Scarface on kyll niin kunkkuleffa! Ihan parasta ganstailua!
Toi uus Texasin Moottorisahamurhaaja oli aika tylsä, ainoastaan se Full Metal Jacketin vittumainen kouluttaja oli mainio vittumaisena kyttänä.
Oliks toi Dukes of Hazard mistään kotosin?
Scarface on kyll niin kunkkuleffa! Ihan parasta ganstailua!
Toi uus Texasin Moottorisahamurhaaja oli aika tylsä, ainoastaan se Full Metal Jacketin vittumainen kouluttaja oli mainio vittumaisena kyttänä.
Oliks toi Dukes of Hazard mistään kotosin?
Rikospaikkana Presidio
Kirjoitin jo että “12 apinaa” n:nen kerran, mutta iski rehellisyyden puuska. 12 apinaa olisi ollut tietenkin valveutuneen elokuvafriikin kannalta huomattavasti varteenotettavampi vaihtoehto kuin Presidio, mutta minkäs teet. Kun katsoo paljon elokuvia niin aina sinne joukkoon eksyy onneksi hyviäkin. Piti kyllä käydä elokuvissa äskettäin veljenpojan kanssa katsomassa X-men III. Vaikka olenkin mielestäni hetero, niin kyllä Hugh Jackmanin karisma aina yhden elokuvan kantaa.
J 99
Dukes Of Hazzard
Polkupyörävaras, joku Kiinalainen filmi, hyvä.
Million dollar baby. Ihan ok.
Kenneth Angerin Invocation of My Demon Brother:in katoin just. imdb.com/title/tt0064493/
“Blues Brothers”- tulee nyt DVD:ltä. Belushi & Aykord on kyl huippuja, ku honaa niiden huumorin.
Mulla ennen aina veljesten teema yllä, ku menin bailaan. On se kyl joskus vieläkii, pitää olla vaan tarpeeksi kuoseissa.
mun mielestä se on aivan mahtava elokuva, kauhean surullinenhan se on. Tänään aattelin vuokrata Match pointin. Tai sit katson aamiainen tiffanylla 34 kerta… mulla on hirveä himo kattoo kaikkia vanhoja leffoja, just jotain 40-50luvun pätkiä, tai sit 60 luvun ranskalaisia.
Full Metal Jacketin pitkästä aikaa uudestaan. Vallan intensiivinen ja jylhä kyllä, ylimääräistä hauskaa myös erinäisiin biiseihin napattujen puhesamplejen tunnistamisessa.
Viimeisin ihan oikeissa elokuvissa käynti tapahtunut joskus vuonna bofferi ja kypärä, mutta seuraava X-Men pitää ehdottomasti nähdä kun sarjakuva on niiin esipuberteetti-iän nostalgiaa. (Varsinkin kun silloin kun ikätoverit ihkupihkuttivat New Kids on the Blockia niin nölliäinen 11-wee oli ihan lääpällään Wolverineen.)
tänään tulee Sling blade, siinä on Billy Bob Thornton, yks ihan maailman parhaista näyttelijöistä, se pitää kattoo jos jaksaa valvoa.
Mulla ei kolahtanu yhtään toi million dollar baby…oli kokoajan liian pinnallinen fiilis siinä. Mutta tämä on minun mielipide.
Joo mullekkaan ei toi Million dollar kolahtanu…Just katoin Riddickin aikakirjat, aika perseestä…se sen “1” osa ku ne meni sille planeetalle mis oli niin kusipäit ni oli PALJON PAREMPI
Katsoin dvd:ltä Lilja 4-ever. Yksi ahdistavimmista leffoista mitä olen koskaan katsonut. Tuli tosi huono ja surullinen olo.
viimeaikoina kattonu monia leffoja mutta parhaimpana jää mieleen Tekoäly A.I
Teemalta tulee nyt Kesäkapina. -70 luvun Suomee, radikaalit herätys.
Eikse oo joku leffa mis tät Liljaa hyväkskäytetään tjtn…Oon halunnu itekkin kattoo, ei oo tullu DVD:n vastaan…
Ei kyl oo viimesin mutta pakko kyl sanoo et toi Hostel mistä stuf puhu voi olla aika piinaava pilvessä. Poltin just aikamoiset baasit siinäkohassa just kun alkaa tapahtua, siis kauhun alkaessa. Väärä valinta! Mutta kuitenkin näkemisen arvoinen elokuva, hyvää kauhua
Eikse oo joku leffa mis tät Liljaa hyväkskäytetään tjtn…Oon halunnu itekkin kattoo, ei oo tullu DVD:n vastaan…
[/quote]
On joo. Leffa on myös kuvattu totuudenmukaisesti eli Liljan näkökulmasta, kun ne vanhat ihrakasa-ukot panee sitä. Ihan hyvä leffa sinänsä, mutta aiheuttaa pahoinvointia.
Jay and Silent Bob Strikes Back kattelin tossa eilen illalla, ehkä noin viidennen kerran. Ihan hauska, ehkä kolmanneksi paras Kevin Smithin leffa, paras on Clerks ja tokaparas on Dogma.
En muista nimeä, mut pääosis Edward Norton, Ben Stiller ja muija joka on Dharma & gregissä viime yönä…Ihan jees “kiltti” leffa…