mikä vaikuttaa nyt

Tervetulloo F3000 tänne plinkkii :smiley: millaset fiilikset tulee opa teestä. Ite en oo viä testannu kun Kratomin.

Pienemmällä määrällä runsaampi euforia (kaikenlisäksi unikko on pirusti halvempaa), mutta kratom on vivahteikkaampi.

Okej, täytyy kyllä testata. Just pistin tilauksee 100g Kratomia. Tulee ens viikolla mut mitn Unikon kanssa on? Sehän ei ole laillinen vai onko? Mitä mun täytyy tehdä että lopputulos olisi mukillinen lämmintä juotavaa?? :smiley:

avasin bissen :slight_smile:

tramal+xanor+fluanxol

toinen bisse puoles välis . jeee!! oon ihan hubbelis jee! :slight_smile:

Halvat känöset.

no mää juksasin stone :slight_smile: mitäs sä tänään?

Ihan tosi kiltisti aattelin olla.Eilen tuli vetästyä kunnon älärit.Pikkusen kamiksen rippeet vielä säikyttelee.

Efexor, 2propral, vitamar, 2xanor, opamox ja truxal. Kohta diapam/opamox/xanor tai lisää truxalia. Sekä kofeiini.
Olo kamala… :frowning:

5mg diapam 200mg tramal , 20mg tenox , 3 siiderii

3mg alprazolam, 4 olutta ja yks nami… Alkaa tuntumaan aika vitun mukavalta. Pakko oli testata… Raukee olo, mut musiikki kuulostaa mahdatavalta.

Muutama hörppy viiniä mennyt kurkusta alas ja jo nyt tuntuuuuu pää kevyeltä. :sunglasses:
Hirvee määrä karkkia ja suklaata mitkä söin ällöttää vieläkin.

150mg oxepam, 1,5mg bupree ja 2 puolen litran Saku olutta, yhden vois vielä juoda. tämä on hyvä kompo jos on toleranssia.

• uhkapelit. pokerihuoneella texas hold 'em pelit käynnissä, freerolleja pelaan, kerran pääsin 2000 pelaajasta 20 parhaan joukkoon.
    Se on paras saavutus, taisin kokonaisen euron silloin voittaa.
    Oikeaa rahaa en noihin laita.

Edit: joo pitkästä aikaa alkaa silmät muljahteleen ku latasin sitä texiä hihaan heti kerralla kunnolla, startti on tärkein. Kiitti vinkisti Viimeiset hitaat, vaikkakin ainahan tuo on ollut tiedossa mutta nyt otin sun neuvosta vaarin.

12 bisseä, Jimbeamii 4mg rivatril + 5mg diapam :blush:

no hyi, ryynikännit. eiko on se kivaa, ei tuu ees krapulaa jos on tarpeeks ryynei.

Xanor ja pokerihuone vaikuttaa :smiley: Perkele olin vaan just freerollissa yhestoista,perkele :imp:

Americanaa pelasin niin jumahti jotenkin oudosti.
00:15 alkavaan freerolliin en ehtiny mukaan kun klienttikin sitten otti ja kaatui vaikka olin jo siihen turnaukseen rekisteröitynyt.
Nooh, klo 00:45 alkavassa olen mukana, nimimerkillä Jaman11.
Pinkfloyder, millä nimimerkillä pelailet?

01:15 ollaan mukana kans.

jeba,00:45 ollaan mukana kanssa.nimimerkistä tulee melkeen mun oikee nimi,ni ei uskalla paljastaa :sunglasses:

Huh… vähän kaikki, eli otin ainakin siideriä, olutta, vauhtia, pajautin nypittävää rokkoa. Olishan tossa yks nipsukin, mutta ei kai nyt kuitenkaan enää… :unamused: