minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Jali & suklaatehdas

Kelpo elokuva hauskoine opetuksineen.

Sliding doors, äsken telkkarista, ties kuinka mones kerta… Mutta on aina yhtä ihana, ja Gwyneth Paltrowia kauniimpaa naista saa etsiä, herrajestas että se nainen on ihana :open_mouth: :exclamation:

Se on kyllä ihana, mäkin juuri katselin tuon elokuvan…

Gwyneth on kyllä sievä, mutta muuten ei ihan toi elokuva napannut. Näin sen nyt vasta ensimmäistä kertaa. Piti katsoa kun holy on sitä monesti hehkuttanut, jos oikein muistan.

Se ukko oli kans aika hotty hot :sunglasses: :wink:

No John Hannah on superihana :exclamation: Mä niin tykkään Gwynethista kun sillä oli toi lyhyt tukka.

Mutta nyt tulee Murphyn laki, ja siinäkin on hothot äijä :smiley:

Eilen tuli MTV3:lta “Femme Fatale”. Oli kyl aika mielenkiintoinen ja yllätyksellinen leffa :sunglasses:

Vaikutti jopa ihan kiintoisalta, mutta en periaatteesta katsonut, kun siinä oli se über-ökly antoniobanderas-ukko! :angry:

Joo sama juttu Antoniota ei vaan voi katsella :exclamation: Huonompaa saa etsiä, no ne Baldwinin veljekset ovat kyllä kanssa toinen toisensa kamalampi, niin ja Keanu, haha, mikä vitsi.

DePalman tekniikka on kyllä mahtavaa seurattavaa; kameralla kikkailu, katsojan hämääminen, symboliikka jne. Tykkäsin kovasti eilisestä leffasta muuten karmeasta olosta huolimatta. Etenkin se altaasta herääminen ihan lopussa hämmensi kivasti: “Voi helvetti, alkaako tämä alusta…” :laughing:

ai sieltä tuli joku de palman leffakin :confused:

king kong…oli ihan hyvä…harmittaa kun niin harva elokuva mitä nykyään tehdään on hyvä

“ai sieltä tuli joku de palman leffakin”

…Eiks just tää “Femme Fatale” A. Banderaksineen ollut DePalman ohjaama…?

ahaaa, ok, mä vaan näin että Banderas oli ruudussa ja vaihdoin äkkiä kanavaa. En edes tiennyt mikä leffa.

Enpä oo koskaan kuullut, että joku inhoaa Banderasta ihan noin paljon :laughing:

Kyllä mä joutuisin joustamaan, jos sauma tulis…

:mrgreen:

Hmmh… Mulle on kyl melkein sama että kuka yhessä roolissa on, jos leffa on muuten hyvä. Emmä sitä leffaa kenenkään näyttelijän takia kato tai jätä kattomatta. Mutta makunsa kullakin… :unamused:

It’s all gone Pete Tong

Kannattaa todellakin katsoa, loistava leffa :slight_smile:

www.itsallgonepetetong.com

Brian De Palman leffat tuppaa olemaan… Ei vaan jaksanu jostain syystä tsiigaa loppuun…Hyviä “tuntemattomia” näyttelijöitä…Ja aika seksy se lesbosuihku kohtaus…

Ite katoin yöllä just “Wing Commanderin”, halpisleffa vois verrata vaik näihin uusiin Galactica satjoihin, ja vitun paska näyttelijä Freddie Prince Jr…Vituttaa kun jotkut saa roolin vaan söpöytensä takia. On helvetillistä kattoo yhden ilmeen söpöö poikaa. No eihän kukaan pakota kattoon…

Blues Brothers sekoilut aina vaan, uudestaan ja uud…

Kokoajan menossa Baywatch - häät hawajilla (tjsp) ! Aikamoinen leffa, sanoisinko.