Käytin fentanyyliä lopulta monta kuukautta päivittäin. En jaksanut enää, vaan menin a-klinikalle todella sairaana ja kerroin koko stoorin. Pääsin saman tien avovieroitukseen xonelle. Oli ihan mahtava tunne kun fentanyylipöhnä loppui. Tajusin että olin ollut ihan vitun sumussa koko ajan.
Xone tiputettiin 3 kuukaudessa 10mg:stä. Nyt en oo enää lääkehoidossa. Mutta kaksoiselämä loppui ja mun huumeiden käyttö tuli tietoon porukoille jne. Lastensuojelullisia juttuja ei ole tullut. Vierotus meni hyvin. Kävin joka aamu, lapsi mukana, seulassa kerta viikkoon ja aina puhtaat. Bupre on viikko sitten lopetettu ja kyllä tässä on kitkut mutta ei lainkaan niin pahat kuin fentiksestä aikoinaan.
Tää ketju on aika jännä… näkee miten olin väärässä ja itsevarma, että minä en tuu riippuvaiseksi. Mutta kuinkas kävikään.
Mulla loppu tosiaan avovierotus lokakuun puolessa välissä. Henkinen tila romahti ja lamaannuin ja masennuin täysin. Mitään hoitoa ei jatkettu, siis terapiaa, keskustelua tms. Retkahdin piriin ja subuun marraskuun puolessa välissä. Ne näkyi seulassa ja lapsi sijoitettiin mun porukoille.
Lopulta ahdistuin täysin ja vaihtoehtona oli piikki tai itsemurha, tuntui ihan toivottomalta. Ystävät vei päivystykseen, ja sieltä menin vapaaehtoisesti psykiatriseen sairaalaan. Siellä olin kaksi kuukautta ja hiljattain kotiuduin. Lapsi pääsee muuttamaan ensi kuussa kotiin. Oon ollut raittiina tuosta marras-joulukuun vaihteesta asti. Seuloja on otettu välillä joka toinen päivä, mutta vähintään kerran viikossa.
Oon varmaan ennenkin tätä toistellut, mutta nyt tämä tie on loppuun käyty. Mulla on tiiviisti käynnit nyt a-klinikalla ja keskityn täysillä itseni hoitamiseen ja muhun onkin iskenyt pieni urheilukärpänen
Mukavaa kevään odotusta teille, häntä pystyyn kaikilla
Onnea!! Siitä se helvetti ja alamäki alkaa… eikä mikään aine tunnu enään miltään muulla tavalla käytettynä… Itse entisenä rapanistinä kadun sitä päivää kun ekan kerran piikitin… siihen asti homma oli pysynyt jotenkin hanskassa. Mutta rakkaus ekasta kerrasta sekä piikkiin että aineiden vaikutukseen iv:na vei niin helvetin pohjalle ja syviin vesiin…