mikä vaikuttaa nyt

Mutku ei muutakaan saa… Only Legal Dr0000g’!!!

Älkää juako sitä liuotinta!! :slight_smile:

Mä olen rentouttanut itseni 8g Kratom teellä.

Mutku eioo pilveePILVEEpilveeh…

Amfetamiini.

No en mä tommosiin käsix pääse…

Viivat porsketta.

Amfetamiini.

Got it, kids?

It’s the only way to live.

1x54mg + 2x18mg Concerta ja sauhua :sunglasses:

ei oo vaarallisia interaktioita bentsojen kanssa (tietenkään en ota vastuuta). 50 ml o melko vähän, raakana kulauttelen helposti 100 ml eikä vielä pulputtele suolistossa, mulla on hyvä laksatiivien kesto terveellisestä kuitu- ja öljypitoisesta ruokavaliosta johtuen.

tilaa netistä :neutral_face:

samat sanat, myrkyllisintä huumetta mitä on olemassa.

support IllEgal Dr000gs!!11!11111!!11

mut ehkä tilaan sit kratomia ja toivon ettei jää tulliin… Kiitti vinkistä :wink: :smiley: !!!1

1mg alpratsolaamia, 3 olutta, 180 mg tematsepaamia (joista 60mg vielä kielen alla liukenemassa). Ei tunnu olevan tolet päässy laskeen tässä paussin aikana. Noh, ihan letkeä fiilishän tässä kuitenki tuli : ) Pikku jointti tähän päälle kelpais kyllä. Harmi, ettei oo.

Onpa porukka amfeissaa, yks lisää, kerrankii kunnon amfea :smiley: . Retkahdus silti, kohta varmaan joudun lähtee lepäämää, jos en pysty putkea lopettamaan. Kädet on järkyttävän näköiset, mä kiroan vermet, tai pikemminkii sen, et mä en osaa pitää niistä koskaan näppejäni eros, enkä tarkoita tod. vain tätä päivää =/ !!!

olut

Updeittia : 2 mg alpr. 5 kaljaa(ne loppu), 240 tai 260 mg tematsepaamii. Alkaa toiminnat hidastuu jo aikalailla, tasapainossa hiukka vippaa, mut kaikinpuolin erittäin hyvä olo. Alpot + tennarit terästyttenä parilla kaljalla on aika jees kombo. Vähän tuntuu, että noita tennareita menee vielä aika rutkasti tälle illalle :smiling_imp: Harmi sinänsä ku lääkäri määräs 100 tabun purkin 2 tabua illassa tavittaessa. Eli niiden pitäs kestää vähintään 50 päivää, mut tällä vauhdilla se on jotain 3-4 päivää. Alpoja kyllä riittää, mut ei oo niin mun makuun.

Updatee: 2,5 mg alpoo. 5 kaljaa, 600mg tematepaamia! (30*20mg) Sen on taas kohta lähdettävä uusiin respat. Mut nyt nukkuun.

11 Karhua, savua ja vois viel lisätä 20mg norpan naamariin, nihgty night :arrow_right:

Piri ja kukka. :sunglasses:

Kratomia teenä ja sätkänä + Deli Ri Antti + PL

Taas nähtiin zolpideemin hulluus kun pidettiin 5päivää taukoo ni saatana ku kolisee! Onkoha mun pamit toletki tippunu tällee.

Tenox 60 mg aamuun ja Pepsiä päälle. Noin se lähtee käyntiin. :slight_smile: