minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Tuo femme fatale oli kyllä loistava, ei taida viimesin olla jonka katoin, mutta toiseksi viimeinen, viikonloppuna katottiin kuosisssa Rob Zombien The Devil’s reject.

Sheri Moon Zombien perse <3 Muutenki ihQ leffa vaikkaki eka osa oli parempi (house of 1000 coprses).

EDIT: Ite viimeks katoin noin minuutin verran American History X:ää, piti vaa tarkistaa et toimiiko subit ku vhs versioni oon hukannu johki nii latasin äsken .avi, sit heitin iha randomisti johki kohtaa nii tuli tää kohta mis Danny puhuu rööki kouras kameralle, mun rupes vitusti himottaa nyt rööki ja teen parhaani etten ratkeis.

Perkele sentää, olin ~4kk polttamatta kokonaan eikä tehny ees mieli, sit matkalla seinäjoen putkasta oulun poliisivankilaan mies sinisissä tarjos röökin ja vitutus & olosuhteet oli sitä luokkaa ettei viittiny kieltäytyäkään, kopissa meni sit 2.5 askia ja sen jälkee vajaat 5 röökiä polttanu. Tän nykysen askin lätkän väsäämisen takia jouduin ostaa ja olis tos 7 röökiä jäljellä. Vituttaa helvetisti ku oon liian heikko katkaseen noita ja heittää roskiin nyt ku lätkä on loppu, poltan aivan liian varmasti yhden tänään.

/avautuminen

Mä olin kaks vuotta polttamatta ja toissapäivänä ratkesin. Perustelin sen itselleni sillä, että “tämä helpottaa keskittymistä”, mikä on ihan totta, mutta aika kevyt syy aloittaa uudelleen. Vielä ei tee sitä seuraavaa kessua mieli, mutta aika nopeastihan sitä taas roikutaan koukussa.

Askillisen olen polttanut parissa vuorokaudessa.

[EDIT: Huono keskittyminen siis vaivaa tän lukemisen kanssa.]

Eilen katoin “Godsend”. Ois varmaan ollu ihan hyvä leffa, mut en jaksanu keskittyy… Pitänee kattoo se joskus uudestaan… Lainasin veljeltä parikyt DVD:tä niin on ainakin leffoja katottavana.

Ite kyllä tykkäsin huomattavasti enempi tästä jatko-osasta, house of 1000 corpses oli aika pettymys

saw2 ihan jees, mut eka oli kokonaisuudessa parempi.

Tänään tulee 3:lta Narc! Pitää lyödä DVD:lle ja kattoo sit ku joutaa. Oon joskus kattonu tota, mut niin fyllassa ettei juuri muista mtn.

/off-topic: En polttanukaa sitä röökiä :sunglasses:

Way to go, stuf

Narc on ihan HELVETIN hyvä leffa…

Eilen katoin Butterfly Effectin kun aiemmin olin niin kuosissa etten tajunnu siit mitään. Oli kyl hyvä leffa!
Tänään sit yritin kattoo Ihmisjahtia, mutta tajusin jossain vaiheessa että olin nähny sen jo aiemmin ja se oli erittäin paska leffa!

Viimeksi taisin tsekata Das Bootin lyhentämättömän version vaikken mikään militaristi todellakaan olekaan. On muuten jumalauta jännä ja ahdistava leffa!

“ALLLAAAAAAAAAAARRRMMM!!!” :astonished: :frowning:

Mäki katoin Narcin, vaikken mikään huumekyttä olekaan :wink:

Katsoihan sen. Mitä kaikkea siinä seoksessa olikaan? Heroiinia, pcp:tä ja LSD:tä kai ainakin ja jotain muutakin? :laughing:

Narcin katoin eilen, muistin että ois ollu parempi. No, viime kerralla taisin olla vaikutuksen alaisena, ei ihme että on katsonut eri kantilta.

Tuo perhosvaikutus josta Surunmurhaajakin mainitsi, on aivan mainio pätkä! Myös Kaunista mieltä suosittelen niille jotka eivät vielä ole sitä katsoneet.

By the way, kuinka moni on katsonut/aikoo katsoa Da Vinci-koodin? Tai lukenut sen kirjan? Ite luen kirjaa parhaillaan ja minusta on mielenkiintoista nähdä leffoja lukemistani kirjoista, vaikka vain harvoin elokuvat yltävät kirjojen tasolle.

Da vinci koodin kävin katsomassa torstaina,oli tosi hyvä!
Eteni ehkä vähän vauhdilla ja jos ei ole lukenut kirjaa,on vähän sekava.
Itse tykkäsin kirjasta tosi paljon. Mutta suosittelen!!

Niinhän sä sanot. Mun foliohattu kertoo toista :open_mouth:

No eipäs reikäleipäs. Joo niin juu ja rouvan kanssa käytiin myös katsomassa se uusi Inspector Clouseau tuossa taannoin, ja helvetin hauskaa perseilyä ja tyhmäilyähän se oli… Steve Martin ON hyvä koomikko!

Jep, listoilla on. Monet ovat kehuneet…

En ole DaVinci koodia nähnyt tahi lukenut, mutta ne usko että lämpenisin.

Kellopeliappelsiinin viime yönä.

Siinon liikaa väkivaltaa, oon kyl kattonu 2x. Narc viimeisin töllötys.