Minkä näköinen olen?

Tuonne svenski-sivuille oli tullut tällainen mielikuvia peilaava hauska juttu.
Itsekkin olen joskus pohtinut minkä näköisen foorumilaisen kanssa ajatuksia vaihtelen.

Kerroppa minkä näköinen mielestäsi olen?
Ihan kaikkea mitä mielikuvituksesi antaa kuvaa.
Kuten pitkä,lyhyt,laiha,paksu,punapää,blondi,kalju,karvanaama,siloposki,leukava,
hymyilevä,murjottava, hampaaton,tavis,tantta,silmälasit,nuttura,ponihäntä,
miehinen,naisellinen,huoliteltu,sottapytty,vanha,nuori,ajaton,nuorekas,jne…
Lisäksi pohjaa mielikuville antaa tuo TESTAAMINE plinkki.
Sieltä löytyy kaikenlaista paljastavaa.

Antaa tulla lunta tupaan. Minkä näköinen keskustelija minä olen?

Saat sitten mielikuviemme mukaista palautetta minulta ja muilta. :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Tästä voidaan repiä vielä hyvät naurut!

Sinä olet “AA” silmissäni Muumi Pappa. :laughing:

Nyt kiirehdin sinne paikkaa josta puhumista täällä “pitää” välttää. :wink:

Jotain samaa on huomattavissa molempien hahmotelmissa. :laughing: :laughing: :laughing:

Nukun yön yli, ehkä näen unta teistä.

Olen muuten jo löytänyt Pikku Myyn näistä kirjoittajista. :wink:

En ole vielä päättänyt, minkä näköinen olet. Koska asut Ruotsissa, lienee sinulla toisessa housun taskussa nuuskarasia ja toisessa suklaalevy. :sunglasses:

Sinä kai sitten olet Hemulin kaksoisolento, jos noita piirrettyjä hahmoja vertailussa käytetään. Muuten aika hyvä veto nämä piirretythahmot.
Vastaako käsitykseni yhtään olemustasi?

Hessu Hopo. Ilmiselvästi. :smiley:

Sinähän olet Camel Boots mies, omien polkujen kulkija, Vaeltaja.
Kuitenkin sillä erolla, että olet löytänyt jo oikean polun.
Siis riuska, raavas mies. :bulb:

Minä ajattelisin sen olevan Sigrid. Menikö oikein? :wink:

Löydättekös Peppi Pitkätossun? :unamused:

Katkera vänkääjä, hieman juopon näköinen, mutta ei vakuuttava. Wannabe kuuluisa hemmo, joka janoaa halua olla oikeassa.

tässä mun arvio, kun kerran kysyttiin :slight_smile:

Itsevarma nuorimies, kalju ja tatuoitu.
Toivottavasti et katkeruuteesi kangistunut loppuelämäksi. :question:
Etsi niin löydät. Tuskin olet alkoholisti. Sen olet kertonut itse itsestäsi.

Et kai ole Seppo Kääriäinen?
Vähän politiikkaakin peliin…

Pientä kevennystä väliin. En lähde sarjakuvahahmoihin, koska ne ovat vähän sellaisia laiskan heittoja. Tähän ketjuun kirjoittaneista:

A-A on tumma, laiha mietiskelijän näköinen tyyppi, vähän sellainen sisään päin kääntynyt, pikkusen pälyilevä katse. Vähän hermostuneen oloinen. Miettii ennen kuin puhuu. Oho, tämä nyt ei ole enää ulkonäköä. :laughing:

V.A.T. on buutsikantrimies, hyväntuulinen enimmäkseen, joukon naurattaja. (Bändin kanssa keikoilla ollessaan) Keskikokoinen, ei laiha, ei lihava. Keski-iän ohittanut.

Paarma jo kirjoitti olevansa Asterix, joten se tietenkin johdattelee mielikuvia. Aiemminkin olin ajatellut että savolaisväärä, sitkeä sissi, huumoria piisaa, mutta on asioita, joista ei lasketa leikkiä. Pitää itseään vanhana miehenä, tarvitsee potkun persuksiin.

Vaeltajalla on totiset, vähän huolestuneet kasvot, myös keskikokoinen. Myös jo vanhempi mies, mutta kepeä askel.

Mulla on silleen helppoa, että kuvani on netissä ja jo vuosia olen kertonut harrastavani vertaistukea, paniikin suhteen :slight_smile:

Myöskään en ole peitellyt liikaa ottamista.

Mitä siitä, mitä muuta attelee, eipä se ole minun ongelma, siis mitä muut ajattelee :smiley:

No, hei! Ei tarvitse ujostella. Kysehän on vain mielikuvista. Ei niistä edes nainen suutu, luulen :wink:

No, mites tämä nyt näin meni? Lukekaa edellinen viesti.

Olen pitkästä aikaa nauranut makeasti, Julia ei sinun ammatti ole hukkaan mennyt!! Minä en ole vieläkään ammattia löytänyt, tuuliajolla siis!!

Jaa, nauratanpa lisää. Vierailija on lyhyehkö, pyöreähkö, silmälasit, huitoo käsillään puhuessaan, hymyilee paljon ja nyökyttää päätään ymmärtämisen merkiksi. Pidetty isäntä vierailleen.

Hyvä läpivalaisu, hymyilyttää!!!

Mä oon tässä. Ei ole ollenkaan järkevää laittaa viinahourupää foorumille naamaa.
Mutta koska olen pilannut elämässäni jo niin monia asioita, eipä väliä.
Sitä paitsi olen yrittäjä ja voin valita asiakkaani.

Ehkä se, että näin teen, antaa vähän painoa sanoilleni, muutakin kun se wanhojen juoppo jäärien nosence jarkoni.

Tässähän minä.

Ainiin, aa jargoni korostaa sitä, että ollaan niin anonyymeja, sekin on asia, minkä voisi päivittää, ei toimi enää. Ja kuka niitä vitun katkeria valittajia edes haluisi nähdä.

Kuvassa rapajuoppo, hakaniemen sillan alla oleva surkimus… tai olisiko muuta, liikaa juova, vielä toivoa näkevä reipas nuori? Joka haistattaa paskat aa systeemille, ja niille nillitäjille. Ja joka osaa itse toimia, ilman aa jargonia. Voisiko olla niin?

Ei toki, ei tietenkään. Jos joku aa hemmo uskaltaa laittaa kuvan, lupaan tulla siihen nillitys piiriin käymään, vieraana.

EDIT Otin kuvan pois, kun kehoitettiin, kamun taholta :sunglasses:

^ Galdur on ehkäpä kokeneen näköinen mies, jonka olemukseen kuuluvat farkkutakki, ruskea takatukka, viikset ja ruskettuneet kasvot. Takin rintataskusta pilkuttaa ryttyinen sätkätoppa. Varsi on pitkänhuiskea ja hoikka.

Hän puhuu käheällä mutta korkealla nuotilla stadin slangia, vaikkei käytäkään sitä kirjoittaessaan.