Tänään tulee joku leffa jostain tytöistä jotka joutuvat vankilaan huumeiden salakuljettamisesta, en muista nimeä. Onkohan joku nähnyt? Kannattaakohan valvoa ja katsoa, vaiko mennä vaan nukkumaan…
Narc
Walk The Line…ja oli muuten hyvä!!
piti sit heti kotona kuunnella Johnny Cash:ia
Jees toi pitää kattoa kans. Ja kuulemma kovaksi kehuttu leffa nimeltä “Lord of war” kannattaa kuulemma katsoa. Kertoo ei niin pienistä asekaupoista.
Tänään tulis Ilmestyskirja. Nyt. Voisi katsella.
Se leffa on piinallinen. En osaa päättää vihaanko vai rakastanko sitä. Päätöstä pohdiskellessa tullut katsottua luvattoman monta kertaa.
Tänään dvd:ltä Once upon a time in the west. Upea leffa. Aiheuttaa mielenkiintoisen epätodellisen fiiliksen. Siis ihan itsessään.
corporation. by: michael moore
13 ja risat… Perus komedia, ei hirveesti napannu…
Toi Redux-versio on kyllä vähän turhan pitkä, alkuperäinen on kyllä ihan viiden staran leffa. Pistää katsojan ihan aidosti miettimään (ahdistuksen jne ohella). Löytyy DVD:nä ja tulee katsottua useampia kertoja vuodessa.
joku kauhuleffa se oli… Ihmisjahti tai jotain… Aivan kamalaa kuraa…
Cinderella man, ihan ok, ei kauhean loistava mutta ei huonokaan!
Mä tykkäsin Tuhkimomiehestä kovastikin. Sitäpaitsi oli oikeasti aikoinaan todella mahtava nyrkkeilijä, vaikka tietysti leffassa oli kirsikoita ja kermaa ihan tarpeeksi kakun päälle laitettu
Hieno pätkä.
Se oli nätti ja kiva leffa joo, ja mielestäni hyvä että se oli tuollainen positiivinen, mä en oikein kestä niitä missä päähenkilö kuolee tai loukkaantuu, esim Million dollar babyssä mä itkin hysteerisesti puolesta välistä ja olin ihan paskana. (Vaikka siitä tykkäsin kovasti. Mä diggaan noita mitkä kertoo jostain tyypistä jolla on mieletön kunnianhimo johonkin lajiin, just esim kaikki nyrkkeilyleffat ovat ihania.) Mutta tuhkimomies oli vaan sellaista nostatusta läpi leffan.
Sama juttu, kyllä se on ihan ehdottomasti paras nami-leffa.
…nyt on kyllä elokuvahistorian pohjanoteeraus kolmosella, ovat laittaneet samaan leffaan Bullock ja Hugh Grant, puuttuis vaan että Julia Roberts ja Antonio Banderas oisivat sivuosissa.
Tätäkään ei pysty katsomaan, sitä Hughea ei vaan kykene katsomaan, ärsyttävämpää äijjää ei ole olemassakaan.
Täysin samaa mieltä, Holly.
Se mies ei saa sanaa suustaan. Aaaargh. Siis Hugh Grant. Yök.
Katoin jonku Allie Sin poke-pätkän ja kuuntelin samalla Apulannan ilonaa ja vedin käteen. Oli kivaa, hetken. Nyt sattuu päähän.
The Libertine.
Ihan pirun hieno elokuva. Surullinen tosin. Ehdottomasti kannattaa kattoa.
Juuh, ja katoin mäki just Allie Sin - pokea. Tosin se oli siinä eri nimellä, mut sama tyttö
Nemoa etsimässä. Tosi hyvä piirretty leffa. Hait oli perustaneet AA-kerhon, jossa yrittivät päästä eroon kalojen syönnistä, mutta delfiinejä saisi edelleen syödä, koska ne oli kuulemma niin ylimielisiä.
VH
Eilettäin tuli subilta Glimpse of Hell. Perustui tositapahtimiin. Jenkit kyykyttää meripoikia.
Nyt kiekon jälkeen titataan elokuvaa Lordi Euroviisuissa.