Missä baarissa bailaat? kaupunki/baari/klubi..jne.

Minä…

Vantaan hotellin baarit
Hemingway´s - FD Camel (Vantaa)
On The Rocks (hki)
Bakers (hki) pubin puoli

ei mua löydä

Paikallisia kierrän, enkä todellakaan jaksa mitään yökerhoja tai teinimestoja.

Turku:

Daily News
Tinatuoppi
Gregge
TVO

joskus harvoin Dynamo ja vielä harvemmin jossain muualla.

Aika vähän tulee riekuttua.

Kaikki nämä Ylivieskan paskat räkälät ja kamalat teinipaikat. Ihme että ainoastaan yhteen baariin minulla ei ole mitään asiaa tässä elämässä.

sama, ennen vanhaan enemmän, nyt tuntuu että sekoilee liikaa.

Onnela, Lyni, Forte, The Club

mihinkään ei ole porttikieltoa

The Clubiin oli vähän aikaa porttari joskus, Fortesta oon lentänyt ulos kun oon essopäissäni sekoillut, Onnelaan oon sammunut…
Lynissä on tulllut oltua ihan sekasi, mut se on turvallinen paikka , ei tuu porttikieltoa ja saa takit ja kaikki takas …

Tulee kyl kanssa aika harvoin noissa yökerhoissa käytyä…Mielummin istun just jossain lähipubissa lasillisen kans…The Clubis ja Lynis on tullu joskus pari kertaa käytyä ja siitäkin on jo aikaa mut ei oo ihan meikän mestoja=),ei oo paljoo kokemusta niistä mut tuntuu liikaa teini-säätö mestoilta,tuntee ittensä liian vanhaks(enkä oo ku 20 ja 30 puolesvälis=)Forttes tulee joskus harvoin pyörähdettyä vaikka ei sekään mikään ihme mesta oo…=)Kaikkii uusii paikkoja tulee kokoajan,ei oo vaan saanu aikaseks käytyä,pitäis kyl tsekittää…Miten Åbo diskotek, Vegas yms onks hyviä mestoja?Tulin just Daily newsist,ei ollu tekemistä ni kävin lukemas lehtiä ja join lasin viiniä…=)

Kallio :sunglasses:

Kyl suurin osa Turun paikoista, missä pitäis olla menoa, niin ovat perseestä.

Ihmiset o joko selvinpäiten tai sit vitun kännissä, ei sellasta jaksa kattoo.

Åbo diskotek o samanlainen teinihelvetti ku kaikki muutkin.

Onneks minä en oo turkulainen. mutta eihän siellä turussa muutenkaan ole elämää. ei ees sporia,lähijunia saati metroi. Stadi on jotain… mutta mielessä ois vielä isommat mestat.

Baarit on perseestä, kun ei jaksais dokaa pahemmin eikä jaksa kattoo selvinpäin kännistä porukkaa.

Miksei vois olla enemmän sellaisia vapaa muotoisia hengailutiloja jonne vois tuoda vaikka omia eväitä ja juttuja ja vaikka kehittääkin sitä jotenkin…

No se riippuu aika lailla siitä mitä tarkoitat omilla eväillä ja jutuilla.

lahdessa lähinnä torvi :sunglasses:
hyviä keikkoja ja muutenki hyvä meininki.

hotelli cumuluksen nightlifeen tai divaan joskus eksyn jos on hyvii keikkoja.
nii ja cheri tietenkin,perinteinen krapulakaljojen kanttis.

harvemmin enää baareissa käyn ellei oo mitää hyvii keikkoi tiedos.joskus tuli koluttuu niit enemmän tai vähemmän.

Minua ei pahemmin noista paikoista löydy.

Tampere. ALE, Monttu, lähiö räkälät :sunglasses:

Nykyään en käy baareissa ollenkaan. Klubeillakin aniharvoin.

kallion kuppilois sillo tällö

kalliossa, kutosella, joskus redrumissa ja vielä harvemmin rose gardenissa.

Mä voisin perustaa tommosen, yksityistila kun olis nii varmaan saa röökiiki vetää eikä tarvii laittaa pilkkua 3.30 jos jengi viihtyy :sunglasses:

Sinne maksais vaikka 20€ sisään ja hintaan kuuluu sitte joko viinapullo tai mäyräkoira kaljaa tai sixpäkki siideriä :laughing: säästyvät 10 euroo menis vuokraan ja muihin kuluihin.