8v: ekat röökit
12v: alkoholi
13v: ekat savut
18v: DXM, teemut, bentsoja
19v: sienet, lsa
20v: melkein kaikki bentsot, joitain hitaita, piri
Viinaa tuli kiskottua koko ylä-aste ja 9 luokalla oli enemmän päiviä jollon olin kännissä kuin selvänä, sama jatkui amiksen 1-2 vuoden ajan. Villiä opiskelija elämää, kossu 3 huikalla
Savut alkoi menemään säännöllisesti 18v, sitten alkoi muutkin kiinnostaa.
Nykyään saanut tuon viinan juonnin hyvin hallintaan, menee enimmäkseen komboihin kaljaa.
…huh huh?
…joku joskus kirjoitti vastaukseksi minun viestiin et ootko mun kadonnu kaksoisveli…
…täytynee olla samaa mieltä sinun suhteesi, tosin en nyt tiiä ootko veli vaiko sisko…
Ihan sääliksi käy niitä jotka eivät saa lapsina lapsia olla.
7-10 vee survottiin kaverin kans koiranputken sisää nurtsia (tavallista ruohoa maasta) ja palamaan
n12 viinaa 13 synttäreillä paukkua ja siitä sit lähti päivittäinen zombikuosaaminen (viinalla ja pajalla) moneksi vuodeksi ja nyt ollaan tässä…
en tiiä oonko vastannu mut vastaan silti…viinan ja röbaamisen alotin 8w sit…“kovat” (ja siinä sivussa muutkin eli bzd ja hitaat paskat) kohta 4w sit…vasta…mut paljon vanhempi ja kokeneempi äijä on sanonu aina et mä oon nähny enemmän kun…tarpeeks?
en tiiä…näissä piripiireissä on tullu pyörittyy vaikka ei vält. uskois…
vitun vittu…mikä oli kysymys?
no…viimeset 4w vetäny hihaan…muuta en laske käytöks…vitun savuja en ees mainitse tai jotain sniffaamista,mulle se ei oo ees käyttöö
Noh. Aika pitkä stoori miulla, nyt ku rupesin funtsaan…
11 vee tupakka, ja ai että se maistu hyvälle!
13 vee isin viunakaapil maistelee ja lipittelee, pari vuot myöhemmi äiti kuoli rintasyöpään, joten katsoin järkevänä tyhjentää hänen lääkevarastoa viunalla kombotettuna. Ja oliha sitä pikkulikka sekaisin viikonloppuisin kylillä… Tota lääke-viunasekoilua jatku yläasteen ja lukion alkuvaiheille saakka. Jossai siin välissä sain pilvikontaktin, joten pajauttelu liitty kuvioihi myös.
17 vee essut ja deelit, LSD, kaktukset ja sienet.
Sit jotenki sain lukion hoidettuu loppuu ja muutin stadisee. Sillo taisin olla 18 vee ja kas kummaa tutustuin kivaan happojengiin ja niin alkoi tajunnanlaajennuskausi happoja syöden muutaman kerran viikossa puolen vuoden ajan. Se oli sekopäistä aikaa se. Jossai vaiheessa tuli stoppi ja sitte en olekaan syöny kertaakaa pyskedeelejä, vähän alkoi arveluttaa oman mielenterveyden lujuus…
19 vee alkoi biletysputki pirin, satunnaisen kolan ja essujen voimalla, joka kestikin sit parisen vuotta ja vei aika monta kiloa.
21 vee herra heroiini tervehti, sanoi tulevansa vaan käymään, mutta kuinkas kävikään…
Sitten huomasinkin olevani 24 veenä hoidossa.
Muutto uuteen kaupunkii, ja uusi elämä. Mut aina se koira koiran haistaa…
Vuoden olin kiltisti.
Heroiini loppui jotenki sinä aikana, ku olin hoidossa, ja se oli hyvä se. Mut subutex toimi ahkerana tuuraajana.
Subua huomasin vetäneeni 4-5 vuotta. Liian kauan.
Aina on käyttöön liittyny paukku ja lääkkeet.
Ja ihan täti jo tää tyttö… koht hitto soikoo 30…
Douppaamisesta huolimatta oon ehtiny hankkinu koulutuksen… Nyt vaihto-opiskelemas Espanjas ja sit ku tää ohi, niin pitäis valmistuu. Et ei kaman vetäminen meikäläisen elämää ole kokonaa romuttanu. Paljon se on kylläkin pois ottanu, mut toisaalta myös antanutkin. Asiaa siis YHTÄÄN romantisoimatta!
11v ekat kokeilu lonkerot ja pilsnerit(max.4 pulloa kerralla). 16v ekat kunnon kossukännit, jotka jätti viinat mielestä kahdeksi vuodeksi… 18v> ylöspäin sekakäyttöä alkoholi, tenoxit, sirdaludit(sai ennen vapaasti virosta apteekista ) sunmuut lääkkeet tuli kuvioon aika nopsaan. Vasta 20v> pilveä. Nykyisin 30v>menee viinaa ja lääkkeitä, mitä sattuu vastaan tulemaan, tiedä häntä, kun muisti menee jo ekasta “aloitus” päivästä ja “putket” olleet pahimmillaan 5pv. ympärivuorokautisia…! Loppuvuodesta -07 olin kyl 10vkoa “kuivilla” jos ja kun lääkärin mulle määräämiä mieliala ja unilääkkeitä ei lasketa. Nyt pyrkimys laittaa paremmaksi
10v: Poltin ekan röökin
12v: Ekat kännit
13v → Tupakkaa säännöllisesti
14v: Kännit lähes joka vkl, ekat (peltsi)sauhut + muutama kertaa viikossa hiisaaminen. Diapameja.
15v: En hiisannu 6kk. Kännit sitäki useemmin. Ryynikännejä kodeilla ja sirkoilla.
16v → Alkoholi, savut, ryynit.
Eihä kokeilua lasketa viel aloittamiseks, ekan kerran maistoin kahvia varmaan 10v ja tupakkaa 12, alkoholia 13. Mut sit 17 alotin vasta “käytön”; eli tupakka, alkoholi, kahvi, pilvee, pirii, xanoreita, jne. muuta mitä muutaman kerra kokeillu. nyt 18, eikä oo tuottanu mikään muu ongelmaa ku xanorit, niitäkään en enää vedä, kun ei ees toimi enää ni kivasti ku alussa (mut hei oonkin sen verran viisas et lopetan jonkun paskan vetämisen ellei se edes toimi enää kunnolla, viekkarit tuli ja meni, no big deal).