mikä vaikuttaa nyt

Amfetamiini. :sunglasses: Kohta gammaa ja kukkaa.

Keskikaljaa.

½darra, parannellaan Otto + savut.

sauna kahvit

Amfetamiini, GBL ja kukka. :sunglasses:

alkoholi, yäk!

Muutama olut jälleen kerran ja muutama vielä jäljellä. Huomenna alkaa raitistelu.

kodeiini ja bisse. rento olo suunnitella juttuja

Polttelen savuja ja kuuntelen musaa ja seurustelen läppärin kans.

12-päck meni justiin. Sit loppuuki tää… no mikä nyt sitten onki menossa. Huomiseks on lääkäriaika ja käyn uusiin xanor ja tenox reseptit. 2 kuukautta olin ilman rauhottavia(kerran tai kaks taisin tänä aikana ottaa) ja eihän tää sekasin olo ku yltyy vaan. Nyt mietin et viimesten 10 päivän aikana tullu 8:na juotuu yli 12 kaljaa/päivä.

Mut ihmeellistä ettei 12 kaljaa sanonu oikeen yhtään mitään. Oisin lähteny baariin, mut ei ees viitti näin selvinpäin. Hetken oli nousuhumala, mut nopeest se loppu. Pitäs saada Suomessaki viinaa kiskalta läpi yön.

• seuralla paha vaikutus…

Kiva olo!!! heräsin just nuokuist ja otin sitte lisäks pari millii teksii :unamused: No perkele eiköhän, se taida olla polttotuokion aika. Nii ja tietty budii :sunglasses:

No olipahan paukut…huhhuh :laughing:

Yleinen vitutus, jota hoidan mulle määrätyillä lääkkeillä. Eka ilta ties kuinka pitkään aikaan ilman pisaraakaan alkoholia ja parin viikon unilääkeputken jälkeen päätin olla ottamatta 10mg Levozinia, koska mun veressä on Concertaa sen verran, etten saa nukuttua ja levari-pöhnä ei oo kiva! :imp:

Hoidin ongelman pois tästä päivästä ottamalla vrk:den sisään 3:nnen 1mg Debot Xanorin, yhen Alprazolam Genericsin (millinen sekin), Ardinexin, 20mg Diapamia, 150mg Supriumia ja lisää Concertaa sekä kofeiinia.

Vajaa 11 h, ni saa neljä telaa ja kumin, tosin sil kumil mitää tee, ku alkaa vaa mylvityttää rännää se… :imp: 2mg Sirdaludea jo heitin nukkumaanmennessä, eikä toiminu lainkaa =/ Mut nyt valvotaa sit :slight_smile:

Lisää vipinää ja kukkaa. :sunglasses:

kodeiini + kahvi+ tupakka + vitutus

0,5 grammaa pilveä ja Tenox 80 mg. Edit: + 160 mg Tenox

1/4 pullosta Resilaria lähti äsken. Turvallista bentsojen kanssa? Ennen en ole kokeillut, niin paljonkos tarvitaan siihen, että pääsee jo oloihin?

kahvia ja aamupala, kolmas päivä ilman alkoa ja toinen päivä ilman buprea. katotaan miten käy, 2 vko pitäis pitää päihteetöntä linjaa, vissiin 4vuotta sitten ollut yli 2vko juomatta esim…

Kyllä se 250-300mg ainaki mulla jo jotain sano, riippuu painosta ite painan vajaa 80kg. Toi neljasosa pullo taitaa olla just hyvä alotusannos ~150mg, jos sattuu oleen yliherkkä…

Niin ja toi nousee sit hitaasti 1-2 tuntia et alkaa tuntua :wink: