Kolme teemua (0,4mg), jokunen riva (en nyt ole ihan varma monta), jokunen olut ja perinteisesti paukkua…
Nipsu naamaan vaan, sehän on melkeen värisuora sit.
Punaviinni. Apteekkihenkilökunta oli epäluuloinen, luulen ma. Taas liikaa selvistellyt vai voiko mahalaukun limakalvojen ‘huono kunto’ vaikuttaa esim. alkoholin imeytymiseen?
Kuitenkin olen tuollaistakin miettinyt pidemmän aikaa, vaikkei olisikaan asian laita näin.
Monet täällä kiinnittävät fyysiseen kuntoonsa siksi huomiota, että voisivat käyttää enemmän ja kauemmin huumeita. Ei terveellisten elämäntapojen takia.
150 mg kodeiinia jätti jälkeensä suht rennon fiiliksen
Tuomiopäivän setti, punaaviiniä, stillnoct, tramal, diapam…kukkaa ei ollut joten tuo alkoholin osuus dominoi komboa.
päihteet ja kusinen työpäivä
Hyvää huomenta, vaikuttaa bisse ja siideri. Ei ollutkaan töitä tänään vaikka luulin ja sit kävin kaupan kautta. ![]()
apua mistä toi jointti mun taskuun on ilmestynyt! mähän en käytä HUUMEITA! APua. mitähän eilen t apahtu. söin ainakin paljon. yks bisse nyt kadoksissa? :OO
caca
90mg codeine
tramal+xanor+fluanxol ja hieno fiilis ![]()
iso kankkunen!
250mg tramal
edit 50mg lisää
bupree bissee ja bentsoi
150 mg kodeiini, pitääkö muuten paikkansa että re -dosettaminen ei kodeiinissa kannata?
riippuu henkilöstä
vedin just kodukkaa vaik on bupret alla, ei varmaa sano mitään.
Tarkenna ihmeessä? ![]()
Paroksetiinia, Levozinia ja viinaa. Onkohan tässä jotain riskejä, joista pitäis olla perillä? Huimaa vähän turhan paljon, kun ei kessu pysy kädessä.
Verenpaine laskee ??
senkun re-dosetat