minkä ikäisenä aloitit?

11v ekat kännit ja bensa/butte imppailut
12v röökin poltto vakituiseks ja sit tuli ryyppäiltyy vkloppukännejä
12.5v-13v Tulikii sit pien paussi jouduin lastenkotii vuodeks
13v sit ko pääsin pois alko taas joka vkloppu kännäys
14vtuli vedeltyy pillerikännejä ja savut tuli kuvioihin vähä myöhemmi piri
15v teemut/subut ryyppään vähä millo huvittaa ja savuja aina ko jaksaa säätää.
16v Nyt tulekii syötyy niit bentsoja melkei aina ko lähtee ihmisten ilmoille ja sit noita kaikkee muita tos ylääl olevia paitsi IMPPAUS HYI HELVETTI!!!

14 rööki, alkkis kokeilut
15 pilvi kokeilut
17 satunnaiset kolat, pilvi
19 esso, sienet, röökistä paha tapa
20 ketamiini, kodeiini
21 piri
22 dxm

16 eteenpäin alkoholia
19-22 mdma, ketamiini, kodeiinii + jotaa laillisii noin viikottain ja silloin tällöin noit muit kans riippuu vähän missä maassa sitä ollaan :slight_smile:

oivoi liian nuorena alotellu noita mutta laitetaan nyt sitten minä vuosina mikäkin ollut “eniten” käytössä

11v nikotiini
12v alkoholi, bentsot
13v thc
16v vauhti, essot
17v hitaat…
18v hoidossa n.5kk sen jälkeen alko piri/holi putki
19v holista päässy jokseenki eroon ja on toi vauhtiki kovasti työn alla koko ajan

Listani on melko lyhyt ja harmiton.

15-vuotiaana ensimmäinen Diapam kokeilu (En jäänyt koukkuun. Onneksi, sillä kaverini jäi koukkuun ja rahtaa niitä nyt virosta.)

18-vuotiaana hapen kulkua tehostamaan Ventoline (En käyttänyt lääketieteellisen syyn takia vaan jotta saisi paremmat arvot cooperista. Sitten alkoikin viihdekäyttö kun helpotti jotenkin niin paljon hengitystä liikuttaessa.)

12v ekat jurrit
14-15v ekat ryynikokeilut ja ryynijurrit yms.
15v ekat savut (ekojen savujen jälkee oliki 1,5v taukoo)
16v daturapoltot joka pisti kyl vitun flipiks.
16v:nä alko myös aktiivinen loossinpoltto.
nyt 17 :stuck_out_tongue:

Kertakokeilusta nyt ei voi jäädä mihinkään koukkuun…

13v ekat kännit, siitä asti säännöllistä alkoholin kanssa läträystä
14v tupakanpoltto alkoi, jatkuu edelleen
14v pilveä jokusia kertoja, butaania, erilaisia lääkekokeiluja miksattuna alkoholiin, sitten joskus yskänlääkettä niin paljon etten koskenut enää kuin alkoholiin kunnes…
19v ekstaasikokeilu

Pilveä himottaisi poltella taas. Oon hillinny itteni ammatinvalinnan vuoksi… Saa nähdä kauanko jaksan olla.

Alkoholin käyttö mennyt överiksi, sitä koitan parhaillaan saada hallintaan. Tupakointi lähinnä vitutukseen ja juodessa.

10 - ekat kännit
11 - rööki sormien väliin
15 - törö töräytti, bentsot tömäytti, dxm hölmäytti,
16 - xtc, piri, meta, koekemikaalit, gamma ja lakka

vielä on noissa pysyny

tupakanpolttoa opettelin varmaa 7v:stä eteenpäin, mut…

11v alkoholi ja nikotiini

12v alkoholin suurkulutusta (mietoja juomia päivittäin n. 6-7 annosta)

13v 14tuntia tiputuksessa alkoholin takia, jonka jälkeen vuosi ilman viinaa

14-15v kannabis ‘säännölliseen’ käyttöön, pirikokeilu 15v:nä

16v essot, piri, erinäiset napit, subut, DXM, ja oikeastaan kaikki mitä käsiini sain.

18v taikasienet

saa nähdä mitä tulevat vuodet tuo :slight_smile:

juomaan en ole sairaalareissun jälkeen oppinu enää kunnolla, alkaa nykyään humalassa ahdistaa se ettei hallitse päänsä sisältöä täysin… LSD:tä olis hauska kokeilla mut en uskalla (pelkään ettei oma psyyke kestä), kokaiinia vois joskus ehkä kokeilla ja heroiinin jätän muille…

13 savut
14piri
14/5 esso
15 psykeleedit

ekat kännit olli valitettavasti jo 9-vuotiaana :confused:

:question:

No ei varmaan voikaan jäädä, mutta käyttäähän tuo sama tyyppi Ventolineakin viihteellä, että eiköhän sekin anna jo tietyn vaikutelman kirjoittelijasta:

:laughing:

jaahas, jaahas…
13 vuotiaana eka pössy ja humala kokeilu
15 vuotiaana alkoi säännöllinen dokailu
16 vuotiaana säännöllisempi pössyttely, dokaus kiihtyi niin ja resilar hehheh sitä tuli silloin juotua. Niin ja aloitin kahvin juonnin.
16-17 vuotiaana ekoja ryynikännejä ja pirikokeilua
18-19 vuotiaana olikin aika pohjalla alkoholin ja pirin kanssa. Tuona ajanjaksona tuli piikkikin kuvaan mukaan. Sitten myös lakka ja morfiini jossain määrin. Ekat happokokeilut ja loppuvuodesta lopetin suonensisäiset. Kokkelia joskus ja harvoin. Essoja satunnaisesti.
20 vuotiaana juuri nyt vähennetty alkoholia, piriä joskus nokkaan. Subuja joskus. Mieluiten alkoholia ja satunnaisesti lsd:tä yms. pössyttelyä useinmiten. parempaan suuntaan menossa ollaan :mrgreen:. Tupakan polton aloitin vasta puoli vuotta sitten ja saatana että ärsyttää! Minä kun luulin etten röökiin jäisi koukkuun :laughing:

En nyt jaksa erikseen luetella kaiken maailman koekemikaaleja, pillereitä ja hillereitä ja mitä lie sitä on tullu nappailtua.

Nykyään kiinnostaa psykedeelit enimmäkseen

Ekat paahdettu kahvipavutkuppi päris niin perkeleen lujaa, et tiesin seuraavan kohteen olevan piri! Myös tupakka antoi esimerkillistä esimakua paremmista huumeista.

Heh tuli tuosta kahvista mieleen et ku olin eka vauva ja mut sai hiljaseks työntämäl tissin suuhun ja ku muut puklas ni mä oksensin. Must on vaa kuva joskus ehkä just vajaa 1v, ku katon äiskän sylis joka hemmetin lusikallist kakkuu ja muuta minkä se syö ja äiskä oli sit mun kinutes antanu maistaa kahvia teelusikallisen, ni ei uponnu :laughing: … Olin siis vauvana kunnon läski ja maito-addikti mut en siltikää jääny 1 vuotiaana kahviin koukkuun…

Jotain on joskus muutakin kokeiltu, mut niist lukee monis muis paikois; välil toivois et ois jääny nuo kokeilut tuohon kahviin :confused:

Mites, voisi lisätä tähän threadiin että päihteidenkäytön vuosilukujen lisäksi voisi listata että oliko koulussa (yläasteella) keskiarvo yli 7 vai alle 7 :slight_smile: Itse en tunne kovinkaan montaa joka olisi samaan aikaan dokannut, vetäny blossia ja pärjänny viel hyvin koulussa :stuck_out_tongue:

No minä voin sen verran lisätä niitä keskiarvoja, et yläasteella ja lukiossa keskiarvo pyöri 8.0-8.4 -välillä ja kirjoitin yo-kirjoituksissa AMMME. Eli ei pahemmin kamakoukut jne haitanneet koulunkäyntiä, mitä nyt välillä heitettiin ulos, kun olin liian pihalla…

tupakka 9
kofeiini 10
alkoholi 13
tinneri 15
kannabis 18
LSD 18
morfiini 22?
amfetamiini 24
bentsot lääkkeenä kofeiinimyrkytykseen noin 30 vuotiaana

Jäljellä on enää tupakka ja kannabis, kannabis oli poissa vuodesta 95 kun kiinnostus päihtymysvaikutukseen hiipui. Aloitin uudestaan lääketarkoituksessa vuonna 2002 kun kofeiinin aiheuttama vaikea masennus vei ruokahalut ja pudotti painon alle 70 kiloon parissa kuukaudessa, pieni sätkä (noin 0,05-0,1g) toi ruokahalut takaisin noin 20 minuutissa. Sen jälkeen satunnaista käyttöä neuropaattiseen kipuun joista viimeiset 1½ vuotta säännnöllisesti 0,5-2 g/vrk samaan tarkoitukseen.

SpeedBall 10
Fentanyyli 12
karfentanyyli 16