aamulla pari kuppia nuppista ja 1milli riva ja 0,5xanor, illalla sit 2*6mg bromazepamia ja vähän konjakkia ja drinkin.
Nyt yöllä sit pienet piri vedot ja kohta kai sit kukka paukuille.
(en muuten polta paukkua kun hyvin harvoin vaan → saa nähä mitä tekee… no, hyvää tietenkin
En oo tohon värinokkoseen juuri kerennyt perehtyä mutta laitoin sille oman topicin tossa… Kuka oon…hmm… en nyt tässä ihan viitsisi alkaa nimeäni paljastaan mutta mutta… jos mesen omistat niin toi meseosote mulla tossa käyttäjätiedoissa on.
Mulla ei ole mitään havaintoa, että miksi mua on kiinnostanut tietää kuka draco on…
Tai yleensäkään mistään, mitä mun päässä on yöllä liikkunut (tai onko mitään).
Värinokkonen kuulostaa silti kivalta. (nään sielun silmilläni punaisia nokkosia kasvamassa takapihalla) :mrgreen:
EDIT: googletin värinokkosen ja sehän oli punainen
En siis ole koskaan ennen värinokkosista kuullut.
Aamulääkitys, tai siis suurin osa siitä (kaikkee en oo viäl ottanu). Ja kofeiini … Eli 10mg Diapamii, 1mg Xanor Depot, 150mg Suprium, 36mg Concerta (18mg ottamatta, jonka koht otan) ja Ardinex.
On sit kyl tullu popsittua jo Multivita, B-vitamiini+, Kromi, GLA+E, 1 kalkkitabletti, ½ magnesium-tabletti ja e-pilsu. Sit pitäis saada viäl toi E-Epa alas (se maistuu jälkikätee ihan kalalta, yök! )
Eikai noist hivenaineista mitään haittaakaan ole . Apteekista oon nimittäin tarkastanu, ettei mene yli max. päiväannoksen… Ja auttaa mulla adhd:seen osa noista, samoin pitäis tulla kauniimmaks, ku ihon ja kynsien pitäis alkaa “hohtamaan”
Mä uskon luonnon omiin lääkkeisiin (kuten qq, opa ja kokanlehdet )
Heh. No eipä tuo nyt ole niin justiinsa, sitä sattuu =) Tollanen punavihreähän se tosiaan on, enkä vieläkään sen kummemmin ole siitä selvää ottanut. Täytyykin vilkaista toi sille tehneeni topicci jos ois vaikka sinne tullut jotain.
Niin ja tällä hetkellä ei vaikuta oikeestaan mikään. Paitsi eiliset bentsot tuolla pohjalla. Paukut voisin vaikka kietaista…
Joku kauhea ketoosivaihe, oon viikon syönyt pelkkää proteiinia, melkein siis, muutama tomaatti ja parsakaalia on mennyt. Ja nyt huippaa ja hengitys haisee.