Moi!
Nyt vaikuttaa 4 mg buprea. Taidan ottaa vielä pari pamia.
VH
Moi!
Nyt vaikuttaa 4 mg buprea. Taidan ottaa vielä pari pamia.
VH
codesan comp, tramal ja xanor.
käytiin pertin kans kyykällä
Weediä polttelen ja weedsiä kattelen.
0,4mg Teemu nokas, 4mg xanor lasi punaviiniä ja tupakkaa ![]()
efexor 75 mg, propral 10 mg, truxal 75 mg, opamox 60 mg, diapam 5 mg ja xanor 0.5 mg. Unohdinkohan jotain…? Kohta lisää bentsoja jollei ala rauhottuun tilanne… Ei kyllä nukutakaan, pitäisi kai siis ottaa lisää jotain siihenkin… Mikään ei tunnu missään, kamalaaa. Paitsi siis ahdistus.
Ihan respalla voin vielä ottaa 30 mg opamox, 10 mg diapam, 1 mg xanor, 10 mg propral ja 25 mg truxal…
En vaan oo ottanut kaikkia määrättyjä, koska kuulostaa melko paljolta.
Tosin siitä kai tämä ahdistuskin johtuu ja käsien tärinä.
![]()
Tumma rommi 0,7 l…Kuuman veden ja sokerin kera. Kun on NIIN helvetin kylmä.
Ei tuolla partsilla olis edes mitään mieltä jopoa kiskoakkaan ![]()
Kukka. ![]()
GBL. ![]()
spydäri.
Läby taas vaihteeks… ![]()
2 x 2mg Xanor, 3 x 0,2mg Teemu, 1 x 100mg Tramal, 1 Litra Batterya ja Rööki ![]()
Terve!
Nyt rännään viimeiset bupret, vaikka niitä piti säästää. Ehkä on aika taas kärsiä hieman refloista. Olen päässyt viime kuukaudet liian helpolla (bupren saatavus on ollut hyvä). Viimeistään ensi maanantaina saan buprea lisää. Jännä nähdä mitä sitä on valmis tekemään bupren eteen, kun kolme päivää on kulunut…
VH
tramal ja xanor
3 nollavitosat xanoria, 2 stellaa, + alkoholipitoiset juomat (Guinessia pari tölkkii, pari lonkkua, ja puoli pulloo viiniä menny : ) Ilta on vasta aluillaan mut kolisee kyllä jo ku halolla päähän.
Mulla jo pelkkä yksi stella saa silmissä vipattamaan eikä ollenkaan mukavasti.
Hähähhää, kaljaa lipitän taas vaihteeks. ![]()
Kaljaa ja nutua kunnon biitti pitkästä aikaa, aijjettä tästä tuliki kivoja signaaleja pitkin kehoo, siihen ei rööki pysty ![]()
Niin kai se vähän sitten on toleransseista tai jostain kii. Mulla ei yks stella sano yksinään kyllä mitään mitä huomais.
Loput viinipullosta menny ja pari drinkkii. Vähän tuntuu et alkaa selviämään eli pitää varmaan kiristää vähän tahtia.
tramal ja kohta otan xanoria buustiksi.