Missä baarissa bailaat? kaupunki/baari/klubi..jne.

Mä en bailaa.

rauhalliset pubit joissa istuu iltaa frendien kans.yökerhot ei enää kovin kiinnosta tosin kyllä niissäkin tulee välistä käytyä…riippuu vähä lääkityksestä :laughing: …ikärasistiks leimaamisenki uhalla sanon et k-22 ja siitä yli mestat.mä en sit millään jaksa kuunnella jos joku pissis päivitteleee viereisessä pöydässä kuin kännissä se on…siis daa! stadin molly malouns oli ennen se mesta missä tuli istuttua mut rempan jälkeen seki on enemmään yökerhotyylinen ja aina ihan vitun täynnä.hyvii bändejä siellä käy soittaa…muutamia vuosia sit hesarin yläkerran pikku baarissa oli kiva fiilistellä.kallion pubit niitähän on jokunen.tää siis alueella hki&espoo joskus harvoin vantaalla.näin…

Castle ja Edison täällä Turussa varmaan yleisimmät. Ei enää jaksa kiinnostaa noi lynit. Tossa pari viikkoa sitten eksyttiin kyllä tonne house of danceen. Tsiisu. Musta on varmaan tullu vanha, mut jotenkin jäätävää.

DepecheMode Bar Tallinna! Saatana kova mesta ja voin pienuudesta huolimatta suositella kaikille.

widdu sä oot kylä kova jätkä DM!!! :smiley:

Omassa vessassa riehun ihanan turvallinen paikka !

hml, mut nykysin ku en enää siel asu nii kaikki käy, kaveri puhu et turus vois käydä, tääl maalla on aika vitun hiljasta

Joesuust joku muukin tääl… :slight_smile:

Miks bailata baarissa ku voi bailata kadulla?

Tänää olis jontti & shaka Helsingin kallion kuudennes linjas. Sinne kaikki.

Toi oli mun kantapaikka joskus. Jostain syystä silloin jäätävän huono palvelu ja mahdollisimman ruma ympäristö kiehtoi ilmeisesti. Nyt tosin neljännen elinikäisen porttikiellon jälkeen en käy vaikka välillä tekisi ihan vaan nostalgian takia mennä yhdelle.

Lahdessa,yleensä siellä missä on halvimmat päihteet.
Cherissä ke 1e oluet.
Useimmiten otan kotona yksin,mutta välillä saan kammettua itteni frendie peesii.

Monissa paikoissa olen käynyt kerran, korkeintaan kaksi, pääasiassa Turun seudulla. Edesmennyt Zanzibar taisi olla ensimmäinen klubi-tyyppinen kokemukseni, joskaan varsinaisesta bailaamisesta ei voinut siellä(kään) puhua. Piti ottaa aika kevyesti, kun piti selvitä sieltä vielä kotiin viitisen kilometriä kävelten räntäsateessa ja vastatuulessa. :sunglasses: Menomatkalla tapahtui ehkä illan mielenkiintoisin ihmiskohtaaminen, Tuomiokirkonsillalla. Joku juppi huitoi sillan toisesta päästä samalla kun aloin ylittää siltaa toisesta ja juoksi minua kohti huutaen “hei mies, hei mies, hei nainen, hei mies”. Kertoi siinä pienen tarinan kadonneesta kengästään ja jatkoi matkaansa. Sympaattinen kaveri.

Muita kokemuksia ovat Nightclub Marilyn, jossa ei ole koskaan ollut erikoisen mielekäs meininki. Römpsän hajuisia teinihelvettejä kaikki tyynni. Pienemmissä kuppiloissakin käyn harvoin, useimmiten Mäntytuopissa pelailemassa biljardia (on muuten ilmaiseksi pöydäksi hyvälaatuinen) ja Biljardikahvilassa samoissa merkeissä. Mielenkiinnosta voisi joskus käydä Helsingin paikoissa, joskos siellä olisi yhtään mehevämpi meno.

Miksi? Eieieiei.

Porukan mukana, kun ei ole viitsinyt vielä kotiinkaan lähteä. Ensi kerralla taidan kyllä mennä sinne kotiin mielummin.

Suosittelen kanssa lämpimästi. Lyni on sellanen just sellanen mesta, että onnela tuntuu hienolta paikalta.

tänään ois tarkoitus mennä torveen, ja vaihteeks ilman huumeita.

Kyl siel torvessa pystyy ilmankin olemaan.
Onnea.

Statement of the day! ^^

No älkää nyt… käy siel whiskyssä välillä kauniita ja fiksujakin ihmisiä :unamused: