minkä ikäisenä aloitit?

Liian nuorena :unamused:

7v tupakkaa sillon tällön, poskisavuja :laughing:
13v ekat kännit
14v tupakkaa säännöllisesti, kannabis, alkoholia joka vklp
15v kannabista melko säännöllisesti, ryynit, morfiini, liuottimet
16v amfetamiini, dxm
17v metamfetamiini, essot, gamma, 2c-b

Etanoli - 15v
Hatsi <3 - 16v
Muutama satunnainen bentso ja subukokeilu - 16v
DXM - 16-17v
Amfetamiinit - 17v
Mdma - 18v

Nykyisin vetelen jarruja aktiivisesti sekä hatsia sillontällön. Jos jotain muuta otan, sen täytyy olla apteekkituote. Ainii ja oon alkanu käyttää nuuskaa ;D;D

13v kännit + savut,
15v bentsot,
15v - kaikkea mahdollista ja mahdotonta,
Nyt siis olen 29 ja bentsot on olleet tasan sen aikaa poissa kuvioista mitä olen katkoilla tai linnassa makoillut, muutoin ne on pysyneet vittumaisen vahvasti kuvioissa. Pirikoukku oli parisen vuotta sitten ja siihen en kovin mielelläni koske muutenkaan enää.

Mun teini ikä menee aikalailla samanlailla kuin hallucinatorilla. :smiley:

Terve!

Kännit otin ensimmäisen kerran 13 v.
Hashista ostin 1 g 15 v ja seuraavaksi 36 v.
Amfetamiinia otin noin 10 kertaa 22 v ja seuraavan kerran 37 v.
Jarruja aloin käyttämään 32 v ja jatkuu edelleen…

VH

Öööh,jotain 13-14v. alkoholi sekä tupakka satunnaisesti samoihin aikoihin,säännöllisesti 21v. Amfetamiini eka kerta 17v. mut pidempiä jaksoja alkaen 21v. (jatkuen tähän pvään asti) Bentsot sitten,vuosien mittaan tullut joo popsittua,yhtä sun toista,silloin ja tällöin… Subutex 1-10krt 21-22v.,päivittäin 23v.-> ja nyt korvaushoitoon jonossa… Että sellasta täällä.

Alkolla tissuttelua 8 vuotiaana pari viikkoa putkeen päivittäin kunnes tietenkin käry kävi :blush: ja sit se oli hyi hyi ei saa tehdä niin ja pian, kenties onneksi, muuttu eurooppalainen juomakulttuuri finskiksi eli niitä litkuja ei enää saannu. :cry:

Rauhanaktivistit tarjosi kerran marihuanaa ja lopuksi itseään :astonished: :laughing: kun ne yritti käännyttää ja estää mun lähdön himaan Suomeen inttiä varten mut mä sovelsin jyrkästi senaikaista sääntöä: “Just say no” :sunglasses: .

Sä oot siis menossa korvaushoitoon vaikka ongelmana on sekä amfetamiini & bubre? :unamused: :open_mouth: Tuohan on kuin tällä paikkakunnalla; kaikki sekakäyttäjät korvaukseen et saa sit piriä ja kaikkea muuta vetää siinä sivussa! Mikä on ikä tällä hetkellä? Korvaushoitoon tulee kuitenkin olla useampi lopetusyritys, itellä on ollu pari katkoa ja pari laitoshoitoa oppareiden takia, mut olin itse jättäny pirit yms. paskat pois jo vuosia sit…

No täällä tosiaan yritetään KAIKKIA korvaukseen, et paikkakunta vois selittää kyl tilanteen. Mä en vain tajua et ku piriin on kokeilussa korvaushoito, ni miks vitus piri-narkit pitää koukuttaa oppareihin, koska pirin kaa kombotettuna bubre toimii hiukan erilailla ku yksin. Yksin ku se ei toimi lainkaan!

Tuota noin,taisin hieman huonosti kirjoittaa tuon tekstin,kun pääasiallinen ongelma on bupre;tän vuoden aikana poreillu max.5krt ettei se nyt mikään peruste ole ollut korvaushoitoon haettaessa ja voin vakuuttaa että täällä helsingissä ei sinne ihan tuosta vaan pääse,ainakaan omien kokemusten perusteella! 30v. raja sanoo kohta poks…

12v nuuska
12-14v pikkumaistelua alkoholin kanssa
14v ekat kännit ja röökin maistelua, mut ei mitään polttamista
15v ekan kerran pilveä, satunnaisesti mut tosi harvoin tulee polteltua
18v röökinpolttaminen alkoi päivittäin
18v piri,kokkeli,essot täysin viihdekäytössä pari kertaa
20v rakkaus zolpidemiin sytty,stellat yms. myös jotain muita ryynejä,codit,pamit,tennarit jne.
20-21v ekat hihaan,vauhtii,subut,parit heroiinitki+1heroiini yliannostus,1lsd-yliannostus(idioottina meni hihaan) ja sen jälkeen tuli tiukka herääminen,avohoidossa jokusen aikaa ja oma tahto pysty irrottautumaan.
nyt 21v reipas mimmi, jolle soppa maistuu jos biletetään, röökiä menee vähäsen, mut uninapsuriippuvuus pysyy vielä.

ja nyt voin vielä sanoa olevani tällä hetkellä ylpeä itsestäni kuinka vahvana olen noussut tuolta pohjalta :stuck_out_tongue:

9v - alko suht säännöllinen tupakointi
10-11v - viikonloppu kännit
13v - viikonloppu hiisaamista
15v - hitaat ( panacod porukoitten lääkekaapista),+ pamit, teemut, kaikki maholliset + essoja joista taisin vähän masentua :smiley:
16-17v - ekat pirit, lähinnä parina viikonloppuna kuukaudessa vaan jos ei vähempikin + tietty hatsi melkein joka päivä
18-19v - sieni kokeilu (ei ollu ihan mun juttu menin aika sekasin), tramalit ja codit, kokeilin myös dxm :bulb:
21v - nyt on sitte noi ryynit ja alko aika kova sana… codit koukuttaa edellee mikä vituttaa, vähäinen hiisaaminen myös tietty :sunglasses:

tunnut ihan pissikseltä :smiley::D:D “pilvi<3”
naurattaa muutenkin toi sun viesti … tai sit mä vaan oon niin sekasin valvotun yön jälkeen :sunglasses:)

Itse aloitin 12-vuotiaana alkon käytön. Näin myöhemmin muistellen juominen oli heti alusta lähtien todella humalahakuista. 14-vuotiaana alkoi kannabis ja joitakin lääkekokeiluja. 18-vuotiaana tuli amfetamiini kuvaan. Kuitenkin 20-vuotiaana löysin elämäni rakkauden ja aloitimme yhdessä täysin raittiin elämän. 23-vuotiaana löysin hänet kuolleena kotoa, hän oli tappanut itsensä. Siitä alkoi sitten todellinen narkkaaminen, käytin kaikkea ja aivan järjettömästi. Meni essoja, piriä pilveä, sieniä, herskaa, ja joitakin kokeiluja näiden koekemikaalien kanssa. Sen jälkeen pisin raitis jakso on kestänyt 11 kuukautta ja tämä touhu on kestänyt tähän päivään saakka, eli noin 12 vuotta, lukuunottamatta noita raittiita jaksoja. Aina olen pystynyt olemaan laitoksessa eli hoidossa tai vankilassa selvinpäin. Ihme että olen vielä elossa.

9v ekat nikotiini hatsit ja keuhkot meinas lentää pihalle.
12v alko vakituisesti polttaminen, kova tyttö imemää sitä tupakkaa.
13v ekat ja vikat kännit, ryynei tuli vähä välii popsittuu
14-15v kannabis ja pamit tuli kuvioihi, pameja otin välillä, 2-3krt viikos hiisasin tyylii.
15-16v pajari jokapäiväst, piri tuli kuvioihi.
16v essot tuli vastaa, piri lähti pois kuvioist.

don’t drink and drive, just smoke and fly .

Ensimmäinen tupakka pöllittiin isältä. Pihalla oltiin kovaa poikaa rööki suussa poskureita poltellen. Ikää taisi olla 9v. :laughing:
Kunnolla aloin polttaa röökiä vasta 12v
12v alkoholi
14v pilvi
14-15v ryynit, piri, essot
16v opiaatit

12-13v. Alkoholi ja rööki
14-15v. Pillerit ja budi
16-20v. Satunnaisesti subu, virta, essot ja pillerit
20.v —> Subukoukku, satunnaisesti pirtsakkaa.

12-v. ekat kännit
16-v. kannabis, ghb
18-v. ecstasy, lsd, piriä nokkaan
19-v. subutex, bentsot (diapam, xanor, tenox, dormicum, opamox)
20-v. piriä hihaan
21-v. 2c-i, 5meo-dipt, 5meo-dmt, yms tutkarit, gbl
23-v. hoitoon
:wink:
nyt 29 v. eikä oikein kauhiasti enää nuo humehet vedä puoleensa.