Starskyn ja hutchin kattoin vaihteeks (Stiller/Wilson). On se vaan niin hitti!
Juuh, Starskyn ja Hutch on ihan ykkönen. Muutenki hyvien komedioiden kattominen on terapeuttista toimintaa. Piristää synkkää mieltä kummasti tsiigailla joku ihan räkäsen hauska komediapätkä
Se on kumma kun kattoo jonkun hyvän naurupätkän, niin on vielä seuraavana päivänäkin hyvä fiilis
Taisin kattoo “käärme ja sateenkaari”.
Muuten ihan ok kauhupätkä, mut loppu oli jotain aivan eriskummallista…jopa psykedeelistä.
Kummeli ja Pulukkinen.
En muista enää minkä viimeksi katsoin, mutta tänään katsotaan tv:stä illalla American Beauty, on sen verran huippu leffa.
Oli ihan ok elokuva
Tuli katsottua toi legendaarinen japanimaatio Akira… oli aika DXM-vaikutteinen leffa taas kerran. Siinä on muutamia kohtauksia jotka voisi olla suoraan dexmi-tripeiltä peräisin.
vaarallinen thetävä 2 ja oli muuten paska leffa.
Rock N’ Roll High School
Se, missä se Ramones esiintyy. Ei mikään älyttömän hyvä ja aika kuivaa läppää heittävät siinäkin tosiaan. Huono komedia, mutta jos ei muuta katottavaa, niin sitten se.
Äsken alkoi uusintana eka tuotantokauden 24 sublla. Eipä siitä paljon muistanut, minä vuonna se alko? Jack Bauer rulaa.
Muistuupa mieleen hyvä quote: “When Jack Bauer found out he was played by Kiefer Sutherland, he killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.”
mä katsoin mun äxän kaa sen hassun bändärileffan. Goldie Hawn on kyllä todella nätti ja timmi nainen. kerrankin ei tullut äxän kaa riitaa. oli kivaa, se haki pizzatkin meille jostain raflasta keskellä yötä. taitava mies
Mä katoin sen myös, ihan mukiinmenevä lähinnä just Goldie Hawnin ja Susan Sarandonin takia.
Hostel katoin just, oli ihQ kisuja ja biletystä ja loppupuolella muutaki viihdettä <3
Tää oli kyllä legendaarinen :mrgreen:
Man Bites Dog, imdb.com/title/tt0103905/
Oli ihan ok, aika ovela, muttei mikään hehkuttamisen arvonen.
Don’t Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood…
Poltergeist.
Scarface, jonka perään heti texasin moottorisahamurhat (uusi versio) Ja sen jälkeen heti perään the dukes of hazard.