee hiljentyä juutuubin parin ja katsoa jotain jännittävää.

Löhöän sohvalla ja surffailen päättömästi netin ihmeellisessä maailmassa. Koitan pistää päänuppia kuntoon,liikaa kaikenlaisia ajatuksia,pitäisi varmaan mennä suosiolla nukkumaan jo kun aamulla kello 6 taas noustava on.

Oon äärettömän iloinen ja ylpeä esikoisestani,4v pienestä tytöstä.Tuo pirpana joka oli jo täysin tuomittu asiantuntioiden mielestä.Nyt onkin toivoa ja tyttö kehittynyt huimasti.Ihan menee roska silmään kun ajatteleekin asiaa.

Tajusin että oon ollut kaksi vuotta juomatta.Wuhuuu! Enkä ottaisi mistään hinnasta sitä entistä aikaa takaisin.Nyt on just hyvä olla