mikä vaikuttaa nyt

Charash ja teemu, whiskykin.

!0mg diatsepaami, 0,5mg alpratsolaami pari bisee ja gugu :sunglasses:

karpalolonkero ja 20 mg pamei.

Bupree menny illan mittaa 2mg, äskön justaa kolmannet vedot. Bissee kans välii buustiks.

rapula…

2 mg texiä iv ja telaketju ja pari bisseä. Nuokuttaa mut ei nyt mikään superolo.

Vähän bubrea ja kohta vois sauhutella budi jointin.

Bubpree otin tos muutaman tunnin junamatkan aikana joku oisko 3mg, sitä ennen join ison tuopin jota ennen otin 1-2 vedot aamupväl.

buprenorfiini ja HASSIS :laughing:

Iltavedot tekkeniä… Menny sen vetäminen kyl nyt jo liian pitkälle, ei tuu oikeestaa mitää oloja, tai siis hyvä olo kyllä selvinpäi olemisee verraten mutta menee ihan kohtuuttomia määriä liian usein eikä sitä tavoteltua notkumisfiilistä todellakaa tule. Huomenna jätän aamuvedot kyl väliin ja sinnittelen ilman muutenki, saapa nähdä tuntuuko kuinka pahalta :E Vaikka toisena pvänä ne reflat varmaa vasta varsinaisesti alkaa.

Oxamin, Tenox, miellyttävä kaksikko

parit loiventavat alkoholit ja järkyttävä väsymys

Iiih, rauli, missä oot luurannu?

Sukkia sulle kutomassa… eeh…siellä sun täällä, juhlissa lähinnä. MDMA:n parissa olin ja alkoholin. Pallomeressä kävin uimassa ja dokasin kaukaisessa galaksissa robottien kanssa.

Kuulostaapa hauskalta! Ja sukat tulee tarpeeseen, varpaita palelee…

Ihan perusryyniannostelu… (tarkalleen 1 mg riva + 10 mg pami, 15 mg stilnoctia) etanoliakin meni taas tossa to ja pe aika runsaasti.

1mg xanoria rauhottaa ihan mukavasti, kun äskön olin ihan raivohulluuden partaalla… :confused:

muok: Menenkö lääkäristä hakemaan lisää lääkkeitä? Kaverilta olen vaan saanut noita jonkunverran. Ja tuntuu, että elämä on niin sekasin, ahdistaa, masentaa, että jotain kyllä olisi hyvä olla pahimpien olotilojen varalle…Mutta kynnys lääkärille menoon on suuri. Pelkään niitä ja pelkään, että minua ei oteta tosissaan…Enkä edes tiedä miten siellä käyttäydytään. Olen elämäni aikana muistaakseni 3 kertaa käynyt lääkärillä (yksityisellä, koska vakuutus korvaa). Kerran yritin mennä poistattamaan häiritseviä luomia. En uskaltanut yksin mennä vaan äiti tuli mukaan. :blush: Eikä lääkäri niitä edes suostunut poistamaan. Vittu. Enkä koskaan ole kuvitellut lääkkeitä tarvitsevani, joten kynnys senkin takia aika iso. En ole koskaan edes antibiootteja tarvinnut ja olen saanut “lääkkeettömän kasvatuksen”, ainoastaan homeopaattisia lääkkeitä joskus. :unamused:

AaH… Vihdoin lääkitys kunnossa :wink: Ei huolta, voi keskittyä työn hakemiseen, ja työ hakemusten täyttämiseen… :slight_smile:

Dexedrinee 15mg, 5mg rännäsin, kohtuu hyvin toimii. Täytyy pitää tost buprest välii taukoo, ko tolet heti nous…

Kevyt annos alpratsolaamia ja kofeiinia…