Missä baarissa bailaat? kaupunki/baari/klubi..jne.

92, fuengirolan ja torremolinoksen välimaastos…

Heinähattu

toivottavasti Hell~Sin~gissä, ensi viikolla,

Hahaa, mulla räjähtäs pää jos pitäs päihteillessä tyytyä telkkua kattomaan pakko olla jotaki sosiaalista tekemistä.

Eikä mulla ees oo teeveetä :sunglasses:

Ja tokihan ne kapakat o perseestä jossei saa poltella ja juomat maksaa yli 2 euroa. Muuten baarit olisivat kuin toinen kotini.

Oi niitä aikoja ku roskapankissa rupes aamupäivällä kittaamaan ja sitte tutustu uusiin ihmisii

Perjantaina Pikku-torressa rapin sm top 3…Are,kajo yms…täytyy tsekittää…

Jos baariin on tarve mennä (ja nykyisin aika harvoi onkaan) niin Helsingissä olen On The Rocksissa kun siellä on hyvä meno, kavereita töissä ja vippi taskussa.

Koulun jälkeen käydään parilla Tikkurilassa Pub Hertaksessa, mikä on päivisin oikein kiva pubi mutta muuttuu iltaisin Karaoke-helvetiksi, vanhoja kännisiä ihmisiä hoilaamassa jne : :laughing:

One drop kallio ,Sali Vantaa:D

Täällä oulussa misä millonki yleensä joku garage.

Turku ja The club, Forte ja lyni Ja tietenkin EL gringo.

Nousuvesi, SeToinenVesi ja Kivenlahden Seurahuone!

tossa lähikapakoissa käyn kun ovat niin lähellä eli n.300-500m päässä.
Onneloissa sun muissa vitun seduloissa en käy enkä luultavasti tule jatkossa käymäänkään.
Viime kerralla kun tuollaisessa “yökerhossa” olin niin joku homosexuaali tuli elvistelemään vitusti koska kaadoin vahingossa sen drinkin… pakkohan oli uus ostaa et pääs vittuun siitä tilanteesta. paikkana oli helsingin butterfly.
ei kiinnosta.

EVVK

Parooni ja Tiki paikkakunnalla, jossa oon 21 vuotta asunu (tampereelta 88km pohjoseen), nyt muutto tän porin suunnalle, et listaan sit myöhemmin :wink:

Jä täällä oulussa kanssa kantis on myös iha jees.

En missään… :open_mouth:

Pinkissä kävin ennen ku muutin tsadiin :stuck_out_tongue: Nii ja iskelmäbaari & Be-bob. Tampereella.

Jep, tupakointi tsänssit on kyllä paaaaljon paremmat kuin missään muualla.

Tottahan toki :sunglasses:

Espoo, Kivenlahti. Loistava baariskene: rento henkilökunta ja asiakkaiden kesken juuri sopivan pienet piirit. Halvat hinnat. Matkaa kotiovelta parisataa metriä. Muutama viihtyisä baari joilla sama omistaja.