Mitä oonkaan mennyt tekemään..

Puran vaan jonnekin, takokaa järkeä mun päähän.

Ensimmäistä kertaa eilen meni mömmöjä piikillä. Ite en sitä tehnyt vaan eräs toinen pisti mulle. Ite tietysti halusin. Mun piti jättää tämmöset asiat jo ajat sitten pois ja ei mulla koskaan ns. ongelmakäyttöä ole ollutkaan. Miksi mun pitää olla näin hiton idiootti… asiat on hyvin; mulla on ihana pieni lapsi, ihana koti ja vakituinen työpaikka.

Miks mulla pitää olla hinku saada pääni sekaisin? Saan sairauden takia Oxanestia s.c. sillon tällön ja sen lisäksi että se vie kivun, aiheuttaa muitakin viboja. En haluaisi enää sitäkään mutta kun mikään muu ei auta. Mietoja opiaatteja mulla on kans reseptillä, sekä nukahtamislääkkeitä.

Nuorempana sekoilin lääkkeiden ja alkoholin yhdistelmillä melko “lahjakkaasti” mutten koskaan mitään iv:sti ottanut. Se kyllä oli aina mielessä muttei toteutunut. Ja nyt sitten meen sössimään. Ja pelkään että kylillä alkaa huhut liikkua.

Tiedän että omaa typeryyttä. HUOH.

muutenhan saa narkata isensä vaikka hautaan, jos pistät olet nisti. NÄin meillä päin.

^ Vitut. Ei siinä ole eroa miten aineensa vetää. Ihan sama, nokkaan, syöden, teehen, hihaan tai ihan miten vaan. Se ratkaisee mitä haittaa se tekee elämälle. Jätä se iv yhteen kertaan nyt kun tiedät näköjään mihin se voi johtaa. Yksi on liikaa ja tuhat liian vähän…

^Smaa mieltä,toi heitto et jos pistää kuvasti ihmisten asenteita täällä meillä. On aika vitun rassaavaa kuunnela piripäätä joka heitää lapun huuleen ja alkaa yrittää “filosofoida” siintä miten i.v käyttö jää kokeilematta, kun noi muut jotka vetää hiashaan on ihan sekaisin.

Se nyt sattuu menemään niin, että piriä hihaan= Rotta. Viikon valvomisen jälkeen jengin aivojen käsittelykyky alkaa olla nolla ja tehdään toistaan tyhmempiä asioita. Montako viisasta piri hihanistiä tunnet? Moniko näistä käy töissä? Lukuunottamatta yö töitä parkkipaikalla ja vanhan radion korjaamista kertsi luukussa. Miten heillä menee sosialliset suhteet?. Egoillaan keskenään ja istutaan vuoronperään linnassa. Reppanoita koko jenggi jos ei vielä niin muutama vuosi kyllä hoitaa noikin asiat kuntoon. Ja tää pirinisti joka sekoittaa oman päänsä millä vain, paitsi piikillä kusettaa itseänsä ja valehtelee itsellensä käyttöön luvan ja oikeutuksen. Haluaisin puolustuksen joltain piri heebolta nyt tähän… Onnistuuko?

Suositukseni on, että jätä piikit ennen kuin rakastut niihin. Rakastumisen jälkeen sulla on 10 kertaiset ongelmat. Joskus jos tahdot lopettaa niin on se sitten huomattavasti vaikeampaa kuin nenään veto. ja jos mietit rahan menoa niin se tulee kolmin kertaistumaan kun joudut vetämään pakosta paskatkin rojut hihaasi kun parempaa ei löydy ja tolet kasvaa silmissä. On ihan normaalia kun piri nisti tööttää 1g piriä kerralla 3-5 kertaa päivässä. 15 vuotta olen nähnyt itsellensä valehtelua kymmenissä eri porukoissa miten viihteillään. Tosin viihteily ja ongelmat jatkuu vaan.

Joo rottia on kaikki suonensisäisiä käyttävät, lisäksi eivät edes käy töissä eivätkä maksa veroja=paskaa. Olen nähyt monen pilaavan elämänsä pirillä niin I.V käytössä kuin nenään ja pommeinakin käytettynä. Olen myös nähnyt porukkaa ketkä ovat työkyvyttömiä blossin ja psykedeelien johdosta.
Eiköhän se asia mene niin että jos käytät huumeita kohtuuttomasti niin pilaat elämäsi. Meni hihaan tai ei.

Itse käytin aineeni joko nokkaan tai suun kautta kunnes täytin 26. Ikävä kyllä aloitin hihoittamisen vasta silloin, koska en tajunnut ongelmani suuruutta kuin vasta ensimmäisten subu-tööttien jälkeen. Jos olisin aloittanut rännittämisen aikaisemmin, olisin jo ehkä hakenut aiemmin apua. Kuka tietää?

Pienikuolema. Hyvä että kadut, ei voi muuta sanoa.

Itse vedin eka nokkaan ja nyt mennyt pari vuotta iv.nä ja nyt on piikittäminen jäänyt kokonaan kun pääsin korvaushoitoon. Muistän vielä miten olen itseni tähän pisteeseen pistänyt. Olin n. 19v poika kuin hain ekat pamit yksityiseltä, kirjoitti säälistä 30kpl ja siitä se sitten lähti ja nyt olen 31v ja ollut pentsoista kuivilla n.3kk.tta, ja vain buprenorfiinia elimistössä. Melkein kaikki aineet käyty läpi elämäni aikana. Nyt pää toimii paremmin ja rahaa on aina taskussa ei tarvitse miettiä heti kun herää että mistä sitä tänään…

Tein sen vielä. Oikein seurasin miten miten tulee valmista… Nyt en enää. En varmasti. Ymmärrän että teen tämän itse, itse olen rajalla että alanko pilata elämääni lisää. En ole nyt pitänytkään ns. kontakteihin mitään yhteyttä eivätkä he ole edes paikkakunnalla kyllä, onneksi. Kukaan tuttu tai kaveri ei ikinä uskoisi minusta tällaista. En voi kertoa kenellekään… Sekin on niin hassua kun ei mun kaveripiiriin kuulu ketään huumehemmoja. Jos mulla onkin jotakin niin vetelen yksinäni. Paitsi nuo rännijutut parin tutun kanssa. Hups onhan mulla jotain semmosia tuttuja. Mutta kukaan ei ole mua ajanut tähän. Kukaan ei ole ehdottanut piikittämistä. Ei kyllä nokkaan vetämistäkään. Vuosia sitten, ei mulle kukaan opettanut tai vinkannut miten vaikka joku kodeiini erotellaan Panacodeissa, otin ite selvää. Ite oon vastuussa ja syyllinen. Olen huijannut itelleni lääkkeitä, hankkinut useita reseptejä, selitellyt ja valitellut. Myynyt ja vaihtanut. Ja kukaan oikea tuttu ei tiedä mitään… Olen hirveä.

muok. ekassa viestissä sanon ettei mulla ole koskaan ollut ongelmakäyttöä. se on valetta.

Oletko aivan varma? Jos olet, niin älä todellakaan tee sitä enää koskaan :wink: .

Hupsista…

Jotenkin päädyin pirikauppoihin. Ekaa kertaa kyseistä ainetta ja heti suoneen. Meni viikko, rahat huvenneet tililtä, pää univelasta sekasi, mieliala niin syvällä suossa kun olla ja voin. Tämän piikittämisen “jalon” taidon ja väsäämisen opettelin tietysti myös tekemään itse.

Mitenhän tässä käy… en tiedä millon oon syönyt viimeksi ja olo on kamala. En tajua miten vuosikausia käytelleet jaksaa. Töistä jouduin hakemaan saikkua.

Kuten varmaan nyt saatat arvatakkin, niin hyvin huonosti tuossa tuppaa käymään ennemmin tai myöhemmin. Viisastahan olisi lopettaa tuollaiset touhut, mutta valitettavasti aivan liian usein se oppi on haettava kantapään kautta…

Munkin mielest on ihan sama miten ne aineensa vetää, piikillä tai vaikka sit teenä. Melkeempä samaa paskaa kaikki on. Melkein.

Piikkihän se pahin on. Mutta semmosen oudon jutun huomasin, ku aloittelin korvaushoidon jokunen vuos sitten, niin yllättäen ei tullut mulle mitään himoa siihen piikkiin, vaikka ennen hoitoa olin melkein varma, että jossain vaiheessa jemmaan niitä nappeja ja piikitän niitä, tätä siis suuresti pelkäsin. Mutta ei: en oo kertaakaan mitään jemmannu enkä kertaakaan mitään piikillä vetäny hoidon alkamisen jälkeen.

Niin, btw, se piripäiden egoilu on joskus melko typerää katsottavaa… Onneksi en oo ihan hetkeen joutunu moista kattelemaan.

Toinen on sitten subupäiden kitkuilu ja toisilleen tiuskiminen ties mitsä filttereistä ja vitosen veloista… :stuck_out_tongue:

No joo ja sitten tuli subu mukaan kuvioon. Olihan se jees. Elämä tuntui onnelliselta. Oli ihana tän kaverin kans vaan rötvätä ja valvoa ja jauhaa asioista. Hän siis mies ja ite oon nainen, muttei meillä mitään “semmosta” ole ollut. Hän on ihan aikusten oikeesti alan miehiä ja kuulemma mun tykönä on ihan ku turvasatama jossa voi hengähtää ja olla rauhassa. Ite oon ollut aika ummikkona näiden asioiden suhteen mutta nyt on tullut enemmän tietoa mitä haluaisin edes tietää, siis tuosta elämästä mitä se on, kun “ammatti” oon huumeitten diilaaminen.

Mutta ei tätä näin voi jatkuakaan kyllä… vaikka hän on mennyt kauppoja ja kaikenlaisia asioita hoitamaan aina muualle eikä meille ole vedetty mitään jengiä niin silti varmasti joku saa tietää minusta ja tästä kaikesta. Koska kukaan mun kavereista eikä läheisistä tiedä tästä asiasta. En haluais että kylällä alkaa pyöriä mitään juttuja.

Tää homma on ihan hanskassa, en käyttele mitään näin muuten. Enhän mä kehtaa mennä edes värkkejä ostamaan :smiley: Nyt saa taas mennä useampi viikko ennenku otan edes yhteyttä ko. tyyppiin.

Mulla on työ ja lapsi ja ne pitää mut silleen irti. Ja tyhmähän mä olenkin. Tälle tyypille sanoinkin että hitto vie ei kukaan alota huumeita eikä piikittelyjä 26-vuotiaana että tähän ikään mennessä olis jo pitänyt vähän viisastuakin.

^Ei sun tarvitse varmastikaan ottaa yhteyttä kyseiseen tyyppiin… Jos se ihastu suhun, se voi olettaa että “melko raitis leidi, mä pääsen jaloilleni sen avulla”. Sä taas mietit et, “tietää kyllä mistä puhuu, ollaa samoil leveleil” ja oot ihastunut vetämiseen! Ei siinä alkuvaiheessa halua toista loukata olemalla antamatta kamaa, mikäli se sitä vaatii! Oikeasti!

Subust alkaa viekkarit vasta 3. pv:nä, että vko-pari voi olla normia vittumaisempi psyykkinen & fyysinenkin olo… On helppo luvata kun vielä kama toimii! Tiedän useamman ihmisen, ketkä ovat aloittaneet 30 kybän paikkeilla… :unamused: Joko se on menoa, tai tajuat ottaa itseäsi niskasta kiinni… :unamused: Aivan kuten eka känni, aluksi on hauskaa, mutta pian ei edes ymmärrä ajatusten pyörivän vain vklopun ympärillä! Älä silti ITSEÄSI kuseta! Viihdekäyttöä ei ole määritelty, epävirallinen määritelmä on “pari-kolme krt/v ja ajatukset eivät pyöri kamassa”. Selkeästi kyse ei ole viihdekäytöstä… :confused:

Luepa omat viestisi ekasta postauksesta, näet kuinka aineisiin ihastuu! Ei pahalla! :open_mouth: :astonished:

Joo se on totta. Tyyliin ekassa viestissä jo uhoan ettei ikinä enää.

Metaa tuli tossa kans testattua ja olihan se… melkosta :unamused: joo ei täällä saa alkaa hehkuttamaan.

Rahoja/korttia en anna enää kenellekään… seki tuli karvaasti koettua ettei kantsi luottaa. Niinpä pakotinki ottaan itteni mukaan “asioita hoitamaan” ja tehtiin hyvin selväksi että mut tyyliin tapetaan jos meen sinne paikkaan enää/itekseni. Joo ei oo pelkoa…

Mutta toissapäivänä en tiedä mitä hittoa se oikeasti muka oli. Erinäköistä piriä kun aiemmin ollut. Tulin ihan hullun sairaaksi enkä yli vuorokauteen päässyt sängystä ylös. Alkuvibat oli suht normit mutta olo muuttui nopeasti kuumeiseksi ja sairaaksi. Ja pääkipu jotain ihan tajutonta. Silleen nyt kyllä säikäytti. Onneks mulla ei siis lapsi oo nyt ollut viikonloppuna kotona. En sen läsnäollessa “harrastele”.

Kai sitä luulee ettivänsä jotain samalla tavalla ajattelevaa ihmistä elämäänsä… itelläki ollu kaikkea paskaa ja välillä pään sekottaminen on ollut ainoa keino paeta. Joskus vaan tuntuu ettei vaan ole enää muuta. Oon aika herkkä ja ahdistun helposti ja mun on vaikea kestää sitä ahdistusta. Murehdin omat ja toisten asiat. Pelkään onnellisuutta vaikka haluaisinkin olla onnellinen, ja kyllähän mä olenkin. Kyllästyn ykstoikkoseen elämään myös helposti ja oon aina hakeutunut joihinkin vaaroihin ja muka-jänniin juttuihin. Plus että ihastun vääriin ja mahdottomiin ihmisiin ja kuitenkin lopulta pelkään päästää ketään lähelle kun ne katoaa kuiteski johonkin sitten.

No joo, uus työviikko tekee tuloaan ja joulussa on hommaamista vielä vaikken mikään joulustressaaja olekaan :slight_smile:

muok. Hups tosiaan… edellisessä sanon etten ota yhteyttä useampaan viikkoon. Eipä menny ku vajaa pari viikkoa. Enkä oikeastaan tiedä kumpi otti yhteyttä. Ollaan vähä niinku koko ajan pidetty yhteyttä, siis pääosin ihan tavallisissa merkeissä. Mitä kuuluu? jne.

Löitkö sä ne pirit hihaasi ja kestikö tuo huono olo pitkäänkin? Jos näin, niin veikkaisin jonkinasteisia horkkia. Yhhyh :angry: . Horkat voivat tulla, jos aineessa itsessään on jo valmiiksi jotakin epämääräistä paskaa jatkeena tai jos onnistuu siinä väsätessään sotkemaan niihin töötteihinsä jotakin roskaa.

Ja muuten sanon sulle sellaisia terveisiä, että LOPETA TUO TOUHUSI NYT VIELÄ SUHTEELLISEN HYVÄN SÄÄN VALLITESSA, PERKELE!!!. Näin mä sanoisin kaikille, mutta eritoten mä sanon näin ihmisille, joilla on lapsi/lapsia. Aikuinen ihminen nyt saa halutessaan tuhota oman elämänsä, vaikka toki sekin aina surullista on, mutta sitä mä en hyväksy, että lapset sotketaan tuollaiseen :imp: :imp: :imp: . Ja turha selittää, ettei lapsi ole ollut paikalla. No, onneksi ja toivon mukaan ei ole, mutta kyllä se nyt, jumalauta, tajuaa muutenkin, ettei äitinsä ole ihan kunnossa, ja jos sä jatkat tuota meininkiäsi samaan malliin, niin eipä se sun lapsesikaan siltä pian säästy tuonkaan vertaa. Sen verran jyrkkää alamäkeä tunnut nyt laskevan :frowning: .

Vitut, mä jaksa aina raivota ja rutista tästä samasta asiasta, kun ei siitä mitään hyötyä kuitenkaan ole :unamused: . Saan vain niskaani jotakin kitinää siitä, kuinka mä en tajua. No, en tajuakaan, vittu! Mä tajusin nimittäin jättää lapset tekemättä, kun kerran “aikojen alusta asti” mulle oli selvää, etten mä mihinkään äitiyteen kykene kaikkine ongelmineni.

Löin pirit hihaan ja kesti noin vuorokauden. Tai se oksentaminen n. 12 tuntia ja se armoton väsy ja yleinen huono vointisuus n. vuorokauden. Nyt olen jo töissä parasta aikaa.

Ja kyllä mulle saa saarnata… tiedän itekin miten typerä ääliö olen. Olen tosiaan käyttänyt piriä vaan silleen esim. yhden yön ja valvonut seuraavan päivän ja neurolepteillä sitten nukkunut ja palauttanut normaalin rytmin. Leptit on mulle ihan reseptillä. Kerran mennyt pidemmäksi putkeksi.

Mutta kyllä tuo kamala horkka vai mikä olikaan, säikäytti.
Jos mulla ei olisi lasta, niin käyttö varmaan oliskin hallitsematonta. Lapsi on mulle kuitenkin tärkein… tuskin sitä kyllä kukaan uskoo koska käyttäydyn näin. :frowning:

Mä ihan oikeasti haluan nyt jotain rajaa tähän koska mulla on vielä mahiksia siihen. Mutta valehtelisin jos sanoisin ettei yhtään tekis mieli vetää. Noina öinä olen kotona lähinnä siivonnut ja tehnyt kotiaskareita, hoitanut paperiasioita jne. Käyttöä on ollut siis silloin tällöin, n. parin viikon välein.

Kyllä nuo jutut pyörii mun mielessä, täytyy myöntää.

Kertokaa, jos te ootte ajautuneet ongelmakäyttöön, miten se tapahtui? Huomaamatta, vai oliko “tietoista” päätöstä?