mikä vaikuttaa nyt

aamut alkaa aina ardinexeilla ja pameilla. tuttu ja turvallinen yhdistelmä! vaiks tällee melk 4 vuoden jälk ehkä kaipais vaihteluakin!

Mä olen kyllä selvinpäin koko viikon, tuosta pilven polttamisestakin tulee helposti sellanen vähän turha tapa ja siitä sitten uniongelmia ja ärtyisyyttä. Siitä on kuitenkin ihan helppo pitää taukoa. Mukavempi sitten taas nin joo taas niin häh

fiksu ajatus olla selvinpäin! oon mäkin tavallaan, koska ne mtään toimi sillee, paska olo vaan pois. savuakin tulee nykyään niin harvoin poltettua, et voi melk vuoden käytöt laskee sormin ja varpain. tulee vaan vtun skitsahtanu olo, ellei hyvää juttuseuraa! mut onnea vaan selvinpäin olemiseen!!

No kiitos kannustuksesta. Joku pilveä polttamaton voisi olla ilman kahvia viikon niin tietäisi millaista sen on. Vaikka toisille taitaa olla aika vaikeita nuo tauot (kuten kahvinkin kanssa).

Hyvää juttuseuraa saisi olla joo enemmän. Mutta kun ei ole niin ei ole. Parempi melkein olla yksin kuin sellaisessa seurassa missä ei viihdy.

Tekisi mieli muuttaa, mutta vähän hankalaa sekin nykyisin…myöhemmin sitten. Tuolla espanjan eteläosissakin on aika halpoja kämppiä vaikka vuodenkin olisi. Mutta kyllä mä pohjoiseen varmaan muutan, sitten kun pääsen tästä lähtemään. Espanjassa olisi kyllä mukavempi kasvattaa ganjaa.

jos mä oisin vkon ilman colaa( siis ihan juotavaa), ni sitä vois varmaan verrata siihen kahviin… silt se ainakin tuntuu, ku ei aamu lähde käyntiin ilman ollenkaan! joo, oishan se kiva vaihtaa maisemaa välillä, mut jotenkin oon sen verran masokisti, et pakko pitää itsensä näis samois pikkupiireis ja kattoo, ku muil menee huonommin ja onneks välil jollain paremminkin! just itse asiassa törmäsin yhteen kaveriin, joka ei oo sit selvää pvää nähny n. 18 vuoteen ja se oli tosi hyvässä kunnossa, tuli itellekin tosi hyvä mieli! todettiin vaan yhdes, ettei tää narkkarin elämä niin kovin pitkä oo(kokoajan vaan saa kuulla,et se ja se on kuollu), ni parempi ehkä sit ees yrittää!! no joo, kiinnosti varmaan kauheesti, mut onnea koitokseen vielä!

hashish kiss

Subureflat, otin 100mg tramadolii ja 1mg rivaa + 1mg depot xanor. jospa ens yön sais nukuttuu. Vittu kun viikonloppuna innostuin rätkiin pari teemua käteen, siitä paska olo nyt.

eihän tää mitään! Täytyy vain välillä itselle näyttää että viikko onnistuu, ei siinä muuta.

Väsyttää + hasa, kofeiini ja nikotiini.

Stilkkarit 30mg Yritin varovasti ottaaa eka 5mg kerral… ym.- Mut Ny sit aika kuosis ko viimeks vrmaa syyskuus ottanu stilkkoi :unamused:

Vittu mitkä visiot sain heti… UNELMA
Tommonen huone pitäis olla joka asunnossa!
Vaikuttaa uusi uhkea läpyskä joka tuntus aika perus kakalta. :confused:

120mg kodeiinia + 30mg etyylimorfiini

Mulla on vähän samanlaiset harrastukset.

6 Olutta, kohta HaSSiS :wink:

Heissi

Mitä on “heissi”?

Uskaltaisin veikata että Haze. Eli kukkalajike.
[/quote]

Tai sitten ihan heinää, eli lehteä… Ainakin joskus olen kuullut, että heissi olisi yhtäkuin lehti… Tiedä sitten.

Alkoholia, 10mg pameja, 1mg xanoria ja parit savut

3 tuoppia olen juonut ja polttanu hatsit bongista :slight_smile: