mikä vaikuttaa nyt

mun bentsokuosiennätys, 8 mg loratsepaamia ja 100 mg tematsepaamia
viel oon hereill mut aika stoned lupee oleen

Kolme tölkkii batteryy toistaseks… Kohta aamukaffet. Voi paska että voi väsyttää…

Edit: Tulipahan helevetin paha olo tost sumpista. Ja rupes vaan enempi väsyttään.

trimmilehti ja kovaa

selväpäinen todellisuus.

On aika antaa ruumiisi JUeesUksen haltuun.

Buddha… Korkkasin just yhen bissen kyytipojaks… Perjantaina meni viimeset tatit viime syksyn sadosta, oujee :sunglasses: Oli taas hauskaa :laughing:

ykkösolut ja kratom

2 mg temestaa, 60 mg norppaa

kratom alkaa notkuttaa

kofeiini ja nikotiini ja tuntuu ku eile rouskitut xanorit toimis ku otin kolmen sijaan kahdeksantoista.
vaik mietoi oliki nii kolmen kuukauden tauon jälkee toimi aika hyvin.

Ihan vain kofeiini ja nikotiini. Rahat on loppu ja ilmasta douppia ei ole ainakaan vielä näkyvissä. Saatanan sunnuntait.

Lisää Xanoria :open_mouth:

2mg Diapamia 20mg normison, 1 olut ja älyämpärin ääreltä tulin :wink:

Saletti :sunglasses: :wink:

Muutama drinkki ja olutta menee nyt.

THC, adrenaliini ja endorfiinit.

Tee.

Olenkohan mä nyt menossa kohti pohjaa. Olen juuri nyt lähdössä 3kilometrin päästä hakemaan puolikasta telaketjua vanhalla puol hajalla olevalla jopolla. Pitäisköhän, vittu kai mä nyt sit lähen. :unamused:. Ei oo parempaakaan tekemistä. Siistii. Kuntokin kasvaa :laughing:

Xanor
Fluanxol
Voltaren Rapid

heräsin just DXM 450 mg:n vaikutuksen alkaessa opioidikoomasta sängyltä.

sitä ennen olin nauttinut vahvaa kratom teetä ja 200 mg kodeiinia.

nyt kaljaa päähän.

Yo yo jiiah! 10 olutta about. Puolikas telaketju.

Ainiin kelloki on siiretty tuntii eteenpäin… sekin ois ollu hyvä tietää :astonished:

Paljos meni kratomia jossä koomaan asti pääsit. Se kyllä pitäis purskahtaa suusta ulos siinä vaiheessa kun sitä menee liikaa elimistöön. Eri asia jos jostain perseen kautta imeytit. :smiley:

Vaikuttaa 20mg tsolpidemiä saa nukuttuaki :wink: