Ajattelin laittaa tämän vähentäjiin mutta laitan tänne koska täällä ollaan aktiivisempia.
Puistot ovat taas täynnä juovaisia ihmisiä ja ajattelin että tähän voisi pistää motivaattoriketjun johon saa pistää riviin syitä jättää se viinipullo tai lonkero korkkaamatta tänäänkin. Rantsussa voi muuten grillata itseään ja puistossakin voi istua myös ilman alkoholia.
oon tänään ottamatta, koska jos ottaisin, olisin tod.näköisesti vielä kesäkuussa 1 litran kirkasta viinaa päivässä loiventamiseen/viekkareihin juova ihmisraunio.
Alkoholi rumentaa, miehistää naista, kuivattaa ihoa ja hiuksia. Eikä siinä vielä kaikki
Mitä enemmän alkoholia käytämme, sitä suurempi on riskimme sairastua syöpään. Myös kohtuullinen alkoholinkäyttö kasvattaa syöpäriskiä.
Alkoholi aiheuttaa Suomessa vuosittain arviolta jopa 1200 syöpää. Alkoholin aiheuttamat syövät ovat yleistyneet. Alkoholi onkin yksi merkittävimmistä elintapoihin liittyvistä syöpäriskeistä.
Kaikki alkoholijuomat lisäävät syöpäriskiä. Syövän kannalta sillä ei ole mitään merkitystä, juoko ihminen viiniä, olutta, siideriä vai viinaa. Ratkaisevaa on alkoholin määrä.
ALKOHOLI lisää ainakin suun, nielun, ruokatorven, vatsalaukun, suoliston, maksan, haiman sekä rintasyöpää.
kannattaa myös muistaa, että etanoli on todella vaarallinen päihde vaikka onkin laillinen.
vertaa esim. kummasta menee pahempaan kuntoon vetää viikon putkeen piriä vs viikon ryyppyputki…
(ja kaikille kukkahatuille vielä, että en väitä, että alkoholi ois piriä vaarallisempaa, koska siihen ei vissiin ei jää niin helposti koukkuun. mutta jos jää, niin käytön jälkeen on yleensä huonommassa hapessa)
Katsoitteko muuten noi linkittämäni dokkarit? Alkoholiriippuvuus voi olla pahimmillaan tosi kauhea kuten esim. Therouxin dokkarissa esiintyneen Joen tilanteesta voi nähdä. Detoxklinikalta kesken kaiken pitää lähteä hakemaan pullo vodkaa. Ja sen taistelun oikein näkee hänestä kun ei pysty yhtään kontrolloimaan päänsä sisältöä.
Ja toisessa dokkarissa esiintynyt nainen hänen maksansa ja ne 23 litraa nestettä. Ei oo kyllä mitään järkeä läträämisessä kun voi olla läträämättäkin. Läträämättä paras.
Minulla on hieman pliisumpi syy nyt. Kesäloman pätkäni on päättymässä, ja maanantaina on edessä paluu töihin. Action alkaa tasan klo 8 reikä reikä eikä mitään pehmeää laskua ole odotettavissa, vaan kalenteri on tupaten täynnä heti aamusta.
On oltava siis iskussa, ja täynnä tarmoa. Siispä raitistelen, ja vielä jos onnistun nukkumaan hyvin ennen kuin back to biznes, olen todella liekeissä maanantai-aamuna!
Hupsista, tasan eivät käy onnenlahjat, te tarvitsette pysyäksenne erossa juomisesta kauhukuvia ja minulle riitti rakkaani Sepon huumaava partaveden tuoksu ensi kertaa suudellessamme. Olen onnellinen ja raitis kiitos ihanan Sepponi!
Täsmennän että näiden kuvien ja tämän ketjun tarkoitus ei ole mässäillä vaan oikeasti motivoida olemaan ilman päihteitä. Valitettavasti kauheiden tosiasioiden näyttäminen sellaisenaan on joskus paras motivaattori. Eli ei mitän ihanaa. Zori antti joka antaa.
Saan puolisoltani halveksuntaa. Olen ihmistuntemuksen mestari, mutta pelkään hänen sukulaisiaan. Moni farangi on kokenut ennenaikaisen lopun sukulaisten käsissä. Mutta, mutta miten käy Böffin?
a) Herääminen klo 7.00 pienessä pöhnässä viinanhimoon, tai paremmassa lykyssä klo 10.30 aitoon krapulaan? Väsymys, oksentelu, häpeän fiilikset ja pätkittäin palaavat muistkuvat?.
b) Herääminen virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen. Kuppi tuoretta kahvia partsilla, uutiset ja aamusali?
Täälläkin herjuu tuo valheellisella nimimerkillä oleva tyyppi. Alkuperäinen on Böff ja kyseinen henkilö on rekisteröitynyt samalla lisäten sinne ´merkin. Epäilen kyseessä olevan Valtio-mies, joka on alkanut ryyppäämään.
Säälittävä ja kateellinen tapaus.
Saan olla juomatta tänään koska kukaan ei odota minulta enää mitään palveluksia.
Eikös nykypäivänä pysty tilaamaan ihan vaikka netin välityksellä virosta matkahuollon kautta sitä vodkaa. Vaikka siinä olisi postituskulut mukana niin äkkiä sen pullon hinta tipahtaa sinne 8e tietämille jos ottaa täyden lastin…
Joo, mutta ainakin ittellä se menee yleensä niin, että kuvittelen aina, että voin humaltua kuin tavikset, mut oikeest oon kuitenkin viikkoja päissään. Siks mul onkin toi kännissä väsätty ketju “saunakaljan ottaa, niin se on viikkoja päissään” johon kirjottelinkin putken tokana päivänä, että tällä kertaa ei jääny putki päälle, mut olinkin 3 viikkoo päissään .
Eli siis lyhyesti sanottuna, en ikinä oo hakenu Virosta tai trokarilta isoa lastia, kun en ikinä suunnittele juovani pitkää putkea
Ja niit bentsojakaan ei voi etukäteen hankkii krapulaa varten, kun kuitenkin alkasin niitä humalassa syömään.