mikä vaikuttaa nyt

1.5mg tekkentöötit, toivon todella että riittää aamuun asti, sit otan viel kasipallon taskuu ja lähen maalle rauhottuun.

Joo sekasin ollaan kukkasista :smiley:

Mmh yllättävää kyllä, tää alko nousee iha mukavasti, ei kyl paljoo mut luultavasti täl selviää suurimma osa yöstä ja on mul pienet kitkuvedot viel että pääsee aamuu asti :slight_smile:

480mg kodeiini ja 20mg normison.

vauhtia tuli otettua pitkän tauon jälkeen vajaa gramma, nyt vaan pukkaa ikävästi laskuja päälle. Eikä oo ees mitään mikä tipauttais jos ei tuu uni :open_mouth:

No pah toi 1.5mg mihkää riittäny, otin viel toiset pienemmät ja sit korkkasin uuden kasin ja otin joku 1.5mg lisää. Eipä kyl vielkää pahemmi potki mut luultavasti saan unta iha hyvin kuha maltan nukkuu mennä.

Sexain keu keu kseu,jhffdgkoop.

Ei sillä että asia mulle mitenkään kuuluis mut oiskoha hyvä paikka pitää taukoa? :smiley:

kodeiini 150 mg + 60 mg boosti, pari bisseä
teh letkeys :sunglasses:

Hatsi, alpratsolaami, alkoholi, dxm ja eetteri.

Juu, olen täs pariin otteeseen sanonutki että tää reissu on iha lopuillaan, tänää lähden kotio ja toi äsken korkattu kasipallo on viimenen hetkeen aikaan.

300mg Tramal, 40mg tennaria ja parbissee darraan. Tästä se lähtee synttärit eteneen.

Onnea Frontille ;E

Ite kohtpian varmaan pienehköt aamuvedot tekkeniä.

Danke kamu.

Ei tohi siirtyy vielä koviin, tipahtaa. Pitäs olla kunnos vähän suvun takii.

300 mg kodeiinia. 10mg diatsepamia ja mäyräkoira pitäis juoda…

Alprox.Kalja kauppaan pitäis lähtee…

Hmm…olisit ottanut jonkinverran alkoholia noitten 1,2,3 aineitten kanssa ni kummasti käy nukuttaan…

Stilnoct + alkoholi ei nukuta, päinvastoin piristää ihan perkeleesti ja saattaa muisti mennä ja tulee riehaannuttua. Tsolpideemi on niit harvoja aineksia joista menee todella sekasin ja haihtuu muisti :E Ei normikäytös mutta pirin/bissen/valvomisen kera heittää hihaan ni huhhuh. Subun kans samaa klikkii kyllä erinomaista.

No kato tota listaa mitä se on vetänyt…jopa mulla tulis ehkä mieleen ottaa pikku torkut.

Lakka